autoilua & elämää

Äänestys

Miten arvioit foorumin onnistumista omasta näkökulmastasi? Anna arvosana n / 5

5
16 (7.3%)
4
90 (41.3%)
3
65 (29.8%)
2
24 (11%)
1
23 (10.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 208

Kirjoittaja Aihe: Foorumin taso  (Luettu 63252 kertaa)

Poissa Jysky

Vs: Foorumin taso
« Vastaus #1020 : 11.08.2019 19:56 »
...Mitä tulee varoituksiin niin nehän ovat kuin keltaisia kortteja, joilla johdetaan foorumin linjaa ja kehoitetaan muuttamaan tapaansa tai sitten tulee sitä punasta korttia. Varoitus on varoitus, eikä mikään lopullinen tuomio tai rangaistus.

Eikä edes julkinen.
Jos modejen pitäisi perustella, selitellä tekojansa eli luovuttaisiin ”piilomoderoinnista” niin siitenhän täällä ei muusta keskusteltaiskaan kun siitä että ”Modet täällä julkisesti haukkuu kirjoittajia”.
Tarraco TDI 4drive . Ford C-max 1.8.

Paikalla Karvis

« Vastaus #1021 : 11.08.2019 20:05 »
No tuo kyllä meni ihan perceelleen tuo moottoripyörätopikki. Miksi lukkoon?

Oli sen verran laukalla, että laitoin lukkoon siksi aikaa että ehdin siivoamaan. Avataan kyllä vielä tänään.
Autostadium Ry:n varapuheenjohtaja

Hyundai Tucson   Smart For4

Poissa Ascon

• Vakiokalustoa
  • **
« Vastaus #1022 : 11.08.2019 20:23 »
Ihmettelinkin, että on ollut rauhaisampaa ja mukavampaa meno. Kunnes tämä päivä valkeni.

Viittaatko mun comebackiin? Toivoisin, että jos kirjoitussävyni ei miellytä, siitä sanottaisiin suoraan ja useamman miehen voimin, niin uskoisin paremmin, kuin tuollaista satunnaista vihjailuviestiä. Tänäänkin olen jo useaan ketjuun kirjoitellut, joten senkin voisit yksilöidä, että missä ketjussa tai viestissä tein ylilyönnin?

Mitä tulee varoituksiin niin nehän ovat kuin keltaisia kortteja, joilla johdetaan foorumin linjaa ja kehoitetaan muuttamaan tapaansa tai sitten tulee sitä punasta korttia. Varoitus on varoitus, eikä mikään lopullinen tuomio tai rangaistus.

Minun tapauksessani keltaisen ja punaisen kortiin väliin mahtui tasan kaksi viestiä (kirjoitettu 19.2. tämän keskustelun sivulle 39) ja aikaa vajaa tunti.

Olikohan modellakin tunteet jo valmiiksi lämpimät, että se punainen heilahti aavistuksen liian herkästi... no samapa tuo, se on jo mennyttä aikaa, mutta näinkin siis voi käydä.

Paikalla lao

• Klassikkoainesta
  • Volvo V90
  • T8 R Design
« Vastaus #1023 : 11.08.2019 20:28 »
Oli sen verran laukalla, että laitoin lukkoon siksi aikaa että ehdin siivoamaan. Avataan kyllä vielä tänään.

Juuri oikea tapa, että laitetaan lukkoon ja tästä rehti ilmoitus sitten vaan, että siivotaan ja avataan uudelleen. Parempi tehdä siivous rauhassa ja harkitusti, kun tulipalo sammuu sulkemalla. Tässäkin avoin tiedotus on iso plussa.

Poissa -karppa-

• Klassikkoainesta
  • Keski-ikäinen jeesustelija
« Vastaus #1024 : 11.08.2019 21:37 »
Viittaatko mun comebackiin? Toivoisin, että jos kirjoitussävyni ei miellytä, siitä sanottaisiin suoraan ja useamman miehen voimin, niin uskoisin paremmin, kuin tuollaista satunnaista vihjailuviestiä. Tänäänkin olen jo useaan ketjuun kirjoitellut, joten senkin voisit yksilöidä, että missä ketjussa tai viestissä tein ylilyönnin?

Kyllä nyt ollaan sen verran herkällä päällä, että kannattaa pikkuisen rauhoittua?

