https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

Ford F-150

P

pokkus

Vieras
Siinähän se on. Lava-autojen uusi kuningas: 2017 Ford F-150 Raptor

2017-Ford-F-150-SVT-Raptor-204-876x535.jpg


2017-Ford-F-150-SVT-Raptor-207-876x535.jpg


extur7gzjukxmzhx893c.jpg


http://www.caranddriver.com/news/2017-ford-f-150-raptor-photos-and-info-news

http://truckyeah.jalopnik.com/2016-ford-f-150-raptor-this-is-it-1678949534/1678956512/+ballaban

Vaikka edellisessäkään SVT Raptorissa ei ollut mitään vikaa, niin kyllä tämä on aika äärettömän härski peli! Jos lompakossa olisi reippaammin katetta, niin kyllähän tuollainen pitäisi saada pihaa koristamaan ja aiheuttamaan pahennusta :D
 
Ei tuossa ainakaan auton merkki jää epäselväksi, sen verran isoa fonttia :)
Komeahan se on.
 
Siinä on sitä machoa vaikka muille jakaisi. Tykkään on se sen verran härski peli.
 
Karvis sanoi:
Onhan tuolla sitten aika ravakka hinta sikäläiseen hintatasoon suhteutettuna.

$46k näyttäisi olevan nykyisen ovh-hinta. Noista Fordin lava-autoista lähtee täällä parhaimmillaan melkein kymppitonni pois hinnasta eli reippaasti varusteltuna uskoisin tuollaisen nykyisen mallin irtoavan hiukan yli neljänkympin hintaan. Saman verran maksaa uusi GT Mustangi todella hyvin varusteltuna. Hyvinvarusteltu perus V8 pick-uppi taitaa maksaa hiukan yli $30k eli reilun kympin enemmän joutuu maksamaan tehokkaimmaista SVT mallista.
 
X ARI sanoi:
No ei ihan ilmainen taalainmaassakaan juu...eikös tolla hintaa saa jo  corveten?

Kuli-Corvette taitaa maksaa joitain tonneja yli $50k eli on siinä hiukan hajurakoa. Corveten hinta tosin menee aika helposti yli $60k kun vähänkin varustelee. Onhan kyseessä kuitenkin kaksi aika eri luokan autoa... :)
 
Tämä on siis amerikkalaisten golf gti tai skoda rs. On kieltämättä automakujen suhteen kovasti eroja  :)
 
pokkus sanoi:
Kuli-Corvette taitaa maksaa joitain tonneja yli $50k eli on siinä hiukan hajurakoa. Corveten hinta tosin menee aika helposti yli $60k kun vähänkin varustelee. Onhan kyseessä kuitenkin kaksi aika eri luokan autoa... :)
Aivan erillaiset juu...ps ja ot. täällä mainostetaan just Ram pickuppia v6 padalla hinnat alkaen jotain 52 ke...kuorkkina tietysti. http://www.autoareena.com/dodgeram
 
Tuollainen nykymallin F-150 tuli pari päivää sitten kaupan parkkipaikalla vastaan ja onhan se majesteetillinen ilmestys. Siinä alkaa Hiluxit ja muut pikkupickupit tuntumaan kärpässarjalaisilta vieressä. Kyse kai edelleen maailman eniten myydystä automallista vuositasolla.

Kerran olen nähnyt livenä myös F-250 ja F-350 mallit ja kokoa piisaa. F-650:stä minun ainoa "live-havainto" on omassa autotallissa oleva neljällä pyörällä vetävä ja sähkömoottorin voimalla kulkeva "pienoismalli". Muuten on ollut tyytyminen vain kuvien ja videoiden katsomiseen.

Lisäys: näköjään nykyisin(?) olemassa myös F-450 ja F-750.
 
Penguin sanoi:
Tuollainen nykymallin F-150 tuli pari päivää sitten kaupan parkkipaikalla vastaan ja onhan se majesteetillinen ilmestys. Siinä alkaa Hiluxit ja muut pikkupickupit tuntumaan kärpässarjalaisilta vieressä. Kyse kai edelleen maailman eniten myydystä automallista vuositasolla.

Kerran olen nähnyt livenä myös F-250 ja F-350 mallit ja kokoa piisaa. F-650:stä minun ainoa "live-havainto" on omassa autotallissa oleva neljällä pyörällä vetävä ja sähkömoottorin voimalla kulkeva "pienoismalli". Muuten on ollut tyytyminen vain kuvien ja videoiden katsomiseen.

