https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

Formula 1

Kuka voittaa maailmanmestaruuden 2024?

  • Guanyu Zhou

    Ääniä: 0 0,0%
  • Pierre Gasly

    Ääniä: 0 0,0%
  • Yuki Tsunoda

    Ääniä: 0 0,0%
  • Fernando Alonso

    Ääniä: 0 0,0%
  • Esteban Ocon

    Ääniä: 0 0,0%
  • Daniel Ricciardo

    Ääniä: 0 0,0%
  • Lance Stroll

    Ääniä: 0 0,0%
  • Carlos Sainz

    Ääniä: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg

    Ääniä: 0 0,0%
  • Kevin Magnussen

    Ääniä: 0 0,0%
  • Oscar Piastri

    Ääniä: 0 0,0%
  • Lando Norris

    Ääniä: 0 0,0%
  • Lewis Hamilton

    Ääniä: 0 0,0%
  • Sergio Perez

    Ääniä: 0 0,0%
  • Logan Sargeant

    Ääniä: 0 0,0%
  • Alex Albon

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    19
  • Äänestys suljettu .
kuulara sanoi:
Varmasta säännöissä jotain tuollaista on koska on pystytty rankaisemaan. Mutta mutta - mitä jos Haas olisi vain todennut radioon: Box, box ja laittanut sliksit alle? Näinhän kuljettajia "ohjeistetaan" jatkuvasti.

Toki moinen sääntö täytyy olla kun siitä rankkuakin jaettiin, mutta herää kysymys miksi moinen sääntö yleensäkään on olemassa? Aivan lapsellista puuhastelua.
 
Niin tai ei tuossa säännössä mitään vikaa ole, voitaisiinko se ulottaa koskemaan myös kisakierroksia. Kuskit joutuisivat itse ajattelemaan omilla aivoillaan ja se saattaisi tehdä kilpailuista viihdyttävämpiä.
 
Alkaa menemään tästä lajista loppukin maku Hamiltonin " nyt kaikki polvistuu tai mä mökötän" pelleilyn takia .  Eiköhän noi jutut kannata hoitaa ihan muualla ?
 
Pystyi aatteensa vuoksi maalauttamaan mersun f1 autot mustiksi, samoin ajoasut. Ei tarvitse paljoa ihmetellä kuka ykköskuskin tahtipuikkoa tallissa heiluttaa.
 
kaide sanoi:
Alkaa menemään tästä lajista loppukin maku Hamiltonin " nyt kaikki polvistuu tai mä mökötän" pelleilyn takia .  Eiköhän noi jutut kannata hoitaa ihan muualla ?

Zasa sanoi:
Pystyi aatteensa vuoksi maalauttamaan mersun f1 autot mustiksi, samoin ajoasut. Ei tarvitse paljoa ihmetellä kuka ykköskuskin tahtipuikkoa tallissa heiluttaa.

Valtterikin joutuu polvistumaan, tämä voi vaikuttaa jopa tallipaikkaan...
 
Menee täysin yli minun ymmärryksen tuo Hamiltonin käytös!
Miksi esim HÄN AINOANA käyttää ”Black lives matter ” -paitaa, kun muut pukeutuu ”End Racism!” kolttuun?
Mitäs jos Kimi tai joku muu laittaisi ”White lives matter ”-paidan...
 
Hämiskin saanee käyttää vapaasti ilmaisunvapauttaan, jos ei nappaa niin voi katsoa vaikka miesten viidenkympin hiihdon uusintoja. Turha siitä on kotisohvalla vetää herneenpalkoa nenäonteloon.
 
Taavetson sanoi:
Hämiskin saanee käyttää vapaasti ilmaisunvapauttaan, jos ei nappaa niin voi katsoa vaikka miesten viidenkympin hiihdon uusintoja. Turha siitä on kotisohvalla vetää herneenpalkoa nenäonteloon.

Seuraavaksi pakollinen Pride kulkue ennen jokaista F1 kisaa ?
 
