En ymmärrä, miksei Toyota voi tehdä nykymittapuun mukaan pienellä, mutta perusversioon nähden suurella 5-7kWh akulla varustettuja plugareita.
Ehkä siksi, kun siellä päämarkkina-alueella ei ole riittävästi kysyntää? Joskus tuntuu melkein siltä että T/L on mukana Euroopan markkinoilla kuin vastentahtoisesti pakotettuna. Ensi vuonna niitä plugareita kuitenkin taitaa olla pikkuhiljaa tulossa, ja kiire alkaa ollakin jos Tojo meinaa pysyä hybriditekniikan edelläkävijänä.
Jos vanhalla mantereella haluttaisiin tosissaan myydä autoja muuallakin kuin Suomessa, plugarien lisäksi mm. vetopainot olisi edes sinnepäin kohdallaan jo Corollasta lähtien, infotainment olisi suunniteltu paremmin, Camrya saisi farmarina, Proacea 2.5 hybridinä, ja ehkä jopa takavalotkin saisi palamaan huomiovaloilla!

Viimeisin ei kyllä tule tapahtumaan ennenkuin EU pakottaa, ja Proace-hybridin esteenä lienee PSA joka ei ehkä sallisi sitä, ainakaan siten että hybridiä tehtäisiin vain Tojon logolla.