autoilua & elämää

Kirjoittaja Aihe: Äänestyksistä Autostadiumilla  (Luettu 1502 kertaa)

Paikalla juupeli

• Yhdistyksen jäsen
  • Grand Legend
Äänestyksistä Autostadiumilla
« : 03.09.2019 21:41 »
Uuden äänestyksen aloittaminen on helppoa. Sen kun valitsee alueen ja sen jälkeen klikkaa Uusi äänestys. Kirjoittaa kysymyksen ja vaihtoehdot äänestettäviksi. Aina ei aiheen nimi ole sama kuin kysymys. Foorumilla on hyvä valikoima monenlaisia mielipidetiedusteluja keskusteluineen. Minulla sattui olemaan hetki joutoaikaa joten päätin vilkaista mitkä äänestykset ovat eniten kiinnostaneet äänestämään  ::)  Kolme vastatuinta erottui porukasta. Lista on aiheen otsikon mukaan, ei kysymyksen.

1.   336   Minkä merkkisellä autolla ajat
2.   319   Autosi mittarilukema
3.   298   Suuri autoverokeskustelu

4.   233   Ajatko talvella kitka- vai nastarenkain
5.   215   Mitä vuosimallia ovat autosi
      215   Pysäköinti
7.   208   Foorumin taso
8.   202   Autonvaihtopohdintaa
Wanha Jäärä arvonimen ylpeä haltija  😳

Paikalla Quality

• Moderaattori
  • Grand Legend
  • Volvo XC60
Vs: Äänestyksistä Autostadiumilla
« Vastaus #1 : 03.09.2019 21:51 »
Mielenkiintoinen "ranking". Miten löysit juuri nuo kyselyt? Minulla ei ole tiedossa tapaa, jolla foorumisofta automaattisesti listaisi kyselyt eri kriteerein järjestettynä.

Foorumisofta ärsyttävästi käyttää nimeä "äänestys", vaikka se sopiikin vain osaan kyselyistä. Yksi selvä bugi noissa on, nimittäin prosenttiosuudet, jotka harvoin jos koskaan kertovat yhtään mitään. Varsinkin silloin, kun vastaaja voi ruksata useamman vaihtoehdon, prosentit heittävät häränpyllyä.

Joskus olen harmitellut, että samaan aiheeseen voi lisätä vain yhden kyselyn. Toisaalta varmaan pätee, ettei aihetta kohden olekaan tarvetta useampaan kyselyyn.
Opi eilisestä, luota huomiseen, mutta elä tänään.

Paikalla juupeli

• Yhdistyksen jäsen
  • Grand Legend
« Vastaus #2 : 03.09.2019 21:56 »
Miten löysit juuri nuo kyselyt?

Taisin selata kaikkien alueiden sivut ja kurkata sisään kun "symboli" näytti äänestystä. Eihän tuossa mitään järkeä ollut mutta minua tuntevat tuskin yllättyvät  ::)
Wanha Jäärä arvonimen ylpeä haltija  😳

Paikalla Quality

• Moderaattori
  • Grand Legend
  • Volvo XC60
« Vastaus #3 : 03.09.2019 22:01 »
Taisin selata kaikkien alueiden sivut ja kurkata sisään kun "symboli" näytti äänestystä. Eihän tuossa mitään järkeä ollut mutta minua tuntevat tuskin yllättyvät  ::)

Melkoinen urakka ???. Sen verran meillä on juupelin kanssa sukulaissieluisuutta, että voisin odottaa itseltäni jotain vastaavaa ;).
Opi eilisestä, luota huomiseen, mutta elä tänään.