Urheilun pitäisi olla täysin vapaa politiikasta ja mielenilmauksista. Ihmettelen, että tällaista sallitaan. Ymmärrän nämä toisinaan pidetyt hiljaiset hetket jonkun menehtyneen urheilijan muistoksi. Ne ovat aivan arvostettavia, mutta siihen sen pitäisi jäädä.

On aivan ok, jos joku vapaa-ajallaan ajaa jotain agendaa, mutta sitä ei pitäisi sallia urheilutapahtumaan. Eikö urheilutapahtumien pitäisi yhdistää, ei erotella osoitella.
 
Kettu sanoi:
Urheilun pitäisi olla täysin vapaa politiikasta ja mielenilmauksista.

Niinhän sen pitäisi, mutta urheilua on käytetty politiikan välineenä urheilun keksimisestä asti niin sen erottelu nyt on hivenen vaikeaa.

Toisaalta, jos tuo nyt häiritsee niin eipä sitä ole pakko katsoa. Kuskit kun istuu autoissaan niin siitä ruutulipulle asti on vaikea tehdä sen kummempia kannanottoja.
 
Niin? Kirjoitin mielipiteeni asiasta. En kommenttisi jälkeenkään usko, että mielenilmausten karsiminen olisi edes haasteellista. Aiemminkin on rangaistuksia jaettu.
Tuo tietty ”poliittisuus” on aina jossain määrin esillä kansallisuuksien muodossa. Siihen sen pitäisi kuitenkin jäädä.

Edit. Viittaan siihen, että en ole pitänyt Hamiltonia (...etsii korrektia ilmaisua, jotta kukaan ei mieltään pahoittaisi ...) tummaihoisena, en ennen kuin hän itse sitä on tuonut esille. Minulle hän on aina ollut englantilainen autourheilija.
 
Kettu sanoi:
Urheilun pitäisi olla täysin vapaa politiikasta ja mielenilmauksista.
Olen samaa mieltä, mutta niin kauan kuin urheilussa on politiikkaa ja syrjintää ja häirintää ja rasismia, niin mielenilmauksiakin pitää saada olla.
 
arska sanoi:
Olen samaa mieltä, mutta niin kauan kuin urheilussa on politiikkaa ja syrjintää ja häirintää ja rasismia, niin mielenilmauksiakin pitää saada olla.

Ää. Puolustinko jotenkin rasimia, tai syrjintää? Onko esim. Formula 1:ssä selvää syrjintää, jota vastaan Hamilton tässä taistelee?
Totta kyllä, että taloudellista syrjintää, sillä vain hyväosaisilla on mahdollisuus, mutta mitä se Hamilton sitten oikein valittaa, hyväosainen äijä?
 
Kettu sanoi:
Ää. Puolustinko jotenkin rasimia, tai syrjintää? Onko esim. Formula 1:ssä selvää syrjintää, jota vastaan Hamilton tässä taistelee?
Totta kyllä, että taloudellista syrjintää, sillä vain hyväosaisilla on mahdollisuus, mutta mitä se Hamilton sitten oikein valittaa, hyväosainen äijä?
Et puolustanut, enkä niin väittänytkään. Kirjoitit, että ”urheilun pitäisi...” ja siihen vastasin. F1:n syrjinnästä en tiedä, mutta siihen kuuluu paljon muitakin ihmisiä, kuin kuljettajat.

Mutta kai kyse on solidaarisuuden osoituksesta, vaikkei henkilökohtaista syrjintää olisikaan kokenut
 
Tuskin ajaa elokuussa ollenkaan, toivottavasti tervehtyy hyvin. Voi olla altistanut useita tallin jäseniä ympärillään.
 
Iso-Strolli heittänyt korona-aivastuksia tämän jokatapauksessa tallista ulostettavan kuskin päälle. Sopimuksen purku halpuuttui juuri... :rolleyes:
 
Toivottavasti Perezin korona uutisoinnissa ei ole mitään politiikkaa mukana, huhujen mukaan Perezin sopimus pitää maksaa huomenna ulos jos Vettel halutaan talliin 2021.