Paikalla Automaattori

« Vastaus #1025 : 11.08.2019 21:59 »

En nyt ota kantaa muuhun kuin tähän comebackisi tyyliin. Ensimmäisenä aloitat kritiikin modeja vastaan ja samalla meitä muitakin moderointiin hyvinkin tyytyväisiä vastaan. Ehkä tämä on sitten täysin väärä foorumi sinulle jos ei selvät selkeät säännöt sinulle sovi.
Skoda Octavia RS245 DSG LB 2018  ex:7x Skoda, Citroen, Chrysler, 2x Nissan, Seat, 2x Peugeot, Bmw, 7x Honda, 3x Mini, Mitsubishi/Frankia

Simply Clever - Think Different

Paikalla sakke2013

« Vastaus #1026 : 11.08.2019 22:03 »
Kirjoitan tähän osioon ensimmäistä kertaa ja mielestäni jo foorumille kirjautuessaan hyväksyy sen säännöt. Niin se vain on. Ja mielestäni tämä on ihan hyvä foorumi; pitää aina muistaa, että nettikirjoittelua pitää lukea tietyn värisin lasein eikä ottaa kaikkea niin kirjaimellisesti.

Minä olen saanut täältä apua joihinkin autokysymyksiin ja ainakin täällä näkee hienoja autoja käyttäjäkokemuksineen.

En ymmärrä tällaista vääntämistä.
Das Auto #1

Poissa dingdongpingpong

• Grand Legend
« Vastaus #1027 : 11.08.2019 22:47 »
Kiitän mitalisijasta moottoripyörä topicissa 👍😀

Pientä viestini väärin ummarrusta mutta sehän ei palkintopallille sijoittumista estä 😂
« Viimeksi muokattu: 11.08.2019 22:49 kirjoittanut dingdongpingpong »
раньше все было лучше
целитель разума

Poissa foorumilainen

• Vakiokalustoa
  • **
« Vastaus #1028 : 11.08.2019 22:49 »
No tuo kyllä meni ihan perceelleen tuo moottoripyörätopikki. Miksi lukkoon?

Jos tuolla joku tieten tahtoen ihan niin tapoihinsa aina kuuluu, provoileer ajaneensa saataatuhatta julkisella(ei ainakaan kiellä sitä suoraan) tiellä, eikä kestä kritiikkiä siitä että olisi syytä ottaa ajokortti pois.

Luulen että viittaa tuolla "joku" minuun. Kerroin vain moottoripyöräretkestäni, jossa mainitsin samoin että pesin visiirin neljästi ja suurin nopeus oli 232.
Kestän kyllä sen, että joku sanoo, että minulta tarvitsisi ottaa kortti pois. Onhan se kolmasti ollutkin hyllyllä juuri ylinopeuden vuoksi.
Mutta siitä en pidä, että nimitelläään idiootiksi tai eläkeikää lähestväksi ukoksi. En minäkäään täällä ole koskaan mennyt henkilökohtaisuuksiin.
Karvikselle kiitos että ketju on auki.

Poissa Skula

« Vastaus #1029 : 12.08.2019 08:36 »
Luulen että viittaa tuolla "joku" minuun. Kerroin vain moottoripyöräretkestäni, jossa mainitsin samoin että pesin visiirin neljästi ja suurin nopeus oli 232.
Kestän kyllä sen, että joku sanoo, että minulta tarvitsisi ottaa kortti pois. Onhan se kolmasti ollutkin hyllyllä juuri ylinopeuden vuoksi.
Mutta siitä en pidä, että nimitelläään idiootiksi tai eläkeikää lähestväksi ukoksi. En minäkäään täällä ole koskaan mennyt henkilökohtaisuuksiin.
Karvikselle kiitos että ketju on auki.

Joku tai sinä, ei väliä.

Pitää ymmärtää että joku ottaa herneet jos mainitsee ajaneensa yli 200km/h koska:
a)se on törkeää liikenteenvaarantamista ja siten kyllä sana "idiootti" ei ole kaukaa haettu, vaikka ehkä vähän överi.
b)ylinopeudet, isot tai pienet sellaiset kannattaa pitää ihan omana tietona, tai sellaisessa piirissä joka "ymmärtää" tämän
c)he keillä ei ole laitetta jolla pääsee ko.nopeutta ottavat sen *ittuiluna ;D
According to a new poll 91 percent of people are satisfied with their lives.  - The other 9 percent own a Honda.

Poissa Freeze

« Vastaus #1030 : 12.08.2019 09:12 »
No kyllä se 232 km/h suomessa menee idiotismin piikkiin, anteeksi vaan. Jos tästä varoituksia paukkuu, niin antaa paukkua.
~ Ford Focus EcoBlue 1,5 TDCi Titanium A8 2018, 120 hv ~

Poissa Taky

« Vastaus #1031 : 12.08.2019 09:32 »
Koska kaikilla ei sanan säilä tai toisaalta kommenttien lukeminen ole just samalla aaltopituudella kuin toisilla, voi tulla helposti väärinkäsityksiä näistä henkilökohtaisista arvosteluista, henkilökohtaisuuksiin menevistä asioista ym.

Kuten missä tahansa - duunin kahvi pöydässä, baarin tiskillä jne. sama homma, miksi verkosta tehdäänkään jotain erityistä?

Ei se että puheen sijaan ajatuksia kerrotaan kirjamista muodostuvilla lauseilla tee asiasta mitenkään erilaista sisällön osalta.

Merkittävin ero on naamailmekirjon puuttuminen tekstiviestinnässä - joka tietty on haaste jota on emojilla koitettu paikata.
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018. -> KIA Niro EV Business Luxury 2020
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001, Volvo S40 2.4i manuaali, 170hk, 2005

Poissa repomies

• Vakiokalustoa
  • **
  • "premium" Corolla 2.0 TS
« Vastaus #1032 : 12.08.2019 09:44 »
Tähän Asconin aloittamaan metakeskusteluun kommenttina että varoituksia jakaessa olisi tottakai suotavaa että siinä yhteydessä muistutetaan sääntökohdasta jota ei ole moden mielestä sisäistetty tai noudatettu oikein, ja lainataan se osa kirjoituksesta liitteeksi joka aiheutti moderaattorin reaktion. Ehkä näin tehdäänkin, mene tiedä.

Moderointi on täällä aika mietoa, en rutkuttaisi ainakaan siitä että sitä harjoitettaisiin liian kovalla kädellä. Muutaman kerran olen tainnut itse painaa "ilmoita valvojille" nappia ja ainakin osassa tapauksista kyse on ollut ihan vaan kirjoittajan itsensä suojeleminen mahdollisilta nyky-yhteiskuntaan valitettavasti kuuluvilta modernin fasismin ilmenemismuodoilta. Se on parempi että modet poistaa tavaran joka voisi aiheuttaa MV-tyyppisiä reaktioita, vaikka sananvapautta samalla poljettaisiinkin.

Poissa Vempula

• Legenda
« Vastaus #1033 : 12.08.2019 09:47 »
Kuten missä tahansa - duunin kahvi pöydässä, baarin tiskillä jne. sama homma, miksi verkosta tehdäänkään jotain erityistä?

Ja aivan samalla tavalla työpaikoilla ja harrateporukoissa muodostuu kuppikuntia. Jollain tasolla samalla tapaa ajattelevat ihmiset menevät yhdessä lounaalle tai jakavat matka/majoituskulut harrastereissuilla. Ja tämä tapahtuu aivan luonnostaan.

Jos jonkun ihmisen ajatusmaailma, ideologia tai pärstä ei miellytä, niin sitten hänen seuraansa ei väkisin tupata. Täysin loogista tämäkin.

Jos tämän foorumin ajatusmaailma, kirjoitukset ja moderointilinja eivät millään tapaa synkkaa oman arvomaailman kanssa, niin miksi täällä on pakko notkua? Tätä asiaa mä en pysty millään käsittämään.

Poissa Ascon

• Vakiokalustoa
  • **
« Vastaus #1034 : 12.08.2019 19:44 »
Kyllä nyt ollaan sen verran herkällä päällä, että kannattaa pikkuisen rauhoittua?

Ai miksi? Ihan oikeasti haluaisin yhä edelleen tietää, että viittasiko TimoS mun comebackiin, vai johonkin ihan muuhun asiaan? Jos hän viittasi minuun, niin oliko se naama virneellä kirjoitettua huumoria, vai ihan tosissaan? Jos tosissaan, niin saisinko muutaman esimerkin kirjoituksistani, jotka eivät miellyttäneet?

Tähän Asconin aloittamaan metakeskusteluun kommenttina että varoituksia jakaessa olisi tottakai suotavaa että siinä yhteydessä muistutetaan sääntökohdasta jota ei ole moden mielestä sisäistetty tai noudatettu oikein, ja lainataan se osa kirjoituksesta liitteeksi joka aiheutti moderaattorin reaktion. Ehkä näin tehdäänkin, mene tiedä.

