- 14.7.2019 klo 21:23 / Toyota Corolla 12th gen. ( E210, 2018 -> )
Sain ensikosketuksen uuteen Corollaan vasta nyt perjantaina.
Onhan se tehnyt todellisen loikan edellisistä Auris sukupolvista. Ohjaamon fiiliksessä on paljon kaikuja pienistä Lexuksista ja hyvä niin!
Koeajossa oli se paras malli ja myyjä aloitti jo avaimia antaessaan pahoittelut, sanojensa mukaan, kuminriekaleista vanteiden ympärillä. Ehätti sanomaan, että on aivan väärä valinta ainakin siinä maalaispitäjässä ja sen asiakaskunnalle. Tulee ilmeisesti sen verran kovaa palautetta, että kertoi sen jo ennakkoon.
Kysyin, että saako hierottua kauppaan järkevämmät pyörät johonkin hintaan, mutta siihen ei oikein vastausta saanut. Jotain mutinaa tyyppihyväksynnästä ja päästöistä. Niin se kai upouuden auton kanssa periaatteessa onkin, mutta heti kun auto on luovutettu asiakkaalle saa hän varaosatiskiltä ottaa oem-pyörät toisessa koossa, eikä viranomaisilla ole siihen sanottavaa. En tiedä onnistuuko, jos tiukasti neuvottelisi kauppaa.
Ongelma kuitenkin on, ettei neuvotella..
Tehtiin se virhe, että koeajettiin oikein urakalla talon esittelyautoja ja kyllähän hinnat päättyen mallin vertaaminen hinnat alkaen versioihin, siis saman hintaisiin, on melkolailla hasardia touhua.
Jos rahalle hakee vastinetta niin 38 tonnia Corollasta on erittäin huono kauppa. Ei vaan riitä auton tilat ja ominaisuudet saman hintaisia Rav4:sta ja Camryä vastaan. Nämä muut herättivät välittömästi omistamisen halua, mutta niiden jälkeen Corollasta ei tullut fiiliksiä.
Ei pidä kuitenkaan väärin käsittää vaan Corolla on aidosti hyvä tuote jossakin 25 tonnin hintaluokassa ja voisin hyvin kuvitella sellaisen Yariksen jälkeen vuodeksi ottavani.
Onhan se tehnyt todellisen loikan edellisistä Auris sukupolvista. Ohjaamon fiiliksessä on paljon kaikuja pienistä Lexuksista ja hyvä niin!
Koeajossa oli se paras malli ja myyjä aloitti jo avaimia antaessaan pahoittelut, sanojensa mukaan, kuminriekaleista vanteiden ympärillä. Ehätti sanomaan, että on aivan väärä valinta ainakin siinä maalaispitäjässä ja sen asiakaskunnalle. Tulee ilmeisesti sen verran kovaa palautetta, että kertoi sen jo ennakkoon.
Kysyin, että saako hierottua kauppaan järkevämmät pyörät johonkin hintaan, mutta siihen ei oikein vastausta saanut. Jotain mutinaa tyyppihyväksynnästä ja päästöistä. Niin se kai upouuden auton kanssa periaatteessa onkin, mutta heti kun auto on luovutettu asiakkaalle saa hän varaosatiskiltä ottaa oem-pyörät toisessa koossa, eikä viranomaisilla ole siihen sanottavaa. En tiedä onnistuuko, jos tiukasti neuvottelisi kauppaa.
Ongelma kuitenkin on, ettei neuvotella..
Tehtiin se virhe, että koeajettiin oikein urakalla talon esittelyautoja ja kyllähän hinnat päättyen mallin vertaaminen hinnat alkaen versioihin, siis saman hintaisiin, on melkolailla hasardia touhua.
Jos rahalle hakee vastinetta niin 38 tonnia Corollasta on erittäin huono kauppa. Ei vaan riitä auton tilat ja ominaisuudet saman hintaisia Rav4:sta ja Camryä vastaan. Nämä muut herättivät välittömästi omistamisen halua, mutta niiden jälkeen Corollasta ei tullut fiiliksiä.
Ei pidä kuitenkaan väärin käsittää vaan Corolla on aidosti hyvä tuote jossakin 25 tonnin hintaluokassa ja voisin hyvin kuvitella sellaisen Yariksen jälkeen vuodeksi ottavani.