Lisäys: näköjään nykyisin(?) olemassa myös F-450 ja F-750.
On ne jäätävän kokoisia rekkoja :eek:
Tosin tuo on tuunattu F750
Ford+F-650+Super+duty.jpg
 
völvöxc60 sanoi:
On ne jäätävän kokoisia rekkoja :eek:
Tosin tuo on tuunattu F750

Minusta nuo on lähinnä huvittavan ja naurettavan välimaastossa, täälläkin muutama tuollainen(hiukan pienempi kuin kuvassa) rotjake liikkuu suorilla putkilla, punaisella perämurikalla ja paskaxenoneilla höystettynä. Ei puutu kuin huoraportaat takalasista.. :rolleyes:

Mutta tuollainen F-150 on ihan asiallisen näköinen kampes.
 
Karvis sanoi:
Minusta nuo on lähinnä huvittavan ja naurettavan välimaastossa, täälläkin muutama tuollainen(hiukan pienempi kuin kuvassa) rotjake liikkuu suorilla putkilla, punaisella perämurikalla ja paskaxenoneilla höystettynä. Ei puutu kuin huoraportaat takalasista.. :rolleyes:

Mutta tuollainen F-150 on ihan asiallisen näköinen kampes.
;D
Tuossa viritetty F-150 Alenin käsittelyssä.
 
Tämähän on ihan asiallisen näköinen F-650:

ford-f650-china-black-1.jpg


Mutta joo, takaisin aiheeseen. Kyllä tuollainen F-150 voisi olla ihan näppärä laite. Tai näppäryys ei ehkä kotimaan olosuhteissa ole oikea termi, täällä kun ei välttämättä ole tuollaiselle oikein tarpeeksi lentokenttää. Jotenkin tuo ei vaan millään tavalla tunnu rimpulalta.
 
Olihan F-150 mullakin aikanaan. Vm. 1985, 302cid.
Amerikan tuonti aavikkovarustuksella; 2 x 70 litran bensatankki, 4-vaihteinen manuaali.
Palkkapäivänä kerran ihmettelin kun polttoaineautomaatti katkaisi syötön 80 litran kohdalla. Turvallissuusraja aikanaan - no, kortti uudelleen koneeseen ja tankit täyteen :)
 
2 kertaa nähnyt Raptorin liikenteessä, siis vielä myynnissä olevan ja kyllähän se mukavasti huomion kiinnittää.

Autoareena myy Raptoria reilulla 80ke kuorma-autona, joten mistään halvasta pickupista ei Suomessa ole kyse. Ja tokihan sille varmasti bensa maistuu.

Kävin ottamassa kylmät tyypit siitä Autoareenan Raptorista ja vaikuttava se on, ja iso, todella iso.

Tuo uusihan on -300kg kevyempi, joten kulutuskin pitäisi olla maltillisempi.
 
Niille joille perus Raptor ei ole tarpeeksi... :D

6a00d83451b3c669e201bb08bbff9e970d-pi


http://news.pickuptrucks.com/2016/02/2016-ford-shelby-f-150-is-off-roading-heaven.html
 
Punaniska kuume syttyi jostain merkillisestä syystä tuon Silveradon kanssa. Nyt olisi tarkoitus vaihtaa edellismallin Raptoriin joka on vielä V8 moottorilla. Sitten pitäisi jo niskan helottaa kunnolla.
 
Tulee se VelociRaptor kohta myös, harmi että sääntö Suomessa 89km/h pilaa hyvän auton.
 
Eikös tuo ongelma ole vain niille köyhille jotka haluaa sen kevyt kuorma-autoksi? Säästää veroissa.

H2:senkin saa henkilöautoksi sekä kevyt kuorma-autoksi rekattua. Ainakin näin on pari omistaja sanonut.
H2 speksien mukaan painaa kuitenkin vähän enemmän mitä toi VelociRaptor.
 
Kennedy sanoi:
Eikös tuo ongelma ole vain niille köyhille jotka haluaa sen kevyt kuorma-autoksi? Säästää veroissa.

H2:senkin saa henkilöautoksi sekä kevyt kuorma-autoksi rekattua. Ainakin näin on pari omistaja sanonut.
H2 speksien mukaan painaa kuitenkin vähän enemmän mitä toi VelociRaptor.
Jos kokonaispaino menee yli 3500kg, niin tarvii kuorma-autokortin, ja sitä kautta tulee tuo 89km/h rajoitin?
Siis mutua ei tietoa 8)