autoilua & elämää

Kirjoittaja Aihe: Täysautomaatti-, puoliautomaatti- ja manuaali-ilmastointi  (Luettu 18023 kertaa)

Poissa Petri M

Täällä kun on ammattilaisia paikalla niin esitetääs tälläinen hypoteettinen esimerkki. Eli miten se muuten menee, jos järjestelmän tilavuus on vaikka 800 g ja sieltä imetään vaikka 400 g jäljellä olevaa ainetta pois, ja vastaavasti täytössä laitetaan 800 g tilalle. Otetaanko hinta koko määrästä vai vain lisätyistä 400 g:sta. Toki usein tarjouksiin sisältyy x määrä grammoja eikä veloiteta per gramma, mutta noin periaatteessa. Vai meneekö imetty aine jotenkin käyttökelvottomaksi?

Vain lisätystä aineesta laskutetaan.
Vanha aine on yleensä ok,  koska r134 ei ole seos kaasu voi vanhan käyttää.
Jos on r404 kuten kuorma-autojen tavaratilan jäähdytyksessä pitäisi aineet uusia kokonaan.
r404 on seos joka sisältää kolmea eri kylmäainetta ja niistä yksi tulee vuodon sattuessa helpoiten ulos.

Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla

VW Passat 2.0 TDI DSG 2012
Renault Traffic Dci 115 2017
VW Golf 1,6 farmari 2001 2kpl

Poissa Kale

• Klassikkoainesta
Ai, itse olen aina maksanut kiinteän hinnan riippumatta aineen määrästä. Viimeisin taisi olla 29€ tai 39€. Nykyään varmaan eri juttu.

Poissa Vempula

• Legenda
Olisko ollut jokin erikoistarjous kun nettisivuilla mainostavat 109€

Saattoi olla. Huomasin vain viime kesänä ohi ajaessa tien varressa mainoskyltin, missä oli hintana 49 euroa. Ja hinta vaikutti niin sopivalta, että päätin siinä sen täyttöhuollon teettää.

Poissa nihu

• Sisäänajettu
  • *
ok, toi selittääkin asian. Tämän päivän hinnoitteluun mukaan 79€ oli halvin minkä löysin.
 Jos jollain pääkaupunkiseudulla tiedossa halvempaa paikkaa , niin vinkkiä vaan tänne

Poissa billy.gif

• Vakiokalustoa
  • **
ok, toi selittääkin asian. Tämän päivän hinnoitteluun mukaan 79€ oli halvin minkä löysin.
 Jos jollain pääkaupunkiseudulla tiedossa halvempaa paikkaa , niin vinkkiä vaan tänne

http://www.alfa-rengas.fi/ilmastointihuolto

-En tiedä, kaveri jutteli vkloppuna tuosta.
Alfa Romeo Mito QV '10
Ferrari 360 Modena F1 '01