https://tummennuskalvot.fi/

Musavisa

Suzi ...
Oli kyllä liikaa helpottavia vinkkejä tuRbon kysymyksessä heti kättelyssä  :)
 
Prkl. Joo. Luin kysymyksen huonosti.
Pekka saattoi jo tietää mutta mie arvaan toisen biisin eli: 48 Crash
 
Kumpiko oli aiemmin can the can vai 48 crash? Perk kun sisareni nauhoitti oman nuoruutensa minun lapsuuteni yli. Tosin eipä minulla ole C-kasettisoitintakaan mutta sieltä olisi löytynyt biisien järjestys. Muskahan levytti pian oot 42 :p
Vastaan 48 crash.
 
Ketju kylmänä lähes viikon ja sitten taas herää eloon! -P- heitti vastauksen minuttia ennen minua. Pitänee vastata lyhyemmillä vastauksilla :rolleyes:
 
"Julma" muistutus omasta ikääntymisestä tuo tuRbomanin mainio kysymysasetelma. Minä nimittäin muistan hyvin Suzin ekojen hittien vaikutuksen silloin. Mutta että heti jo ekalla sinkulla listaykköseksi. Tuota en muistanut. 48 crashia minäkin olisin arvannut tai ehkä jopa Daytona demonia.

Musa-alue herää heti henkiin kun muutamakin musajengiläinen sattuu samoihin aikoihin linjoille. Mahtavaa. Jatketaan  :D
 
Suzi piti kysyä kun tän biisin kuulin radiosta viimeisessä yövuorossa ja siitä heräsi pieni keskustelu. Piti tarkistaa vuosiluvut ja katsoa SE video. Siinä ilmeni, että oli tytön eka listaykkön briteissä.
Tälleen jälkijohdatuksena..
 
outfack sanoi:
Ketju kylmänä lähes viikon ja sitten taas herää eloon! -P- heitti vastauksen minuttia ennen minua. Pitänee vastata lyhyemmillä vastauksilla :rolleyes:

Sorry, tämä katko oli minun syy kun en tajunnut kysyä....

Edit. Näköjään taas minun vuoro, no huomenna lupaan ainakin yrittää kysymystä.  :)
 
Joko se huominen tuli?  :)

Mikä biisi ja kuka sen laulaa?

Ensimmäinen vihje vähän vaikeampi:

Renki se sano että: "Mieshä se oon
minnäe, vaikka olen paikkahousussa.
Olen syönynnä silakkaa, piimää ja mojokkaa,
palvellu rikkaissa taloissa."
 
outfack sanoi:
Ai saakeli! Katu-uskottavutta tarinasta löytyy joten se voi hyvinkin olla noin mutta toki mieleen tulee muut sen aikaiset rumpalit. Kuinka he hoitivat saman asian?

Tätä mietin myös ja saattoihan se olla niin, vai oliko jopa, että haitsulla ja virvelillä oli sama mikki. Joka tapauksessa idea oli se, että mato-ong... ei vaan virvelin ääni erottuu.
Miten muut tämän asian hoitivat? Kukin tyylillään.

Täällä meuhkataan kaiket yöt, kun Kettu vetää sikeitä. Tuo Suzy olis olut just mun.
Kun cc tuli, koulubileissä tanssittiin ihan sikanautana...