autoilua & elämää

Kirjoittaja Aihe: Yleistä Mercedes-Benzistä  (Luettu 45369 kertaa)

Poissa mvt

• Uudenkarhea
Vs: Yleistä Mercedes-Benzistä
« Vastaus #300 : 30.11.2018 20:53 »
Jep , sorry . No asia sinänsä ei muutu että muuten loistavissa tuotteissa ratti ei todellakaan ole keskilinjassa suhteessa penkkiin . Olen sanonut että nykyisissä malleissa eli kun kävelet kauppaan ja ostat uuden MB:n niin näin on , en ole sanonut niin jostakin glk:sta tai W212:sta , kuten joissakin vastauksissa on todettu . Mutta palataan asiaan vielä kuvien kanssa kunhan keretään .  ;)

Poissa TuplaVW

• Sisäänajettu
  • *
« Vastaus #301 : 30.11.2018 21:59 »
Jep , sorry . No asia sinänsä ei muutu että muuten loistavissa tuotteissa ratti ei todellakaan ole keskilinjassa suhteessa penkkiin . Olen sanonut että nykyisissä malleissa eli kun kävelet kauppaan ja ostat uuden MB:n niin näin on , en ole sanonut niin jostakin glk:sta tai W212:sta , kuten joissakin vastauksissa on todettu . Mutta palataan asiaan vielä kuvien kanssa kunhan keretään .  ;)
Aha. Muista toki vertailu kaikkiin muihin merkkeihin, jotta saat todellisuuspohjaa. :P
Mercedes-Benz  4matic -16
Golf Variant TSI DSG Highline -14   (ACC, DCC, Webasto, Dynamic ym)
ex: Passat Variant TSI DSG Highline -11 (I,II,III, ACC,DCC, ym), Golf Variant TSI -10, Passat Variant 1,9 PD Luxline -08

Poissa mol

• Sisäänajettu
  • *
  • C 300CDI T 4-Matic
« Vastaus #302 : eilen kello 16:07 »
Onko kukaan löytänyt noilta uudistuneilta mercedes-benz.fi sivuilta esitteitä? Kovasti yritin uuden Ceen esitettä etsiä mutta ainoastaan hinnastot löytyivät.
Lähetetty minun laitteestani, käyttäen nettiselainta.

Poissa Vollgas

• Sisäänajettu
  • *
« Vastaus #303 : eilen kello 16:40 »
Onko kukaan löytänyt noilta uudistuneilta mercedes-benz.fi sivuilta esitteitä? Kovasti yritin uuden Ceen esitettä etsiä mutta ainoastaan hinnastot löytyivät.

Itse katson Saksan sivuilta kun jotain uutta tulee --> https://www.mercedes-benz.de/

Kestää aina niin pitkään että saavat nuo suomeksi.

Poissa nemos

• Klassikkoainesta
  • Volvo XC60 T8 Inscription
« Vastaus #304 : eilen kello 17:07 »
Eipä taida enää paperiesitteitä tai niiden pdf-versioita MB:ltä olla tulossa

Poissa mol

• Sisäänajettu
  • *
  • C 300CDI T 4-Matic
« Vastaus #305 : eilen kello 18:29 »
En minä mitään paperiesitteitä etsikään, ihan netissä selattavakin kelpaisi.
Lähetetty minun laitteestani, käyttäen nettiselainta.

Poissa volovoilija

• Sisäänajettu
  • *
« Vastaus #306 : eilen kello 19:10 »
Konfiguraattoria kaipaisin takaisin
Volvo V90 D4 AWD R-Design 2017
Ford Fiesta 1.0 Ecoboost Titanium 2018

Poissa TuplaVW

• Sisäänajettu
  • *
« Vastaus #307 : eilen kello 19:35 »
Samaa ihmetellyt, että mihin esitteet kadonneet. Aikaisemmin jo puuttuivat tabletti- ja kännymoodissa olleilta mobiilisivuilta, mutta nyt ei löydy muillakaan selaimilla tais täysversiosta  :o
Mercedes-Benz  4matic -16
Golf Variant TSI DSG Highline -14   (ACC, DCC, Webasto, Dynamic ym)
ex: Passat Variant TSI DSG Highline -11 (I,II,III, ACC,DCC, ym), Golf Variant TSI -10, Passat Variant 1,9 PD Luxline -08