- 7.11.2018 klo 20:06 / Yleistä keskustelua Mercedes-Benzistä
250d 500nm/204hv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä, kone edelleen toistaiseksi GLC:n nokalla, saa nähdä milloin päivittyy tuohon 1950 cm3 versioon siinäkin.Markku J sanoi:Oliko aiemmassa 250 d:ssä samat vääntöarvot, mutta hieman vähemmän tehoa ? Oliko se vanhempaan moottorilohkoon perustuva malli (siihen yli 2 -litraiseen) ?
MjhXB sanoi:Ihan vain yleistä...
Hieman hankaluutta, kun tuli Mercedes B hankittua, kun toinen auto on Opel.
Molempia autoja tulee vuoroin käytettyä.
Toisessa on vaihteet ratissa oikealla puolella ja toisessa on keppi lattiassa.
Lisäksi tuulilasin pesulaite on B:ssä ratin vasemmalla puolella ja toisessa oikealla.
Keljuin tilanne voi tulla, kun sade yllättää ja pitää B:ssä laittaa pyyhkijä äkkiä päälle.
Käsi voi käydä vaihdevipuun.
Parempi, kun vipuset olisivat molemmissa samalla tavalla.
On siihen tietysti ainakin yksi ratkaisu olemassa.
MjhXB sanoi:Toisessa on vaihteet ratissa oikealla puolella ...
Kjolbye sanoi:Muistaakseni ei mene edes vapaalle vaikka vipua liikuttelisi vauhdissa. Sen sijaan parkkipaikalla on muutaman kerran vahingossa tullut painettua P päälle ryömintänopeudessa. Auto on pysähtynyt kuin seinään pamauksen kanssa.
Mersun vaihdekeppi on yksi parhaista toteutuksista. Helppo ja nopea käyttää ja jättää keskikonsolin vapaaksi. Ei perinteinen eteen-taakse keppi automaatissa vie muuta kuin tilaa. Samanlainen muinaisjäännös kuin perinteinen käsijarrukahva. Vaikea on sellaistakaan enää kuvitella nykyautoihin.
Vilkkuviiksen muutokseen totuin itse noin viikossa. Vaikka pidin ennen sitä kello 8:n kohdalla olevaa vilkkuviikseä hyvänä niin näin jälkeenpäin sanottava että olihan se liian alhaalla. Uudempi on huomattavasti parempi.
Nythän uusissa vakkariviiksikin poistui ja homma hoidetaan ratin napeilla. Saa nähdä miten hyvin se toimii. Tuo viiksitoteutus on ollut hyvä ja yksinkertainen.
Mutta kaikkeen kuitenkin tottuu käyttäjätasolla nopeasti.
tomppa sanoi:Niin mieltymykset eroaa . Minulla on ollut kuudessa autossa mersumainen vakkariviiksi käyttölogiikaltaan ja se on mielestäni hyvin miellyttävä käyttää. Napit ratissa on ollut kahdessa autossa, enkä koskaan ole päässyt niiden kanssa sinuiksi.
Ylläpito voisi siivota näitä höpöjuttuja ketjusta.mvt sanoi:Vaan nykyisiä esim c glc glc-coupe e e-coupe cls sarjoja
Jos tarkoitat että ratin akseli on muutaman millimetrin sivussa istuimen keskilinjalta, niin olet varmasti oikeassa, niin se on kaikkien merkkien osalta.mvt sanoi: