Uudet Nokian R3 kitkat alla. Melkoinen imuri on rengas keräämään sepeliä laminoiden väliin. Sellaisia teräväkulmaisia hiekoitussepeleitä, jota on kaupunkialueiden asfaltoiduilla teillä ja parkkialueilla haitaksi asti.
itse ajellut aiemmin Nokian kitkoilla R2 ja nyt sattui nykyiseen Contin kitkat.
Äkkiseltään verrattuna/muisteltuna Nokialainen keräsi hieman enemmän kiviä kuin tämä Conti.
Ajettavuudessa Conti ehkä pikkaisen tukevampi. Nokia oli hieman "mulju". Pidossa en ole huomannut eroa, mutta eri autot, eri talvet...
saattaa siis olla, että Nokian hetulat on löysempiä ja kivet enempi painuu sinne väliin?
Anyway, motarin rampeissa kannattaa pitää kunnolla etäisyyttä edelläajavaan, kun nuo kivet linkoaa renkaista...
ja onhan nuo tiet taasen karmeassa kunnossa ja urilla nastarenkailun jälkeen