Ei tehty siinä varoituksessa, joka on luettavissa tämän keskustelun sivulta 39. Tuskin niitä varoituksia montaa päivässä jaetaan, niin ei pitäisi olla iso vaiva copy-pasteta ja sanoa, että tästä kirjoituksestasi sinä tämän varoituksen saat. Minäkin olin kyseisenä helmikuisena päivänä kirjoittanut varmaan 10 viestiä eri ketjuihin, niin mysteeriksi jäi, että mistä se varoitus tuli.

Jos tämän foorumin ajatusmaailma, kirjoitukset ja moderointilinja eivät millään tapaa synkkaa oman arvomaailman kanssa, niin miksi täällä on pakko notkua? Tätä asiaa mä en pysty millään käsittämään.

Kuten Sakke tuossa kirjoiteli, niin kyllä täältä saa paljon ihan hyödyllistäkin tietoa. Itsekin juuri käynnistelin keskustelua tulossa olevasta tieliikennelaista, niin osataan sitten ensi kesänäkin ajella sääntöjen mukaan, eikä olla pelkästään Iltasanomien valeuutisten varassa tässä aiheessa.

Mutta joo, pohja se on joka ukon vittuilunkestossa. Itsellä se tuli kerran vastaan ennen kesälomaani, saa nähdä tuleeko joskus uudestaan, vai olenko nyt "kasvanut ihmisenä"   8)

Poissa ConD

« Vastaus #1035 : 12.08.2019 21:10 »
Ei tehty siinä varoituksessa, joka on luettavissa tämän keskustelun sivulta 39. Tuskin niitä varoituksia montaa päivässä jaetaan, niin ei pitäisi olla iso vaiva copy-pasteta ja sanoa, että tästä kirjoituksestasi sinä tämän varoituksen saat. Minäkin olin kyseisenä helmikuisena päivänä kirjoittanut varmaan 10 viestiä eri ketjuihin, niin mysteeriksi jäi, että mistä se varoitus tuli.
Ei jäänyt sinulle ainakaan...

Nyt senkin uhalla että itse leimaannun enemmän tai vähemmän natsiksi kaivoin roskiksen pohjaa ja koitan nyt oikeasti vääntää harjateräksestä asian sinulle (kun rautalanka ei riittänyt helmikuussa).

Et saanut suoraa linkkiä viestiisi mistä varoituksen sait, koska se oli roskiksessa. Sinulla ei ole sinne oikeuksia.

Keskustelussa siis käytiin mielipiteiden vaihtoa eri ihmisryhmien pysäköinnistä ja eräs kirjoittelija jopa pyysi ettet tee eri ihmisryhmien erilaisille pysäköintitarpeille "etua" toisen ohi. Tämän jälkeen suoraan lainasit kyseistä viestiä / käyttäjää ja viittasit että mikäli joku on kenties ehkä perheenisä, saattaisi olla kanssasi samaa mieltä. Tämän jälkeen tulee kohta joka on suoraan toisen käyttäjän rankkaa provosointia, jonka itse tunnistit mutta silti päästit sen eetteriin. Tavoistani poiketen lainaan sen tähän roskiksesta:
Lainaus
(Tekisi mieli olettaa, että sinä et kuulu joukkoon, mutta laitan tämän sulkuihin, kun en saa tätä ääneen sanoa)

Tähän, siis nimenomaa tuohon lainaukseen on varoituksesi perustunut ja viitattu suoraan näin: "Älä siis suotta ruoki trollia, minkä ihan selvästi itsekin huomasit." ITSE kirjoitit, että "kun en saa tätä ääneen sanoa", mutta kirjoitit sen kuitenkin. Viittasit lainauksella suoraan toisen kirjoittajan yhteen riviin. TUO jos mitä on sitä itseään. Jos et tuota ymmärrä, että olet tarkoituksella suoraan viitannut siihen että toinen ei elämässään kenties olisi perheenisä, tai sellainen ollessaan ymmärtäisi jotain mitä sinä ymmärrät. TUO on todella paksua, eikä sovi tämän foorumin henkeen yhtään. Henkilökohtaiset hyökkäykset, trollaus ja trollien ruokkiminen ja loppuviimein sitten nollasisältöisten viestien postaus vaan on kielletty säännöissä.

