https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

BMW X1 (F48) 2016-

Mörkä, jätä viina juomatta jos et osaa kohteliasta käytöstä.

GTA1 linkissä olevassa hinnastossa minkä löytää X1 kohdalta ei mainita mitään Charged editionista.
Mistä tuonne Mörön esittämälle sivulle oikein pääsee, siis normaalisti?
 
79847959e327125c16bf65e00daeeb1d.jpg



0d4a70e10c531098e652835a91864d7d.jpg
 
TOki löysin tuon kun Mörkö sen linkin laittoi mutta mistä ihmeestä BMWn sivustolta on linkki tuolle sivulle?

No yhtäkaikki.  Charged edition ei ehkä ole yhtä hyvä kuin Business koska hyvin monet lisävarusteet on businekseen halvempia mutta siinä yhteydessä ei mainita Charged editionia ollenkaan joten jos hinnastot on oikein, Charged editionista tulee kalliimpi paketti.  Vai voisiko charged edition rinnastua businesmalleihin?

Sattuuko olemaan käsitystä toimitusajoista?
 
Tietäjä sanoi:
Mörkä, jätä viina juomatta jos et osaa kohteliasta käytöstä.

GTA1 linkissä olevassa hinnastossa minkä löytää X1 kohdalta ei mainita mitään Charged editionista.
Mistä tuonne Mörön esittämälle sivulle oikein pääsee, siis normaalisti?
En ole tippaakaan ottanut viinaa 2010 jälkeen. Ei tässä mitään vinoiltu, itsekkin pähkäilet nyt varusteiden kanssa.
Kannattaa ihan oikeasti käydä liikkeessä, ne antaa sinulle kaikki prosyyrit ja osaavat arvioida toimitusajat. Jos on pitkä matka, niin soita.
Yhtään plugaria ei ole vielä Suomeen toimitettu, niin kokemuksia ei ole kenelläkään.
 
Paikallisessa liikkeessä ei ole X1stä HIFI-kaiuttimilla H/K:sta puhumattakaan.

Jos jollakin sattuisi olemaan tuo HIFI-kaiutin setti niin kaipaisin tietoa onko ääni edes suurin piirtein puhdas ja onko bassoa muutenkin kuin vain kumisevaa pahvibassoa?

 
Minulla ei ole X1:n osalta kokemusta, mutta veikkaan, että BMW:n mallistoissa eri audiosysteemit ovat kutakuinkin rinnastettavissa. Meillä oli F10:ssä (523iA) HiFi ja se oli ihan siedettävä verrattuna surkeaan perusaudioon. Seuraavissa autoissamme on ollut h/k, joka on merkittävästi parempi kuin HiFi.

Jos minkä tahansa Bemarin ostaisin, niin itselleni haluan h/k -tason. HiFi on selvä tason nosto perussurkeasta äänentoistosta ja silläkin pärjää, ellei odota kovin suuria musiikin toistolta.
 
Ihan surkeata toimintaa BMW Suomen konfiguraattorin päivitys. Uusi X1 hinnasto on ollut esillä jo viikkoja ja vieläkään ei ole saatu konffaa kuntoon x1 25e osalta. Mitähän siellä maahantuojilla oikein puuhataan, Geneven messutkin on peruttu vai ollaanko edelleen matkoilla?
 
Sellainen varusteomituisuus tuli havaittua että Adaptiivisen cruisen jos haluaa niin hintaa on liki 3ke. Syystä, että sen saa vain paketissa missä tulee muutakin vaan eipä tuo paha paketti ole. harmiksi sen paketin saa vain jos ostaa 1560e hintaisen navin.  Lisävarusteiden arvo kun laskee nollaan kolmessa vuodessa niin halvasta perushinnasta huolimatta tuo X1 vaikuttaisi tulevan kalliiksi varusteiden arvon aleneneman vuoksi.
Ei ihme että premiumit ostetaan vain perus business varusteisina eli suorastaan karvalakkimalleina vai pitäisikö sanoa tuulipukuversioina.
 
Kyllä mä sit kuitenkin pyytää tarjouksen  Sport X1 e25:stä  :-[
Adaptiivinen cruiser jäi pois tietenkin listalta , mutta kun tätä ei edellisessäkään autossa ollut niin eiköhän sen kestä. Muutenkin maltilliset lisävarusteet  900€ (lämmitettävä ratti ja parking tekniikka paketti)
Koeajo perus bensalla ens viikolla.
Eniten kaivelee kun ei edes rahalla saa Auto Androidia. Myyjän mukaan ehkä tulevaisuudessa tulossa päivityksenä. Jollain enemmän tietoa?
 
nihu sanoi:
Eniten kaivelee kun ei edes rahalla saa Auto Androidia. Myyjän mukaan ehkä tulevaisuudessa tulossa päivityksenä. Jollain enemmän tietoa?

Nyt kesällä heinäkuussa piti tulla connected drive storeen. En pitäisi kiveen hakattuna enää tässä korona-tilanteessa. Enkä osaa yhtään sanoa toimiiko X1:n kanssa kuitenkaan. Ainakin toimii tuon uusimman idrive 7 eli live cockpit professional mallin kanssa, mutta sitä ei saa X1.

