T
Trollsten
Vieras
- 11.12.2017 klo 16:30 / Mazda 6, 3.sukupolvi
Ei turbokoneita Suomeen. http://teknavi.fi/autot/mazda-esitteli-lippulaivansa-paivitetyn-version-hiottua-tyylia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Razor sanoi:Uusi kuutonen on nyt ollut kohta viikon käytössä ja ainakin toistaiseksi on kokemukset olleet positiivisia. Auton linjakas ulkomuoto miellyttää yhä silmää, samoin sisätilojen laatuvaikutelma ja kuljettajan hyvin suunniteltu työympäristö. Ajettavuus on kokonaisuudessaan hyvä ja auto tuntuu positiivisessa mielessä kokoaan pienemmältä pyöritellä kaupungissakin. Aiempaan autoon (BMW F10 520dA vm.2010) verrattuna halvempi hintaluokka näkyy heikompana äänieristyksenä ja vaikka Mazdan sisustus laadukas onkin, jää se selvästi eri tasolle verrattuna nahkaisilla sporttipenkeillä ja Professional Hifi-audiolla varustettuun Bemariin. Mazdassa on 17' Continentalin kitkarenkaat ja niillä se kyllä kulkee melko vaimeasti mutta kesärenkailla melu varmasti lisääntyy jonkin verran. Takakonttia ei ilmeisesti saa auki kun moottorin ollessa sammutettuna ja parkkitutkien toteutus on huonompi kuin Bemarissa, mutta nämä ovat melko pieniä puutteita muuten hyvässä autossa, jonka kanssa on toivottavasti edessä useita vuosia ilman teknisiä murheita
Seke sanoi:Eikö konttia aukea kun käsijarru on päällä tai automaattivaihteisessa P-asento?
Työkaverilla on 2010 mallin ja tuskaili samaa asiaa, kunnes ohjeista löytyi tuo, jos uudemmassa olisi sama homma.
Uti sanoi:Usein ko. autoa koeajaneena muistelen että kesärenkaan rengasmelu ei paljon poikkea 17-tuumaisesta kitkarenkaasta ja mukavuus on kesärenkailla jopa parempi. Talvirenkaana 16-tuumainen olisi paljon parempi jos ulkonäkötekijät hyväksyy.
Miksihän Mazdakin siirtyi sekä CX5- että 6-mallissaan aiemmasta portaattomasta istuinten selkänojien säädöistä portaallisiin säätöihin viime faceliftissä! No ehkä yhtenäisempi mallisto päämarkkina-alueen eli USA/Kanada kanssa?
Uti
Skyactivista tosiaan riittäää lämpöä oikein hyvin ja se lämpenee nopeasti. Ei tarvitse pahveja viritellä keulaa kuten eräillä Kuutosesta ei ole käyttökokemusta, mutta Kolmosen talviautoilukokemusta himmentää hieman huonosti toimiva ilmastointiautomatiikka, jonka takia ikkunat huurtuvat helposti jos ei käsin ohjaa puhallusta lasille.Razor sanoi:Lähipäivien kovat pakkasetkaan eivät ole lannistaneet Mazdaa, sillä sen lämmityslaite vaikuttaa tehokkaalta ja myös moottori lämpenee melkoisen nopeasti.
Inso sanoi:Koskahan tästä tulee uusi malli ja x:llä? Piruuttani katsoin nettiautoa ja tälläinen tuli eteen
Inso sanoi:Koskahan tästä tulee uusi malli ja x:llä? Piruuttani katsoin nettiautoa ja tälläinen tuli eteen
https://m.nettiauto.com/mazda/6/11722522
0 korolla ja kuluilla niin mielenkiinto nousi entisestään. Ainoa miinus ettei 2.5L koneella. Onko tuo jo vanhentunutta rautaa..
Uuden kolmosen ajoin julkaisussa ja tykkäsin pl melu. Mazdat aina olleet miellyttävän näköisiä, vaikken olekaan omistanut
Jari_S sanoi:"Mazda6 ja Mazda CX-3 tulevat tiensä päähän tänä vuonna.
Koska kuluttajien autovalinnat ovat muuttumassa, Mazda6 ja Mazda CX-3 eivät enää tule tarjolle vuoden 2022 malleina".