No tänään Kusti kantoin tuon omakin "Turbomurkkuni" kotiovelle, heti akku latinkiin, renkaisiin suositellut 35psi ja koeajolle

No tuota lenkkiä tuli lopulta 7.5km verran, eri modet tuli kokeiltua läpi, tietty jarrut ja valojakin pääsi kokeilemaan kun alkoi hämärtää. Niin ja tuota elopainoa on itselle kertynyt 110kg verran. Ihan vain itsesuojelun vuoksi asetin ennen lenkkiä 20km/h rajottimen niin ei tule turhaan "luukuteltua" ja kohta taas sattuisi Teroa leukaan

Plussaa: Tasaisella tuo kuljettaa rajottimeen saakka pienelläkin osakaasulla ihan keposeen. 10" ilmakumirenkaat tosiaan tuo aika hyvän pehmustuksen alustan röpinöitä vasten, matkalle kun sattui myös sepeliä ja kaikenlaista töyssyäkin. Kotiin saavuttua akun latauksesta oli mittarin mukaan lähtenyt vasta 1 tappi. Ajovalo on skuutille ihan riittävä. Cruise oikeasti säästää peukkua.
Miinuksia: Ei tartte olla kummoinenkaan ylämäki kun jo "mopo" hyyty. Painoahan tuolla vermeellä on niin ettei sitä mielellään pitkiä matkoja kantele, mutta onneksi sitä voi ohjaustangon keskeltä vetää perässään kuin mummon kauppakassia. Regenerointi ei tosiaan kovin häävi ole, joten sen varaan ei kannata laskea. Lauta on melko kaponen noille meikäläisen siroille koon 47 viulukoteloille.
Winkki: Skuuttia on helpointa työntää pitämällä kiinni juurikin tuosta mittariston päältä yhdellä kädellä. Kaksin käsin työnnettäessä takarengas irtoaa melko helposti maan pinnasta ja skuutti on kohta poikittain nilkoilla.
Koukkasin samalla Biltemasta tuon 15€ kaarilukon. Ikävä kyllä sitä ei skuuttiin saa kuljetuksen ajaksi kiinni, mutta kulkeepahan näpsästi repussa. Lukitukseen tuo riittää juuri ja juuri kääntölaakerin juuresta, mutta tolppa tms. ei saa kovin jykevä olla tai kaaren "syvyys" loppuu jo kesken. Ja takarenkaan läpi tuo ei mahdu, kaari on liian paksu ettei se mahdu vanteen ja jarrulevyn välistä.

On muuten tarjoukset sitten tällä hetkellä loppu, pyynti on nettikaupassa meinaan nyt 500$
