autoilua & elämää

Kirjoittaja Aihe: Lomamatkailu  (Luettu 31025 kertaa)

Poissa Markku J

Vs: Lomamatkailu
« Vastaus #140 : 29.09.2019 17:29 »
Onko kukaan foorumilaisista syyslomamatkaa vailla 14.10. alkavalle koulujen syyslomaviikolle ? Minä varasin matkan Tjäreborgilta Gran Canarialle, Puerto de Moganiin (hotelli 4-5 tähden Cordial Mogan Playa). Lähtö 12.10. klo 07:00 Thomas Cook Airlines Scandinavia, A330. Reissu varattu 2 aikuiselle ja yhdelle lapselle (9 v).

Reagoin emoyhtiön konkurssiin turhan nopeasti ja varasin Finnairin lennot Bangkokiin heti uutisen tultua julki. Nyt minulla on tuplabuukkaus tuolle viikolle, ja toinen matkoista pitää perua.

Peruutusehto Tjäreborgin reissulle on 50% hyvitys, joten melko edullisesti tästä joku saisi matkan, jos uskaltaa Tjäreborg -riskin ottaa. Itse vielä pallottelen vaihtoehtojen välillä - kumman peruisin. Takkiin tulee joka tapauksessa reilusti  :( .
Autostadium ry:n puheenjohtaja.

Poissa Zaphod

• Yhdistyksen jäsen
  • Klassikkoainesta
« Vastaus #141 : 29.09.2019 18:04 »
Harmi kun on tyttären harjoitusleiri just Rukalla samaan aikaan, meille olisi kelvannut.

Poissa Kale

• Klassikko
« Vastaus #142 : 30.09.2019 10:42 »
Harmi kun meillä on 2 lasta ja valitettavasti jo muuta ohjelmaa varattuna.

Poissa Markku J

« Vastaus #143 : 04.10.2019 20:32 »
Ajattelin katsoa loppuun saakka Tjäreborgin kyvyn toteuttaa varaamani Kanarian reissu. Puerto de Moganin pitäisi olla aikuiseen makuun sopiva lomakohde. Varaamani Finnairin liput ajattelin siirtää pääsiäisen ajalle tai kesäloman alkuun. Näin saan minimoitua tappiot Finnairin 3x150 eur muutoskuluihin.
Autostadium ry:n puheenjohtaja.

Poissa Totenkopf

• Klassikkoainesta
« Vastaus #144 : 17.10.2019 17:09 »
Lomapäivää vietetty Patvinsuolla, vaelluksella, ja tulen ääressä istuskelua laavulla.
Yöksikin meinasin jäädä, mutta porukkaa tuli liikaa, joten ajattelin jatkaa matkaa rauhallisempaan paikkaan.  Koitereen rannallakin tuli käytyä.
Nyt jo saunanlämmityksessä mökillä.
Lada 1600 SL -80
Morris Mini Traveller -69
Entisöintiprojektit