autoilua & elämää

Kirjoittaja Aihe: Mobiilitankkaaminen  (Luettu 36059 kertaa)

Paikalla kahe

Vs: Mobiilitankkaaminen
« Vastaus #400 : 28.11.2018 09:06 »
Kannattaa ei-käyttäjienkin harkita, kun eivät tuota korttien skimmausta vaan saa kuriin.

Poissa -P-

• Grand Legend
« Vastaus #401 : 28.11.2018 09:27 »
Jep. Jouduin tässä eräänä päivänä tankkaamaan jollain kylmäasemalla perinteisesti, olikohan Teboil tms.
Tuntui kuin olisi palannut oravannahkakauteen odotellessa sen hitaasti toimivan automaatin reaktioita jokaisen napin painalluksen jälkeen ...

Poissa TeroPee

• Sisäänajettu
  • *
« Vastaus #402 : 28.11.2018 09:29 »
Todellakinolisi - tekee vaan kilpailun liian helpoksi luulen. https://www.tankille.fi/ auttaa jonkin verran.

Mulle riittäisi kun olisi edes sen yhden ketjun hinnat kun pääasiassa Nestellä tulee tankattua. Muualle menen vain akuutissa tilanteessa.

Poissa -P-

• Grand Legend
« Vastaus #403 : 28.11.2018 09:44 »
En ole kokeillut miten tuo tankille.com nettiversio toimii mutta ainakin tuossa sovelluksessa voit tallettaa asemia suosikeiksi. Tosin ei taida olla mahdollista valita koko ketjua vaan on lisättävä asemat yksitellen. Itse olen lisännyt siihen kaikki kotini lähialueella olevat asemat.

Poissa Quality

• Moderaattori
  • Grand Legend
  • Volvo XC60
« Vastaus #404 : 28.11.2018 09:49 »
Joka ketjulla oma appi? Ovatko St1 ja Shell sentään samassa? Montako foorumilaisilla on noita ladattuna? Itse kun en ole ketju-uskollinen, pitäisi olla joka ketjulle. Mistä ne haetaan?
Opi eilisestä, luota huomiseen, mutta elä tänään.

Poissa tai

• Klassikko
Mobiilitankkaaminen
« Vastaus #405 : 28.11.2018 09:58 »
En ole kokeillut miten tuo tankille.com nettiversio toimii mutta ainakin tuossa sovelluksessa voit tallettaa asemia suosikeiksi. Tosin ei taida olla mahdollista valita koko ketjua vaan on lisättävä asemat yksitellen. Itse olen lisännyt siihen kaikki kotini lähialueella olevat asemat.

Tankilleapissa voi valita suosikki-asemia (ja sen jälkeen piilottaa muut) ja/tai piilottaa ketjuja niin että jäljelle jää vain haluamansa ketju(t).

Poissa Trollsten

• Legenda
« Vastaus #406 : 28.11.2018 10:01 »
Joka ketjulla oma appi? Ovatko St1 ja Shell sentään samassa? Montako foorumilaisilla on noita ladattuna? Itse kun en ole ketju-uskollinen, pitäisi olla joka ketjulle. Mistä ne haetaan?
Luonnollisesti. Kukaan tuskin haluaa kilpailijaansa samoihin järjestelmiin. ST1 ja Shell ovat samassa kun ovat samaa yhtiötä. Itsellä yksi. Sieltä mistä muutkin sovellukset eli puhelimen app storesta / google playsta.

Poissa Quality

• Moderaattori
  • Grand Legend
  • Volvo XC60
« Vastaus #407 : 28.11.2018 10:17 »
Kiitos :)
Opi eilisestä, luota huomiseen, mutta elä tänään.

Poissa Jysky

« Vastaus #408 : 28.11.2018 12:36 »
Saakos Neste-appiin vieläkään mitään alejuttuja sisään. Tuli tarjous että sais 3 sentin alen -19 loppuun, mutta ei taida saada mitenkään liitettyä tuohon appiin. Aspa ei oo kuukauteen saanu mailiin vastattua...
Ateca TDI 4drive

Poissa Penguin

• Grand Legend
« Vastaus #409 : 28.11.2018 13:07 »
Nesteen appista näkee viimeisten 30 päivän tapahtumat, joten tuota kuvankaappaustakaan ei tarvitse tehdä. Jos pitäisi ajopäiväkirjaa.

Ei tarvitse ABC:n sovelluksessakaan, mutta kuvakaappaus siirtyy automaattisesti läppärille, jolla voi sitten tankkauksen tiedot syöttää illalla tai kun ehtii. Ennen syötin aina suoraan mittarilla, mutta nykyisin on olevinaan niin kiire, että välillä on monen päivän tankkaukset syöttämättä putkeen.

Poissa Autoilija92

• Klassikkoainesta
  • Kia Rio
« Vastaus #410 : 03.01.2019 11:33 »
Eilen tankkasin ensimmäistä kertaa ABC mobiilisovelluksella. Sen historiatiedoissa näkyi myös aiemmat S-mobiilisovelluksella tehdyt tankkaukset.

Poissa völvöxc60

• Klassikko
« Vastaus #411 : 03.01.2019 11:35 »
Saakos Nesteen Appista pois tuota Pin-koodin kyselyä ::)