Perinteet siis jatkuu, itse en ole tuosta 15v ajanut, mutta meno oli taannoin juuri tuollaista.
Ilmeisesti juuri tuo väli on erityisen hmmm... miten sen nyt nätisti sanoisi... Mutta ajettiin tiistaina Tallinnasta Tartoon niin piti oikein ihmetellä missä kaikki kaaharit on, kun liikenne oli ihan sellaista meikäläisittäin normaalia. Sama juttu kun ajettiin Tartosta Ainaziin ja sieltä Pärnuun, ei mitään poikkeavaa. Mutta Pärnu Tallinna välillä oli varmaan 4-5 tuollaista ohitusta. Yksi eukko lähti ohittamaan avoautolla takaa ja katoin että ei varmasti ehdi ja vedin reunalle samalla jarruttaen tarjoten tälle paikkaa jonossa edessäni. Jättäytyi kuitenkin minun taakse jonossa ja varmaan kevyt jarrutukseni vaikeutti sinne menemistä, niin näytteli vielä keskaria minulle

Joku juttu tuossa oman hengen vaaralle altistamisessa on, joka ei täysin minulle aukea. Tuleehan sitä itsekin joskus ohiteltua, mutta suhteettomiin riskeihin ei tule lähdettyä. Harvoinhan minulla oikeasti kiire on mihinkään, mutta ketuttaa ajella jonkun lorvijan perässä