https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

Livekeikat ja konsertit

Joo juhannusviikko, just se helpoin tilaisuus lähteä kavereiden kanssa Lontooseen ;D Vaikka tätä miten positiivisesti yrittää funtsia, niin ei onnistu meikäläiseltä millään nuo Albert Hallin keikat. Tai no jos päätetään perheen kanssa lähteä toisena kesänä peräkkäin Lontooseen ja just juhannusviikolla (kuten viime kesänäkin), niin sitten. Mutta enpä usko. Vanhempi poika haluaisi Pariisiin, mutta siellä taas ei ainakaan vielä ole tiedossa KC:n keikkaa. Minä haluaisin roadtripille Alpeille... Stuttgartissa on kaksi keikkaa, sehän ei ole hirveän kaukana Alpeista. Aika epätoivoista :D
 
Kohta Mara Balls soolona One Pint Pubissa Ruoholahdessa...
78018ea03bf9abda35ee5c4aee67b281.jpg


Lähetetty minun G8441 laitteesta Tapatalkilla

 
[emoji56] Pääsin puristamaan neidin kättäkin. Kysyi vieläpä että ollaanko nähty jossain [emoji38]

Lähetetty minun G8441 laitteesta Tapatalkilla
 
Näin setämiehenä en ihan kuulu tällaisten neitojen mielenkiinnon kohteisiin  ;D Muutama tunti vierähti jutellessa, kaveri tuntee hänet paremmin niin sitä kautta syntyi yhteys. Ihan loistava mimmi, todellinen taiteilija isolla teellä. Uudelle levylle on löytynyt tuottajakin, Jassesta ja Tehosekoittimesta oli puhe, en muista nyt paremmin. Kivaa oli, ilta loppui kuitenkin lyhyeen koska sunnuntaina oli töitä.
 
https://youtu.be/55pe6t5uc8I RHCP keikalla illemmalla Gizan pyramideilla, valmistautukaa...

Lähetetty minun G8441 laitteesta Tapatalkilla

 
Kontulassa (Itä-Helsinki) tapahtuu reilun viikon päästä. Kontula Electronic tulee ja tempaa mukaansa. Fb:ssa ilmeisesti lisätietoa, meille muille Aikataulua klikkaamalla. Lauantaille mainitaan O Samuli A:n esiintyminen metrossa, siis aikataulun mukaisessa matkustajaliikenteessä olevassa metrojunassa. Sisäpiirin tietona, saman jampan odotetaan esiintyvän myös jo perjantaina...
 
Showtimeen 15 min ...
 

Liitteet

  • CA940D3F-4173-456D-9B36-D37D736E3D6B.jpeg
    CA940D3F-4173-456D-9B36-D37D736E3D6B.jpeg
    52,5 KB · Katsottu: 83
Keikka koettu, eli Mumford & Sons Kööpenhaminassa Royal Arenalla.
Rouvalle hommasin viime joululahjaksi Köpikseen lentoliput ja pari hotelliyötä ja liput ko. keikalle kun hän bändin jonkinmoinen fani on. Itsekin pidän bändistä jotenka olin tietenkin mukana.
Keikkapaikkana oli Royal Arena muutaman minuutin junamatkan päässä keskustasta. About samantyyppinen paikka kuin Hartwall Areena Helsingissä. Erotuksena kotimaiseen oli se että käytävillä olevista baareista ostettuja juomia sai viedä katsomoon ja mukeille oli ihan telineet penkkien selkänojissa. Jos oli enemmän juomia kuljetettavaksi niin baarista sai sellaisen pahvisen kantokahvallisen ”korin” johon mahtui 6 olutmukia. Baarista sai myös viiniä ja samppanjaa.
Yhtään humalaista ihmistä en silti nähnyt ....

Keikka oli loistava. Istumapaikka oli kohtuullisen hyvä josta näki hyvin lavalle. Äänentoisto sen sijaan ei toiminut tuohon kohtaan ihan parhaalla mahdollisella tavalla. Vähän musiikki meinasi puuroutua ja laulu meinasi välillä hukkua. Etenkin lämppäribändin (jonka nimi ei mulle muistu mieleen) kohdalla tuo varsinkin ilmeni.

Mutta Mumford ja pojat veti hyvän setin. Tupa oli täynnä ja yleisö täysillä mukana. Bändissä on 4 varsinaista jäsentä mutta enimmäkseen lavalla oli tuplamäärä muusikoita, osa  ”taustasoittajina”, viulua, patarumpua ja puhaltimia kun varsinaisten jäsenten instrumentit oli Marcus Mumfordin kitara ja laulu ja loput äijät basso, banjo/soolokitara ja koskettimet/haitari.
Täytyy mennä uudestaan jos kohdalle sattuu.
 

Liitteet

  • 7E271BCB-2E10-4CCC-BDE9-BE98511E9AB7.jpeg
    7E271BCB-2E10-4CCC-BDE9-BE98511E9AB7.jpeg
    54,9 KB · Katsottu: 53
  • CC45FE90-0F45-460E-8D02-8E6FBA7C5605.jpeg
    CC45FE90-0F45-460E-8D02-8E6FBA7C5605.jpeg
    68,6 KB · Katsottu: 54
[emoji4] Ei sentään... Se on muistaakseni Barry, vissiin bändin roudari tai ainakin jeesailee Andya kuskaamalla jne. Samalla oli muuten ko. herran 60-vuotissynttärit.

Lähetetty minun G8441 laitteesta Tapatalkilla
 
YleXPop oli eilen Joensuun torilla. Musiikkitarjonta ei oikein natsannut tällaiselle keski-ikäiselle setämiehelle, mutta kävin katsomassa Viki & Köpi -shown. YleX Aamusta tuttua menoa oli luvassa - buli lastenlaulu, Setäreggaeton ja Sambaa s**tana!  8)

Nämä Paskavitsibattlestakin tutut hemmot todennäköisesti jakaa kansaa - joko niiden hervottoman surkeat vitsit uppoaa tai sitten ei...  :)
 
Terveiset Ameriiikasta. Tuli käytyä niinkin ihmeellisen bändin, kuin NKOTB keikalla.  :D :D :D
Poikien huilatessa, niin aina välissä oli muita esiintyjiä: Tiffany???, Salt-N-Pepa, Debbie Gibson ja Naughty by Nature.
Pojat veti kyllä hyvän keikan ja esiintyivät ympäri Hollywood Bowlia, eikä vain edessä. Rouva pääsi jopa kahta ihan koskettamaankin  :D , vaikka paikat oli ihan keskellä Bowlia.
Yhden biisin tunnistin, josta pienen pätkän videoin:

Kuvia:
20190526-220328.JPG

20190526-202944.JPG

Tiffany.JPG


Debbiä en saa, vai miten se laulu meni.  :D
Debbie.JPG

S%26P.JPG

20190526-213107.JPG

20190526-193011.JPG

20190526-202615.JPG
 
tlp98106 sanoi:
Terveiset Ameriiikasta. Tuli käytyä niinkin ihmeellisen bändin, kuin NKOTB keikalla.  :D :D :D
Tuttu pumppuhan tuo. Mutta en tiennytkään, että bändi on edelleen/taas kasassa. Hauskoja muistoja... sisko fanitti niitä kovasti silloin joskus ja meikähevari dissasi niitä kaksi käsin 8)