autoilua & elämää

Kirjoittaja Aihe: Renault Talisman 2016  (Luettu 43082 kertaa)

Poissa JS88

Vs: Renault Talisman 2016
« Vastaus #180 : 18.07.2018 22:17 »
Talisman on ulkoa komea ja varusteltuna sisältäkin ok. Näitähän oli joku erä myynnissä alennuksessa ennen 120v kampanja ja kysyin kahdestakin eri paikasta niin annettiin ymmärtää että mieluusti yrityksille myydään eikä yksityiselle..

Pk-seudulla käydessä menin vielä autoverkkokauppaan katsomaan livenä talismania, muttei tuollakaan myyjiä kiinnostanut sitten tippaakaan myydä autoja. Jäi koeajokin tekemättä lopulta. Että ehkä tuossa myynninkin puolella olisi parannettavaa, rellullahan ainakin on ihan ok mallisto kuitenkin tarjolla :)

Poissa RoccoScientist

« Vastaus #181 : 25.07.2018 16:34 »
Kyllä TCe 200 kaksoiskytkinvaihteistolla on ihan kelvollinen voimalinja 1600 kilometrin kokemuksen perusteella

Tuo lienee käytännössä sama kuin Mégane GT:n voimalinja, joten käyttöominaisuuksien puolesta allekirjoitan tämän. Keston osalta ei saa ihan puhtaita papereita. Minun autooni vaihteisto vaihdettiin takuuseen alle 40 000 km mittarissa ja samoja oireita kuin mitä minulla oli on ainakin yhdellä toisella foorumikollegalla oman GT:nsä vaihteistossa. Moottorinkin osalta on vielä jokunen hälyääni, mitkä pitäisi selvittää. Niin ja se nelipyöräohjaus on kyllä kiva, mutta sekin kuuluu takuuhommia vaatineisiin kohteisiin minun autossani. Takapää kirskahteli ajoittain kuin ruosteinen sarana, mutta tämä korjautui taka-akselin ohjausvaihteen vaihdolla.

Jos nyt siis itse etsisin farkkua, TCe 200 Talismania puoltaisi useampi seikka, mutta en haluaisi noiden samojen asioiden takia käyttää toista autoa pajalla. Todennäköisesti tästä syystä katselisin jotain merkkiä, joka tarjoaisi luotettavuusepäilyjen vastapainoksi enemmän uutta.

Poissa yason

• Sisäänajettu
  • *
« Vastaus #182 : 29.07.2018 13:58 »
Jaa-a. Ehkäpä pieni kysyntä? Talismania kyllä on liikenteessä todella vähän kun suhteuttaa sen itse tuotteeseen. Siitäkin vähästä farmaria taitaa olla suurin osa.

Ei kai sillä Suomen kysynnällä ole väliä, jos auto kuitenkin tilataan tehtaalta kuten muutkin erikoisemmat konfiguraatiot? Samassa laivassa se sedan tulisi niiden farkkujen kanssa, oletan. Osaako joku auton maahantuonnista tietävä kertoa, että miksi ei kannata tuoda? Vai ei haluta tuoda? Mikä järki?

https://www.efh.fi