autoilua & elämää

Kirjoittaja Aihe: Vakuutukset vaihtoon  (Luettu 146509 kertaa)

Paikalla Jysky

Vs: Vakuutukset vaihtoon
« Vastaus #1500 : 11.02.2019 13:34 »
Eivät taida automatic päivittää halvemmaksi vanhan sopparin hintaa jatkossakaan?
Ateca TDI 4drive

Poissa rka1

• Sisäänajettu
  • *
« Vastaus #1501 : 11.02.2019 14:19 »
Eivät taida automatic päivittää halvemmaksi vanhan sopparin hintaa jatkossakaan?
Ei, pitää joka vuosi olla OP:hen yhteydessä, että saa kinuttua vähintään samaan hintaan, jos tuossa yllä tästä oli kyse.
Mulla monta vuotta mennyt bonuksilla vakuutukset, laskujakaan en oo nähnyt tai joskus tulee vahvista lasku 0 euroa,
tuon kai tietojärjestelmä vaatii, että se pysyy ajan tasalla.
Uuden auton kun ostaa, niin usein tarjoavat todella edullista vakuutusta ja silloin vuosi tulee pidettyä muualla kuin OP:ssa.
Samoin nyt Polon kanssa, todella hyvä tarjous Fenniasta kaupanteon yhteydessä.

Paikalla Jysky

« Vastaus #1502 : 11.02.2019 17:06 »
Oli hiukan hätäinen tuo minun tulkinta OP radio uutisesta. Nyt kun omassa nojatuolissa tuon kuuntelin niin kilpailuvirastohan ei "tuominnut" käytäntöä eli jossain virkamiehet osaa käyttää maalaisjärkeäkin.
Ateca TDI 4drive

Poissa Eskoop

• Yhdistyksen jäsen
  • Legenda
« Vastaus #1503 : 14.02.2019 08:25 »

Turvassa loppuu -50% kasko tarjous tämön kuun loppuun, siirrän tuonne op:n puolelle nyt. Liikennevakuutus kallis mutta kasko oli varsin kohtuu hintainen.

Eipä tarvitsekkaan vaihtaa yhtiötä, laitoin turvaan viestiä että kaskon vuoden -50% ale loppuu, vuodeksi sain lisää kaskoon -35% alea.

Hyvä että ainakin yksi yhtiö toistaiseksi jättäytynyt kartellista pois.

Poissa tomppa

« Vastaus #1504 : 14.02.2019 08:36 »
Kun vajaa vuosi sitten otin kaskon CLK:hon, sain ensimmäiseksi vuodeksi 30 % alennuksen. Viime viikolla vakuutusyhtiöstä soitettiin ja kerrottiin, että kampanja-alennus poistuu, mutta he tiputtaa itse vakuutusmaksua 20 %. Reilu meininki Lähitapiolassa.
Autostadium ry:n sihteeri

ML

Poissa ///M

« Vastaus #1505 : 16.02.2019 07:46 »
Kahden auton taloudessa sain OP-Pohjolasta -20% kaskoista. Ajattelin että onpa kallista ja kilpailutin vakuutukset. Lähitapiolasta sain -50% molempiin autoihin.