https://yliteippaus.fi/

Ongelmia forumilla?

406 Not Acceptable
nginx

Viestin tallennustilanteessa Vs: Romutuspalkkiosta hyötyminen "normaalissa" autokaupassa alueella.
 
Taky sanoi:
Sainpa lupulta ruutukaappauksen ongelmasta joka nollaa luetuiksi vaikka ei ole luettu.

Liitteen kuvissa, välissä kävin vain lukemassa UUSI painikkeella Kuvia Töpseliautojen latauspisteistä uuden viestin.

Sitten paluu takasin painikkeella Chromessa, niin myös UUSI Sähköautojen yleistymisen esteet oli pois listalta.
Välillä vain reilu minuutti 22:35 -> 22:37

Kun menee etusivulle niin myös Sähköautojen yleistymisen esteet on UUSI merkinnällä.

Eli "komennolla" http://www.autostadium.fi/index.php?action=unread;all;start=0 em tapahtuu.

Muitakin siltä on pois kun 1. ruuduleikkeessä on kaksi sivua, mutta tuoreemmassa vain yksi.

Tämä jatkuu - ei ole vissiin mitään tehtävissä?
 
Kirjaudutko usemmalta koneelta/mobiililaitteelta tänne? Itse olen havainnut tuon kuvaamasi ongelman jokaisella SMF:ää käyttävällä foorumilla viimeiset 15 vuotta, jos käytän sitä useammalta koneelta ja puhelimella. Niillä foorumeilla, joita en koskaan käytä kuin yhdellä koneella/selaimella, niin ongelmaa ei ole esiintynyt itselläni.
 
Penguin sanoi:
Kirjaudutko usemmalta koneelta/mobiililaitteelta tänne?

Juu - minusta ongelmaa ei ole vain ollut aikaisemmin, tai ainakaan en ole sitä huomannut.

Sis ongelma ei esiinny kun vaihtaa konetta vaan saman istunnon sisällä.
 
Jotenkin tuo voisi nyös keksivaivaa olla, eli niiden siivoamista kannattaa harkita.

Kokeilin tuota toiminnallisuutta itse chromella enkä yhtäkkiä huomannut poikkeavuuksia. [emoji848]
 
ConD sanoi:
Jotenkin tuo voisi nyös keksivaivaa olla, eli niiden siivoamista kannattaa harkita.

Kokeilin tuota toiminnallisuutta itse chromella enkä yhtäkkiä huomannut poikkeavuuksia. [emoji848]

Tekee satunnaisesti chromella, yleensä kun käy jonkun viestin lukemassa niin samalla alueella olevat viestit muuttuu luetuiksi vaikka niitä ei ole luettukaan.
 
Joku keksihomma se on, en vaan koskaan ole jaksanut debugata sitä, kun ei esiinnyt itselläni joka viikko. Safarilla mulla tuo tulee vastaan ja useimmin "AutoStadium.fi » Viimeisimmät lukemattomat aiheet" -sivulla, jossa se ilmenee siten, että ei muka ole mitään lukemattomia, vaikka niitä minuutti aiemmin oli sivukaupalla.
 
Autotallissani...

------------

HTTP 500 -virhe
Outoa... sivusto ei voi näyttää tätä verkkosivua
Sivustossa saatetaan tehdä ylläpitotoimia tai siinä voi olla ohjelmointivirhe.
Kokeile tätä
Palaa edelliselle sivulle
Yritä ottaa yhteyttä sivuston omistajaan.
Ilmoita tästä ongelmasta

Tietosuojatiedot
 
Ironic32 sanoi:
Kummassa tallissa? Vai molemmissa? Ja toistuu edelleen?

KIAn, ongelma taisi selvitä, errori ei vaan sitä kertonut, liitekuva oli vissiin liian iso, sitä pienentämällä meni tallennus läpi.
 
Google ilmoitti äsken, että Autostadiumin tunnukset ja salasanat ovat vaarantuneet tietovuodon takia. Kehotti vaihtamaan salasanan palveluun. Onko ylläpidolta havaintoja mahdollisista tunkeutumisyrityksistä palveluun?

 
jussi101 sanoi:
Google ilmoitti äsken, että Autostadiumin tunnukset ja salasanat ovat vaarantuneet tietovuodon takia. Kehotti vaihtamaan salasanan palveluun. Onko ylläpidolta havaintoja mahdollisista tunkeutumisyrityksistä palveluun?

Millä lailla se google tuosta ilmoitti, ja miten varmistit että oli se oikea google? Heti itselläni tulee ensinnä mieleen, että tunnustenkalasteluyritys oli kyseessä, eli hakkeri asialla eikä Google.
 
Google Chrome selaimessa on ainakin toiminto, joka seuraa tallennettujen salasanojen tilannetta. Silloinkaan toki ei mitenkään välttämättä ole ollenkaan kyse siitä, että se kyseinen sivusto josta varoitus tulee, olisi murrettu, vaan että samaa käyttäjätunnusta ja salasanaa on käytetty myös jossain muualla ja ko. sivustolle on kohdistunut tietomurto.
 
Vähän taas pukkaa error 500:sta.
 

Liitteet

  • Screenshot_20210221-135337.jpg
    Screenshot_20210221-135337.jpg
    12,3 KB · Katsottu: 122
Mulla on tullut muutaman kerran, kun olen klikannut hiiren vasenta palatakseni edelliselle sivulle.
 
Käyttökatkon jälkeen ollut jatkuvasti samanlainen. Tiuhaan ei vain mitään tapahdu kun jotain klikkaa, niin Tapatalkilla kuin selaimella. 15-60 sekunnin jälkeen tokenee.