autoilua & elämää

Kirjoittaja Aihe: Levyjenkeräilyä  (Luettu 44073 kertaa)

Poissa gloter

Vs: Levyjenkeräilyä
« Vastaus #20 : 28.02.2015 19:51 »
Täytyypi miettiä. pieni tunne että silloin saattoi olla jotain muutakin mutta vielä on aikaa. Msr voisi vähän lisää avata kokoelmaansa, laittelit joskus aika hyviä linkkejä  ;D Muistan tuon Himin levyn, en tullut sitä hankkineeksi vaikka tiedostin bändin alkavan maineen ja sitten olikin myöhäistä. Toivotaan Että Ville saa vielä täysosuman ja eläkerahat tienattua.

Poissa jni

• Yhdistyksen jäsen
  • Klassikko
  • Tulossa Bass olut
« Vastaus #21 : 05.03.2015 17:57 »
Yksi levy, jota olen etsinyt on vielä hakusessa (jos jollain on joutavana  ;) ): Teddy and The Tigers, Rockabilly Rebel. Minulla oli tuo aikoinaan kasettina. Levynä ei ole vielä löytynyt.

No niin, nyt on tuo LP hankittu. Kiitoksia That 70s dudelle vinkistä.  ;D
Ajossa: Skoda Kodiaq 2.0 TSI 4x4 Exclusive Velvet Red
Tulossa: Skoda Kodiaq RS
Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

Poissa That 70s dude

• Yhdistyksen jäsen
  • Klassikko
« Vastaus #22 : 05.03.2015 20:36 »
No niin, nyt on tuo LP hankittu. Kiitoksia That 70s dudelle vinkistä.  ;D
Nohei, eipä kestä! Hyvä kun levylle löytyi uusi koti.

Poissa gloter

« Vastaus #23 : 12.03.2015 05:11 »
RSD on kohta. Itse en ole kovin tohkeissani ollut siitä koskaan. Tällä kertaa voisi kiinnostaa White Stripes -spessujulkaisu "Get behind me satan". Oli siellä muitakin mutta ei jaksa nyt syventyä. http://www.recordstoreday.com/SpecialReleases

Poissa gloter

« Vastaus #24 : 12.03.2015 07:06 »
Tuolla popsikessa ehdin tsekata mm. vähän aikaa sitten proge-ketjussa mainitsemani Arcadiumin Breathe Awhile -LP:n. Ehdin jo vähän innostua, kun siellä parhaimmat hinnat oli yli 1000 punnan. Mutta levyn etiketti paljasti, että ei se mun kappale olekaan eka painos :( Ma ei tajuu, kun munkin levy on Middle Earthin julkaisema ja cat# on sama kuin noilla kalliilla eli MDLS302.
Tässä kun on hetki omaakin aikaa niin Svartin sivuilla seikkaillessani huomasin että siellä kaupataan juurikin tätä levyä mutta Akarman painoksena. Ne ovat hyvin laadukkaita uusintajulkaisuja. Innostuin sitten tutkiskelemaan levysi tietoja ja siitä löytyy 15 erilaista painosta. Tuolla cat#:lla löytyy neljä painosta, kaksi niistä "unofficial", ei tarkemmin selitystä ovatko bootlegeja vai mitä. Onko levysi kannet laminoitu? Jos niin silloin voisi kuvitella sen olevan alkuperäisen? Mitä tietoja etiketissä oli että päättelit sen olevan uusintapainos, oliko väriltään valkoinen? Discogsin sivuilla viime vuonna huhtikuussa oli alkuperäisestä maksettu yli 800 $. Samoihin aikoihin oli kallein levy ollut Dr. Z:n " Three Parts To My Soul (Spiritus, Manes Et Umbra) ". 1875 taalaa...Vertigon harvinaisimpia julkaisuja. Kuuntelin sitä tuubissa ja siellä mainittiin että niitä olisi olemassa vain 80 kpl  ;D. Pitäisköhän mun tehdä jotain muuta välillä tai hankkia elämä... ::)

