autoilua & elämää

Kirjoittaja Aihe: BMW 3-sarja (G20/G21)  (Luettu 67782 kertaa)

Poissa Markku J

Vs: BMW 3-sarja (G20/G21)
« Vastaus #460 : 11.07.2019 21:22 »
Saksassa noita näkyi liikenteessä eikä ns. T-aukot mitenkään hypänneet silmille. Tosin ei tuo minulla herättäny ostohaluakaan.

Saattaa olla vain minun päähänpinttymäni. Mutta eipä haittaa, kun muutenkin olisin M Sportin ottanut tuosta edellisestä ostokokemuksesta "viisastuneena".
Autostadium ry:n puheenjohtaja.

Poissa jantsa

  • Yhdistyksen jäsen
  • Klassikko
  • *****
  • Viestejä: 2956
  • 520d xDrive G31///M-Sport Ajamisen iloa
Vs: BMW 3-sarja (G20/G21)
« Vastaus #461 : 11.07.2019 21:31 »
Saattaa olla vain minun päähänpinttymäni. Mutta eipä haittaa, kun muutenkin olisin M Sportin ottanut tuosta edellisestä ostokokemuksesta "viisastuneena".

M Sport kannattaa ehdottomasti ottaa, jos sillä saa lykättyä vaihtoa seuraavaan. Ei siitä mitään tule, jos alusta asti harmittaa.
EN GÅNG IFK - ALLTID IFK

Poissa Kettu

  • Yhdistyksen jäsen
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8713
Vs: BMW 3-sarja (G20/G21)
« Vastaus #462 : 11.07.2019 21:36 »
Tuosta viimeisestä lauseesta kun ottaa kolme viimeistä sanaa, jättää keskimmäisen pois, ollaan siinä mikä minulla tapahtuisi, jos ottaisin M Sportin. Ajelin tossa edelliskoppaisella, jossa pullarenkaat ja vakioalusta. Sekin tuntui riittävän urheilulliselta, mutta onneksi melko mukavalta.
Mukavuus ennen ulkonäköä.
Menee aika keskinkertaisesti. Tänään huonommin kuin eilen, mutta paremmin kuin huomenna.

Poissa Markku J

Vs: BMW 3-sarja (G20/G21)
« Vastaus #463 : 11.07.2019 21:51 »
^Mukavuus minullakin menee nykyään ennen ulkonäköä, mutta tässä viimeisimmässä kaupassa oli pakko tehdä pieni kompromissi. Mukavuuden takia otin vain 18" -vanteet ja säädettävän alustan  ;) .
Autostadium ry:n puheenjohtaja.

Poissa Pirhonen

  • Vakiokalustoa
  • **
  • Viestejä: 571
  • OcuIIItsidsg
Vs: BMW 3-sarja (G20/G21)
« Vastaus #464 : 13.07.2019 22:10 »
Suomalaista koeajovideota, Antti Liinpään ajatuksenvirtaa
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=D4HoRDPaDng" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">https://www.youtube.com/watch?v=D4HoRDPaDng</a>


Paikalla Taky

Vs: BMW 3-sarja (G20/G21)
« Vastaus #465 : 14.07.2019 12:23 »
....T-kirjain aukkoihin,
...mutta miten on niiden näkyminen käytännössä?

Ainakin kuskin paikalle... mutta jokainen tekee hankintansa omista puitteistaan. :-X
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018. -> KIA Niro EV Business Luxury 2020
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001, Volvo S40 2.4i manuaali, 170hk, 2005

Poissa lao

  • Klassikkoainesta
  • ***
  • Viestejä: 1106
  • Volvo V90
  • T8 R Design
Vs: BMW 3-sarja (G20/G21)
« Vastaus #466 : 14.07.2019 13:22 »
Pari tälläistä sinistä M-sporttia olen nähnyt liikenteessä ja voin rehellisesti sanoa, että on omaan silmään markkinoiden parhaimman näköinen sedani massatuotantoautoista. Antin videon katsoi ihan mielellään, harmi että tuossa videon autossa oli mustat penkit ja sisusta, todella vaaleat nahat olisivat räjäyttäneet potin.

Paikalla Taky

Vs: BMW 3-sarja (G20/G21)
« Vastaus #467 : 14.07.2019 13:40 »
Kovin vähän G20 -mallia näkyy liikenteessä.

Käyneekö kauppa nihkeästi kun mainostavat pitkin päivää radiossa niitä saavan nopeasti ajoon.
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018. -> KIA Niro EV Business Luxury 2020
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001, Volvo S40 2.4i manuaali, 170hk, 2005

Poissa Pirhonen

  • Vakiokalustoa
  • **
  • Viestejä: 571
  • OcuIIItsidsg
Vs: BMW 3-sarja (G20/G21)
« Vastaus #468 : 14.07.2019 14:04 »
Monet varmaan vierastavat dieseliä nykypäivänä ja 320i ei taida vielä saada xdrivenä. Ainakin mitä käytettyjä f30/31 seurannut, niin ei takavedot tunnu enää kelpaavan bemumiehille.

edit: katsoin hinnaston ja onhan tuo 320i xdrive jo saatavilla

Poissa JuhaSS

  • Sisäänajettu
  • *
  • Viestejä: 313
  • BMW 530e
Vs: BMW 3-sarja (G20/G21)
« Vastaus #469 : 14.07.2019 14:17 »
Just näin, 320ia xDrive ja 330e on ne mallit jotka tänäpäivänä myy. Ja vasta nyt saatu hinnat esiin.
Tuo 320i nelivetona vieläpä hinnoiteltu hyvin houkuttelevasti.

Paikalla Pekka T

  • Yhdistyksen jäsen
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9802
  • BMW 328i
Vs: BMW 3-sarja (G20/G21)
« Vastaus #470 : 14.07.2019 14:28 »

320i A xDrive hinnat alkaen 40883 €, ainoastaan noin 1400€ kalliimpi kuin takavetoinen.

Poissa ///M

Vs: BMW 3-sarja (G20/G21)
« Vastaus #471 : 14.07.2019 15:31 »
320i A xDrive hinnat alkaen 40883 €, ainoastaan noin 1400€ kalliimpi kuin takavetoinen.

Ei paha ollenkaan. M-sport tai Luxury paketilla tuo alkaisi olla jo auton näköinenkin.

Poissa jone2

  • Uudenkarhea
  • Viestejä: 55
Vs: BMW 3-sarja (G20/G21)
« Vastaus #472 : 14.07.2019 17:12 »
Volvo S60 taitaa olla kova kilpailija BMW:n 3 sarjalaiselle, voitti selvästi ruotsalaisten autolehden vertailussa Mersun ja BMW:n.. Voiha se olla että ruotsalaiset vetävät kotiin päin tai oikeastaan tässä tapauksessa kiinaan päin.

Poissa Bawuka

Vs: BMW 3-sarja (G20/G21)
« Vastaus #473 : 14.07.2019 17:21 »
Volvo S60 taitaa olla kova kilpailija BMW:n 3 sarjalaiselle, voitti selvästi ruotsalaisten autolehden vertailussa Mersun ja BMW:n.. Voiha se olla että ruotsalaiset vetävät kotiin päin tai oikeastaan tässä tapauksessa kiinaan päin.

Taitaa Volvo peitota kilpalijansa aika railakkaasti myös hinnassa, jos valitsee kaikkiin nelivedon, ~250hp  + kunnon varusteet.
« Viimeksi muokattu: 14.07.2019 17:23 kirjoittanut Bawuka »
-18 MB A200 A Progressive

Poissa lao

  • Klassikkoainesta
  • ***
  • Viestejä: 1106
  • Volvo V90
  • T8 R Design
Vs: BMW 3-sarja (G20/G21)
« Vastaus #474 : 14.07.2019 17:33 »
Tästä jos olisi 340e X-drive varusteltuna 70k€ luokkaan niin olisin käynyt jo kaupoilla, kun lastenvaunukausikin on ohitse.

