autoilua & elämää

Kirjoittaja Aihe: BMW G20 320i  (Luettu 8203 kertaa)

Poissa Zaphod

  • Yhdistyksen jäsen
  • Vakiokalustoa
  • *****
  • Viestejä: 858
Vs: BMW G20 320i
« Vastaus #80 : 20.08.2019 12:50 »
Menee offariksi, mutta Audin digimittaristosta saa kyllä karsittua ylimääräiset jolloin informaatioähky ei ole niin suuri.

Poissa dingdongpingpong

  • Grand Legend
  • *****
  • Viestejä: 11498
Vs: BMW G20 320i
« Vastaus #81 : 20.08.2019 13:05 »
Menee offariksi, mutta Audin digimittaristosta saa kyllä karsittua ylimääräiset jolloin informaatioähky ei ole niin suuri.

Joutuu aina ihmettelemään että mikä virka sille mittariston muokattavuudelle jää ja mistä siinä maksetaan tonneja, tärkeimmät on nopeus ja seuraavana kierrokset...jälkimmäinenkin on puoliturha. Kaikki loput hoituu varoitusvaloilla, kuten bmw mm öljyn vajaus keltaisena ja pysähtymispakko punaisena jne.

Sporttiautossa jolla fiilistellään taas pitää olla kaikki öljynpaineista lähtien mittareina että fiilis vauhdista on kohdallaan....

Käväsin katsomassa 320 perusmittaristoa joka vaikutti perinteisen mainiolle bmw mittaristolle digiviisarein, tarvittava info oli käsillä.

Toki g-voimat ja ahtopainetiedot on oleellinen osa automiestä :)
раньше все было лучше
целитель разума

Paikalla Markku J

Vs: BMW G20 320i
« Vastaus #82 : 20.08.2019 13:07 »
Foorumilla on nyt G20 -keskustelu jakaantunut kahteen ketjuun. Jatkossa geneeriset G20 -aiheet olisi hyvä saada tänne: https://www.autostadium.fi/index.php?topic=6479.0

Autostadium ry:n puheenjohtaja.