autoilua & elämää

Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia Japanista  (Luettu 10488 kertaa)

Poissa Huttunen

• Sisäänajettu
  • *
Vs: Kokemuksia Japanista
« Vastaus #40 : 25.03.2019 20:52 »
Jotenkin on vaan piirtynyt sellainen lapsellinen romanttinen mielikuva aivolohkoon Vegasin horistontissa pilkottavista valoista pitkän ja pölyisen aavikon ylityksen jälkeen.

Sen vuoksi tykkäsin niin paljon Nykistä kun paikat oli tuttuja telkkarista ja elokuvista.

Eukko haluais mielummin Japseihin ja mä ehkä sitten kuitenkin Jenkkeihin.

Itse en ole käynyt kummassakaan maassa. Joskus muinoin tuli pariinkin otteeseen kaytyä Kiinassa turistina kun maailma oli eri mitä nyt. Kuuntele eukon sanaa, saatat saada idän matkailusta enemmän mieleenpainuvia muistoja.

Vähän ollut mielessä käväistä itsekin Japanissa, jäänyt vaan menemättä. Jenkkilä ei nappaa, eukko kävi siellä ja löytää parempiakin kaukokohteita.
« Viimeksi muokattu: 25.03.2019 20:57 kirjoittanut Huttunen »
RAV4 Hybrid AWD-i 2019

Poissa Vempula

• Legenda
Vs: Kokemuksia Japanista
« Vastaus #41 : 26.03.2019 09:06 »
Eukko haluais mielummin Japseihin ja mä ehkä sitten kuitenkin Jenkkeihin.

Eli selvää on kumpaan sinä haluaisit enemmän :) Onhan tämä oikeasti vaikea tilanne, kun parin viikon Japanin turnee maksaa pakosta jonkun verran, vaikka  menisikin vähän budjetilla. Ja tämän hintaluokan reissun jos tekee jonnekin mihin ei ehkä oikeasti halua, niin se latistaa jo valmiiksi matkafiiliksiä. Palaa kuitenkin pirusti rahaa ja puolet kesälomista.

Eli ehkä hiukan tylsänä ehdottaisi sitä, että yrittäkää etsiä joku matkakohde mihin molemmat aidosti haluavat. Jenkit tai Japani se ei selkeästi ole. Tai sitten menette edullisemmalla budjetilla johonkin kompromissiin, niin ei tule kummallekaan niin kovia taloudellisia tappioita reissusta, minkä kohde ei ole just eikä melkein omaan makuun. Itsekin olen tällaisia reissuja useamman tehnyt ja ei se huono kompromissi ole. Joskus kun vaan pitää vähän antaa periksi parisuhteen hyväksi :)

Mutta Japanin turneelle en lähtisi kahdeksi viikoksi, ihan vain sen takia, että vaimo haluaisi sinne mennä. Meillä vaan kävi säkä, kun molemmat halusi senkin paikan nähdä.