Poissa That 70s dude

• Yhdistyksen jäsen
  • Klassikko
« Vastaus #25 : 12.03.2015 08:59 »
Tässä kun on hetki omaakin aikaa niin Svartin sivuilla seikkaillessani huomasin että siellä kaupataan juurikin tätä levyä mutta Akarman painoksena. Ne ovat hyvin laadukkaita uusintajulkaisuja. Innostuin sitten tutkiskelemaan levysi tietoja ja siitä löytyy 15 erilaista painosta. Tuolla cat#:lla löytyy neljä painosta, kaksi niistä "unofficial", ei tarkemmin selitystä ovatko bootlegeja vai mitä. Onko levysi kannet laminoitu? Jos niin silloin voisi kuvitella sen olevan alkuperäisen? Mitä tietoja etiketissä oli että päättelit sen olevan uusintapainos, oliko väriltään valkoinen? Discogsin sivuilla viime vuonna huhtikuussa oli alkuperäisestä maksettu yli 800 $. Samoihin aikoihin oli kallein levy ollut Dr. Z:n " Three Parts To My Soul (Spiritus, Manes Et Umbra) ". 1875 taalaa...Vertigon harvinaisimpia julkaisuja. Kuuntelin sitä tuubissa ja siellä mainittiin että niitä olisi olemassa vain 80 kpl  ;D. Pitäisköhän mun tehdä jotain muuta välillä tai hankkia elämä... ::)
15 painosta ?! Mää kun luulin, että tuo levy oli jonkin sortin unohdettu harvinaisuus. Mun levyn kansi on aika huonossa hapessa eli ei ole laminoitu. Ja etiketti oli nimenomaan valkoinen, vähän kuin vanhalla kirjoituskoneella kirjoitettu. Niissä alkuperäisissähän etiketi oli sellainen kuvitettu vaaleansininen tai jotain. Eli ei taida olla kovin arvokas se mun kappale. Maksoin siitä muistaakseni jotain 70 mk, eli myyjäkin tiesi mitä myi.

Mutta mitäs vikaa siinä musafriikin elämässä on? Toiset bongailee junia tai keräilee Star Wars -figuureja. Sinullahan on arvot just kohdillaan! :D

Poissa gloter

« Vastaus #26 : 12.03.2015 11:16 »
No joo, nyt kun sen noin Ilmaiset niin näinhän se on. Vaimonhan pitäisi oikeastaan olla suorastaan kiitollinen harrastamisestani!

Poissa gloter

« Vastaus #27 : 05.04.2015 16:22 »
19.4. on Tavastialla levymessut. Menisin itse mutta olen reissussa.

Poissa gloter

« Vastaus #28 : 12.04.2015 21:03 »
http://www.sulatron.com/xoshop/ Tällainen kauppa kaikille psych/acid/drone/desert/stoner etc. musasta pitäville. Tässä mielenkiintoinen sivusto sivistykseen: http://www.aftersabbath.com/ ja suomalainen: http://rockinautiomaa.blogspot.fi/

Poissa gloter

« Vastaus #29 : 12.04.2015 21:23 »
Wigwamin ekasta on siis tulossa Svartin uusintapainos, ainakin ovat nähneet vaivaa: http://svartrecords.com/shoppe/home/3028-wigwam-hard-n-horny-lp-red-edition.html...ai hitto, en voinut mitään...entuudestaan löytyy vimeisin remasteroitu CD-painos ja samalla kannella vinyyliuusintapainos ehkä 80-luvulta. Tilasin punaisen version ja samalla tarttui (äxästä) Egyptin kaksi levyä (jenkkidoomia) ja Stefan Piesnack Bandin MCD. Onneksi menee toukokuun loppupuolelle kaikkien tuleminen...
« Viimeksi muokattu: 12.04.2015 21:30 kirjoittanut gloter »

Poissa tuRboman

« Vastaus #30 : 12.04.2015 21:27 »
Lainaus
Each version comes with a different slipcase.
Wigwam's debut album Hard N' Horny (1969) was first released on Love Records in a very small edition of a just a few hundred copies, all in brown cardboard sleeves with cover art drawn by band members and friends. The album was later reissued with "proper" cover art, and the hand-drawn versions became prized collector's items.

The Svart edition of Hard N' Horny comes in a gatefold sleeve with the official cover art plus a slipcase sleeve with a reproduction of the rare hand drawn art. Included is a new interview with band mastermind Jukka Gustavson plus a repro of the original lyric booklet.