Mutta joo, pohja se on joka ukon vittuilunkestossa. Itsellä se tuli kerran vastaan ennen kesälomaani, saa nähdä tuleeko joskus uudestaan, vai olenko nyt "kasvanut ihmisenä"   8)
Nyt en vittuile, vaan sanon suoraan - tuntuu että ei ole puoli vuotta kasvattanut kun samasta asiasta pitää jankata. Marttyyritoiminta menee myös ainakin oman hilseeni yli täysin, ja lupailit myös kevättalvella ettet palaisi - vaan kuinka sitten kävikään.

22.2. olet nähnyt valon ja kyllä, arvasit aivan oikein tuon viestin mistä varoitus tuli kuten yllä kerroin. Vaan siitä ei oikeen tainnut enää sitten kuitenkaan päästä yli että sait sen täysin huomaamattoman varoituksen vaikka selvästi asiaa olit miettinytkin. Sitten alkoi tullakin marttyyriviestiä ym. nollasisältöistä vuodatusta, mikä oikeastaan ei ole kuin sen oman minäminä-imagon pönkitystä ja huomionhakua. Näistä tuli sitten toinen varoitus jolloin viestisi päätyivät ennakkovalvottaviksi. Se sitten kumpi asiasta rupesi julkista tekemään - sitä voinee kurkata peilistä sielläpäässä ruutua. Avatarin vaihdot, itkuviestit, tivaamiset ym... Sanotaanko näin että ei ollut ikävä kesän aikana...

Se että oma viesti on joutunut moderoitavaksi ei pitäisi olla kuin olankohautuksella suoritettava "hmph..."-hetki, ja sitten oppia ettei seuraavallakerralla tee vastaavaa. Kun pysyy asiassa ja asiallisena, ei ole mitään ongelmia. Silloin olisi pitänyt nielaista ja tuumata, että ok. Annetaan olla... ei se vaikuta elämään mitenkään.

Mutta jos puolen vuoden "tauon" jälkeenkin asia vielä kirvelee ja siitä pitää taas alkaa vääntämään täällä, niin ei mahda mitään... ei vaan pysty. Minulle tulee mieleen että tämä paikka vaan ei ole sinulle sopiva paikka kirjoitella. Täällä on säännöt. Täällä on tavat toimia. Ne on kerrottu säännöissä joita tässäkin ketjussa on useampaan kertaan linkitelty.

On todella ikävää, että et selvästikään ole ymmärtänyt tässä keskustelun tiimellyksessä että aika moni kirjoittaja ymmärtää sen miten täällä toimitaan, ja ihmettelee sitä, että sinä et. Se ei siis ehkä ole monien muiden kirjoittajien "vikaa" ettei toimintaasi ymmärretä.

Jotensakkin toivoisin kovasti että tämä myrsky vesilasissa saataisiin tyyntymään kun ei tämä ole kuin yhden kirjoittelijan aikaansaannoksia taas eikä todellakaan ainakaan paranna foorumin tasoa. Ellei muuta ihmeellistä kommentoitavaa tule, niin minun sanainen arkkuni on tästä asiasta puhdistettu ja rippeet ripoteltu pöydälle tämän viestin osalta. Joten "I'm out..."

*edit* korjattu pikku kirjoitusvirhe
« Viimeksi muokattu: 12.08.2019 21:29 kirjoittanut ConD »
VCDS@Oulu, PM/@

Treg@Spritmonitor:

Paikalla epjbmw

« Vastaus #1036 : 12.08.2019 21:27 »
^ Hienosti jaksoit "ConD" purkaa tämän ongelmavyyhdin viestissäsi. Kiitos!
Jospa tilanne viimein rauhoittuisi.

Poissa Ascon

• Vakiokalustoa
  • **
« Vastaus #1037 : 15.08.2019 20:22 »
Tähän, siis nimenomaa tuohon lainaukseen on varoituksesi perustunut ja viitattu suoraan näin: "Älä siis suotta ruoki trollia, minkä ihan selvästi itsekin huomasit." ITSE kirjoitit, että "kun en saa tätä ääneen sanoa", mutta kirjoitit sen kuitenkin. Viittasit lainauksella suoraan toisen kirjoittajan yhteen riviin. TUO jos mitä on sitä itseään. Jos et tuota ymmärrä, että olet tarkoituksella suoraan viitannut siihen että toinen ei elämässään kenties olisi perheenisä, tai sellainen ollessaan ymmärtäisi jotain mitä sinä ymmärrät. TUO on todella paksua, eikä sovi tämän foorumin henkeen yhtään. Henkilökohtaiset hyökkäykset, trollaus ja trollien ruokkiminen ja loppuviimein sitten nollasisältöisten viestien postaus vaan on kielletty säännöissä.