 
Tietäjä sanoi:
Sellainen varusteomituisuus tuli havaittua että Adaptiivisen cruisen jos haluaa niin hintaa on liki 3ke. Syystä, että sen saa vain paketissa missä tulee muutakin vaan eipä tuo paha paketti ole. harmiksi sen paketin saa vain jos ostaa 1560e hintaisen navin.  Lisävarusteiden arvo kun laskee nollaan kolmessa vuodessa niin halvasta perushinnasta huolimatta tuo X1 vaikuttaisi tulevan kalliiksi varusteiden arvon aleneneman vuoksi.
Ei ihme että premiumit ostetaan vain perus business varusteisina eli suorastaan karvalakkimalleina vai pitäisikö sanoa tuulipukuversioina.

Ei nyt ihan näin mene. Kannattaa katsoa tarkemmin noi varustepaketit ja hinnat. Varsin kohtuullisesti hinnoiteltu. Charged Edition kampanjassa saa lisäksi Sport mallin business mallin hinnalla.
 
Kyllä se menee just noin kuin kirjoitin. Haluan adaptiivisen cruisen. Sitä ei saa kuin siinä paketissa ja sen kyseisen paketin saa vain jos ottaa Navin. Varmistettu myyjältä. Tuo pakettija Nati kustantaa siis yli 3ke. Niille muille jutuille siinä a-cruisen sisältämässä paketissa en pistä mitään painoarvoa.
 
Erikoista, hinnaston mukaan adaptiivinen tukee mukana 5AT -paketissa, jonka veroton hinta on 1280e business-mallien yhteydessä. Ei lue, että pitäisi ostaa mitään muuta mukaan.
 
chr sanoi:
Erikoista, hinnaston mukaan adaptiivinen tukee mukana 5AT -paketissa, jonka veroton hinta on 1280e business-mallien yhteydessä. Ei lue, että pitäisi ostaa mitään muuta mukaan.
Näin mullekkin Autokeskuksen BMW myyjä sanoi näin.
 
Järkevin paketti:Connected +Innovation yht. 1980.
Sisältää Navikointi +, head-up, Driving Assistant + jossa mukana mm aktiivi vakkara +hurjasti muutakin
 
nihu sanoi:
Näin mullekkin Autokeskuksen BMW myyjä sanoi näin.

Myyjien konfikuraattori millä tarjoukset tekevät ei tuota vaan hyväksy ilman Navia. Syytä en tiedä.

Puhutaanhan nyt nimenomaan plugarista business sportista...
 
^ harmi juttu! Ootteko muuten päässeet mihinkään järkevään näkemykseen hinnasta?

Connected + innovation ois kyl hyvin käytettyä rahaa, harmi jos budjetti ei veny.
 
joo onhan se. Noissa hintalistoissa voi olla aina aina virheitä ja automyyjän konfiguraattori on viimeinen sama. Kyllä suosittelen jostain kaivamaan lisäbudjetin noille kahdelle paketille
 
X1 nyt koeajettu. Moitin maatienopeuksilla rengas ääniä, vaikka kitkat alla. Lisäksi ei pitänyt ohjauksesta. Vahvasti mersua buukkaa.
 
Tietäjä sanoi:
^Mersulla ei ole nelivetoista hybridiä B-luokkaan (GLB) mikä on tälle se vastine hinnaltaan.
Ei voi mitään. Jos etuveto on parempi ajettava kuin SUV sähköavusteinen takaveto, niin painoarvo menee edelliselle. Laittaa sit vaikka nastat alle.
 
nihu sanoi:
Ei voi mitään. Jos etuveto on parempi ajettava kuin SUV sähköavusteinen takaveto, niin painoarvo menee edelliselle. Laittaa sit vaikka nastat alle.

Tottahan tuokin ajettavuuden osalta mutta ei ne nastat nelivetoa korvaa, edes avustavaa.

Millainen tuo X1 muuten olis suuntavakaudeltaan, Pitkö ohjata vastaan jos tie oli kallellaan, entä pitkittäis urat?
(Meillä päin ei ole X1 koeajettavissa joten ei pääse kokeilemaan)
 
Joo näin on.
Suuntavakaus sinäänsä ihan ok vaikka eilen oli pirummoinen tuuli. Onhan tossa tuulipinta-alaa.
Nyt kun pari SUV tyyppistä autoa koeajanut ( toissapäivänä XC40), niin verrattuna urheilualustalla olevaan perinteiseen frakkuun, niin ajotuntuma tiehen ihan erilainen.
Itse en niin kritisoi BMW ajettavuutta, vaan vertaan sitä nykyiseen autoon.
 
nihu sanoi:
Joo näin on.
Suuntavakaus sinäänsä ihan ok vaikka eilen oli pirummoinen tuuli. Onhan tossa tuulipinta-alaa.
Nyt kun pari SUV tyyppistä autoa koeajanut ( toissapäivänä XC40), niin verrattuna urheilualustalla olevaan perinteiseen frakkuun, niin ajotuntuma tiehen ihan erilainen.
Itse en niin kritisoi BMW ajettavuutta, vaan vertaan sitä nykyiseen autoon.
Tietäjä: Jos tästä X1:stä yhden miinuksen vois nostaa esille, niin rengasmelu mottoritienopeuksilla vaikka kitkat alla.