Poissa Rascasse

  • Vakiokalustoa
  • **
  • Viestejä: 865
Vs: BMW 3-sarja (G20/G21)
« Vastaus #475 : 14.07.2019 17:44 »
Taitaa Volvo peitota kilpalijansa aika railakkaasti myös hinnassa, jos valitsee kaikkiin nelivedon, ~250hp  + kunnon varusteet.
Näinhän se on aina ollut. Millä osa-alueella Volvo oli testissä parempi? Yleensä menee Volvo suoraan paremmin, mutta mutkissa kankea, laatikko hitaampi. Lisäksi Volvon moottori karkeampi käynniltään ja kuluttaa enemmän.

Poissa Turbodog

  • Klassikkoainesta
  • ***
  • Viestejä: 1581
Vs: BMW 3-sarja (G20/G21)
« Vastaus #476 : 15.07.2019 14:10 »
Eikös tuo 330e ole aika reilusti edellismallia kalliimpi, eikös sitä saanut reilusti alle 50t€ hintaan. Nyt yli paitsi charged edition -kamppiksen hinnat alkaen malli?
Audi A6 2.0TDI Q S-line
Ex: Audi Q5 2.0TDI, Volvo XC60 D3 AWD A,Volvo V60 D5 AWD A R-Design, VW CC

Poissa Markku J

Vs: BMW 3-sarja (G20/G21)
« Vastaus #477 : 17.07.2019 11:00 »
Ilmeisesti uusia varusteita G20 -hinnastossa:

4U0: käyttö- ja hallintalaitteiden galvanisoidut koristeosat, 110 eur
Exklusive Galvanikapplikationen an Bedienelementen für Fensterheber, Multifunktionstasten am Lenkrad, dem Schaltzentrum Tür und dem Türverriegelungsschalter erzeugen eine hochwertige Anmutung.

6DR: BMW Drive Recorder, 210 eur
Der BMW Drive Recorder ermöglicht die Aufnahme eines Videos von der Fahrzeugumgebung und das Abspielen dieses Videos auf dem zentralen Control Display oder über USB-Export auch auf Ihrem Endgerät. Wichtige Fahrzeuginformationen wie z. B. Geschwindigkeit und GPS-Position werden synchron mit dem Video gespeichert. Der BMW Drive Recorder besteht aus dem Event- und dem Crashrecorder. Der Eventrecorder ermöglicht z. B. die Aufnahme von speziellen Fahrsituationen oder besonderen Ereignissen. Erkennen die Sensoren im Fahrzeug einen Unfall, löst der Recorder die Aufnahme automatisch aus, um das Unfallgeschehen zu dokumentieren. Daneben können Sie eine Aufzeichnung auch manuell per Tastendruck starten und so eine bestimmte Verkehrssituation im Bild festhalten. Die Bedienung erfolgt bequem über den iDrive Controller und die Panorama-View-Taste. Zur Verwaltung der Clips stehen die Funktionen Wiedergabe, Pause, Exportieren und Löschen zur Verfügung. Für die Aufnahmen nutzt der BMW Drive Recorder die Kameras der an Bord befindlichen Assistenzsysteme. Hierfür können bis zu zehn Videos von 40 s Länge aufgenommen werden (die Zeiten vor und nach dem Auslösen können auf max. 20 s eingestellt werden).
Autostadium ry:n puheenjohtaja.

Poissa JuhaSS

  • Sisäänajettu
  • *
  • Viestejä: 313
  • BMW 530e
Vs: BMW 3-sarja (G20/G21)
« Vastaus #478 : 17.07.2019 11:31 »
Suomessa kuitenkin kielletty tuo mahdollisten rikollisten kuvaus  ;D

Poissa lnaukkar

  • Klassikkoainesta
  • ***
  • Viestejä: 1311
  • BMW 530e
Vs: BMW 3-sarja (G20/G21)
« Vastaus #479 : 17.07.2019 11:58 »
Joo, yllätyn suunnattomasti jos bemari tuon saa suomessa päälle. Remote view -toiminto, joka omasta vitosesta löytyy, niin ei ole tähän päivään mennessä Suomessa suostunut toimimaan.

Tesloissa on sentään nauhoittavat kamerat eteen ja sivulle vakiovarusteena. Nauhoittaa ajossa sekä parkissa, kun auton ympärillä liikettä. Olen syvästi kateellinen. Ei varmaan tule muihin merkkeihin, koska lakimies ei uskalla antaa lupaa.