autoilua & elämää

Kirjoittaja Aihe: Yleistä veneistä  (Luettu 143045 kertaa)

Poissa Sande

• Yhdistyksen jäsen
  • Legenda
  • Volvo XC60
Vs: Yleistä veneistä
« Vastaus #1060 : 05.04.2021 19:18 »
Mulla on ollut 2 JSI:n kärryä ja ihan tyytyväinen ollut niihin. Nykyinen on 2-akselinen 1750 kg kärry ja edellinen oli 1350 kg kärry. Tosin valot olen joutunut vaihtamaan nykyiseen kärryyn kun ne poltinvalo paneelit ovat aivan lapsellisia virityksiä. Koskee kaikkia valmistajia. Veden pitävät led-paneelit taakse, niin valojumppa on jäänyt pois joka keväisestä varustautumisesta.

Poissa ptme

• Yhdistyksen jäsen
  • Vakiokalustoa
« Vastaus #1061 : 06.04.2021 16:15 »
Olipa veneet kivenalla! Noita pikku-Bustereita ei tunnu olevan oikein missään.
No, onneksi ei tarvinnut lähteä merta edemmäksi kalaan: paikallinen liike oli juuri saanut yhden Scc:n takapihalleen,  Yamahan F30 moottoreita oli maahantuojalle 2 tulossa ensi viikolla (myöhemmistä ei tietoa), varusteet löytyy, samoin Majavan traileri.
Kaupat tehty, veneen saan vielä tässä kuussa. Kiitokset kaikille vinkkejä jakaneille!
A4 Allroad 150kW TDI MHEV -21, Clio 100 Zen -20, Clio 92 Zen -19, Honda VFR800X, Tunturi Sport -75

Poissa Arcca

• Klassikko
  • Audi A4 B9 2.0TFSI 140 Stron, Subaru XV 2.0 CVT
« Vastaus #1062 : 06.04.2021 17:41 »
^Kova on kysyntä, saitko enää viime vuoden kampanjahinnalla?

Itse tilasin XSR:n jo syksyllä, pitäisi varmaan kohta alkaa kyselemään ettei mun yksilöä myydä innokkaammille  ;D
Rupesin vaan parantelemaan traileria (lue: lisää kölirullia, tuossa Muuli V600P:ssä on vain kolme) eikä rullat telineineen ole vielä tulleet kun tilasin ne pari tuntia sitten. Jotenkin tuntuu että helpompi laittaa ne paikalleen ilman venettä.
"It is what it is."