Kiitos hyvästä referaatista ja perusteluista varoitukselle. Kyllä tuo keskustelu nyt muistuu mieleen, mutta noin tarkkaan en olisi sitä itse muistanut, enkä olisi osannut arvata, että mikä niistä kyseiseen keskusteluketjuun kirjoittamistani viesteistä oli varoituksen syy. Kuten sanottu, ehdin kirjoittaa siihen ketjuun x kpl viestejä ja mun jälkeenkin siihen oli varmaan kirjoitettu y kpl. Sitten tuli varoitus ja se keskustelu oli kadonnut. En voinut edes mistään "Sent Items" kansiosta tarkistaa, että mitähän mä tein väärin, kun sieltäkin oli keskustelu kadonnut.

Ei tarvi ihan näin pitkää moderointitiedotetta jatkossa kirjoittaa, mutta jos edes jonkinlaiset perustelut ja lainauksen "kielletystä" sisällöstä voisi privana lähettää moderoinnin kohteelle, mieluusti alle 6 kk viiveellä?

Nyt en vittuile, vaan sanon suoraan - tuntuu että ei ole puoli vuotta kasvattanut kun samasta asiasta pitää jankata. Marttyyritoiminta menee myös ainakin oman hilseeni yli täysin, ja lupailit myös kevättalvella ettet palaisi - vaan kuinka sitten kävikään.

Joku laittoi mulle ihan privaviestiä että "mistä tässä casessa on kyse" ja muutama sitä ihmetteli julkisestikin, niin halusin tuoda julki oman näkemykseni silloin tuoreeltaan. Jos olisit tämän harjateräksestä väännön tehnyt tuoreeltaan, olisi case ollut sillä taputeltu, eikä siihen olisi tarvinut enää palata. Missähän viestissä mä lupasin, etten palaisi? Useammassa viestissä kerroin jääväni kesälomalle, mutta en mä mitään gdprexitejä ollut tekemässä.

Se sitten kumpi asiasta rupesi julkista tekemään - sitä voinee kurkata peilistä sielläpäässä ruutua. Avatarin vaihdot, itkuviestit, tivaamiset ym...

Välittömästi kun huomasin privana inboxiini saapuneen varoituksen, vastasin siihen ja tiedustelin ylläpidolta privana perusteluja varoitukselle. Niitä ei kuulunut, mutta tämän julkisen keskustelun sivulla 39 niitä sitten tuli. Perustelut eivät tyydyttäneet, niin siitä sitten itkuviestit, avatarin vaihdot, yms.

Mutta jos puolen vuoden "tauon" jälkeenkin asia vielä kirvelee ja siitä pitää taas alkaa vääntämään täällä, niin ei mahda mitään... ei vaan pysty.

Hyvinhän sä pystyit. Nyt vihdoin hahmoittui, että mistä se kenkä puristi. Kiitokset kattavista perusteluista.

Poissa Vaari

• Vakiokalustoa
  • **
« Vastaus #1038 : 19.08.2019 16:36 »
Nostetaanpa kissa pöydälle. Katsotaan, puhdistuuko ilma?

Tuolla toisaalla, eräässä ketjussa joku(nen?) käyttäjä oli sitä mieltä, että täällä on parikin käyttäjää, joiden kirjoittelut laskevat foorumin tasoa. Tulkitsin rivien välistä, että olen niistä parista käyttäjästä toinen? Pitääkö paikkansa?

En todellakaan haluaisi olla se käyttäjä, joka aiheuttaa foorumin tason laskun.
Mitähän minun pitäisi tehdä? Olla provosoitumatta moisesta, antaa mennä toisesta korvasta sisään, toisesta ulos ja jatkaa niin kuin ennenkin? Siinä saattaa itselläni tosin hieman olla vaikeuksia, koska foorumikirjoittelu vaatii jonkinmoisen motivaation ja mikäli se puuttuu, niin ei kannata nähdä vaivaa. Vai olisiko viisainta siirtyä lukuosastolle?

Poissa Zaphod

• Yhdistyksen jäsen
  • Vakiokalustoa
« Vastaus #1039 : 19.08.2019 16:38 »
Veikkaan ettei vaari se ainakaan ole, joka laskee foorumin tasoa...