Hatun nosto ja kumarrus. Homma on tehty viimeisen päälle!
"Well, take me back down where cool water flows, yeah.
Let me remember things I love.."
CCR - Green River

Poissa gloter

« Vastaus #31 : 01.07.2015 20:08 »
Virkistellään vähän tätä topikkia! Svartista tuli taas iloista suomimusaa tilattua. Kuuntelua odottaa Sammaleen uusi vinyyli (keltainen painos, 100 kpl), Seremonian uusi älppy, jonka mukana tuli kaunis kangaskassi ja hasiksen värinen uusi sinkku "Hasiskultti". Joku spessupainos tää yhdistelmä. Hullu kun olen, tilasin vielä Pohjolan http://svartrecords.com/shoppe/home/3053-pekka-pohjola-solo-in-the-seventies-4lp-box-set-.html boxin kun ei mulla nyt vaan ollut niitä entuudestaan ja Kingston Wallin http://svartrecords.com/shoppe/home/3091-kingston-wall-pyramid-box-set-4lp.html boxin. Siinähän on alternate mix tuosta Tri-logy -levystä mutta en löytänyt netistä, onko se silloin 90-luvulla tehty miksaus vai milloin? Toki vois Jylliltä kysyä mutta emmä kehtaa...oon niin ujo... Vaimo alkoi vähän ihmettelemään että mistä näitä levyjä oikein tulee  8)

Paikalla MJ

• Yhdistyksen jäsen
  • Klassikko
  • Elämä alkaa kahdessasadassa
« Vastaus #32 : 02.07.2015 11:23 »
^Jokos sulle on tulossa viimeisten zepu -levyjen remaster paketit - luonnollisesti numeroituina..?  ;D
2014 Audi A5 Sportback q S-Line Man
2012 BMW K 1300 S
Club 1.4 Km

Poissa gloter

« Vastaus #33 : 02.07.2015 12:05 »
Viimeisin zepu -paketti on Physical graffiti, mikä mulla on. Numeroituna toki  8). Itse asiassa IV on ainoa, mikä ei ole numeroitu  >:( en ole seurannut, onko loppulevyistä milloin tulossa boxeja mutta kiitos muistutuksesta  :D Ja hei, en ole pahimmasta päästä.... ;D

Paikalla MJ

• Yhdistyksen jäsen
  • Klassikko
  • Elämä alkaa kahdessasadassa
« Vastaus #34 : 02.07.2015 13:12 »
^Sähköpostiini tuli jo toukokuussa ennakkoilmoitus ja mahdollisuus tilata Presence ja In Through the Outdoor eri vaihtoehtoina.
2014 Audi A5 Sportback q S-Line Man
2012 BMW K 1300 S
Club 1.4 Km

Poissa gloter

« Vastaus #35 : 02.07.2015 14:12 »
Oi Hitto, mulle ei tullut...

Poissa gloter

« Vastaus #36 : 02.07.2015 14:39 »
Vahinko korjattu ja lisäksi pistetty coda tilaukseen. Kalleimmat versiot toki. Ja nyt odotellaan tuleeko numeroidut versiot

Poissa That 70s dude

• Yhdistyksen jäsen
  • Klassikko
« Vastaus #37 : 05.07.2015 14:05 »
Hahahaa, veli gloter on kyllä vinyljunkie pahimmasta päästä ;D

Poissa gloter

« Vastaus #38 : 05.07.2015 14:50 »
Nyt onkin edessä hyllyjen uudelleenjärjestely. Oma huone olisi kaikkein paras. Ei Hitto, pakko rauhoittaa menoa...

Poissa juupeli

• Yhdistyksen jäsen
  • Grand Legend
« Vastaus #39 : 01.08.2015 21:52 »
Piti kaivaa uutinen esiin kun muistin tämän Mr. Keräilijän. Huh huh  :o  Jos tuosta jotain positiivista omiin juttuihin niin tuon jälkeen omat pikkupuuhastelut vaikuttavat ...ihan pikkupuuhasteluilta  ;D

http://www.hs.fi/ulkomaat/a1437188561474