https://tummennuskalvot.fi/

Mitä kuuntelet juuri nyt?

-P- sanoi:
The Javelins. Gillan kasannut ensimmäisen bändinsä ja palannut juurilleen ja tehnyt levyn [emoji846]  Kiva että kokeilee jotain muuta välillä mutta levyllä on korkeintaan keskinkertaisia coverversioita tutuista kappaleista.

Joo-o. Eihän siinä mitään. Olen samaa mieltä arviostasi.
 
immonjor sanoi:
Wau miten hyvin rullaa

Enpäs ole juuri tullut kuunnelleeksi Snowya Lizzyn jälkeen. Mistähän sekin johtuu ...ei ole vaan tainnut osua kohdalle. Mukavaa, hieman lattarimeininkiä tuossa biisissä. Kivaa pianosoolottelua välillä.
 
Tässä bisissä on jotain mikä iskee meikäläiseen ihan heti, se rentous ja se jollain tavalla pelkistetty soundi, plus se taustakuoron myöskin minimalistinen ote.
Oon aina tykännyt herran soundista ja biiseistä. Ja tää koskee vasta kun Spottari tyrkkäs näitä mulle aina silloin tällöin.

Btw, eilen muuten teatterissa Esitystalous 3 mm tuli Bod Dylanin Slow Train Coming yhtenä kappaleena ja ekasta soundeista tunnistin Mark Knopflerin kitaran ja ihmettelin mikäs tää on niin sitten tajusin helkkari mullahan on tää cd ittelläkin ;D 
 
Hyvä albumi tuo Slow Train Coming. Knopflerin osuus vain lisää iloa  :)  Minä kun edelleenkin taivallan polkuani vaikeamman kautta, ilman Spotifyta, termi jälkijuna on tullut hyvin tutuksi...
 
immonjor sanoi:
Btw, eilen muuten teatterissa Esitystalous 3 mm tuli Bod Dylanin Slow Train Coming yhtenä kappaleena ja ekasta soundeista tunnistin Mark Knopflerin kitaran ja ihmettelin mikäs tää on niin sitten tajusin helkkari mullahan on tää cd ittelläkin ;D

Kyllä minäkin tunnistan kitaran muista soittimista.  :)

Otinpahan taas Spotifyn käyttöön, täytyy etsiä sieltä kysyinen hidas juna kuunteluun...
 
juupeli sanoi:
Hyvä albumi tuo Slow Train Coming. Knopflerin osuus vain lisää iloa  :)  Minä kun edelleenkin taivallan polkuani vaikeamman kautta, ilman Spotifyta, termi jälkijuna on tullut hyvin tutuksi...
Muitakin Dire Straits soittajia on levyllä. Rummuissa on Pick Withers.
 
Haa, tuota en muistanutkaan. Ajankohtakin on mielenkiintoinen, eihän Dire Straits ollut julkaissut vasta kuin ensimmäisen albuminsa kun jo kävi kutsu Bobilta tulla studiolle  :)
 
Tuonne "korvamato" ketjuun, linkkasin toisen Carolan kappaleen, jonka kuulin lauantaina puhallinversiona.
Samassa konsertissa, soi tämä alla oleva kappalekin ja sen tiimoilta piti kaivaa, koko Carolan CD kuunteluun.  :D

 
Vanheneminen ei ilmeisesti koske kaikkia muusikoita.  :eek: Eikä bändikään vedä pöllömmin.


Tätä voisi kuunnella livenäkin...
 
Wau! Glenn on kyllä kovassa vedossa edelleen. Hyvä linkki, kiitti. Tietääpä mitä ilalla ihmettelee kun tulee vuorosta kotiin.
 
Räppiä amerikanmaalta. Melkoinen tekijä saa olla että pysyy perässä. :D

Notorius Big - Spit your game
 
Keekkiä. Cheek on mielestäni yksi suomiräpin kovimpia tekijöitä. Iskevät lyriikat ja ääni sopivan rosoinen.

 


Jälkimmäinen on mun kaahailubiisi.... Tulee Miami Vice ja Lambot mieleen :)

 

Aina hohkataan tämän biisin soolosta, minusta riffittely tässä on kovempaa kuin soolo.
 
Tällaisella tuulella tänään.
Ei ehkä sieltä yleisimmästä päästä enää tänä päivänä.
Veteraanejamme kunnioittaen: Pienet kukkivat kummut.

 
Waldoa sen verran kovalla, et subbarista lähti pölyt. Ja kävi vire korvaan ja olin 2metrin päässä. Rupes ärsyttää toi romaanin huuto taas.....
 

Liitteet

  • Screenshot_20181108-170733_Spotify.jpg
    Screenshot_20181108-170733_Spotify.jpg
    20,6 KB · Katsottu: 24