autoilua & elämää

Kirjoittaja Aihe: Yleistä Porsche keskustelua, kuvia, videoita, vertailuja yms.  (Luettu 75154 kertaa)

Poissa MJK

  • Sisäänajettu
  • *
  • Viestejä: 223
Nä on välillä jänniä, ihan uudessa käytetyssä ei tahdo ei sitten millään lähteä se hinta laskemaan.

Eikös tuollainen uusi Cayman olisi sinullekin näppien ulottuvissa? Manuaalivaihteinen on edullisin, hieno Guards Red punainen ilmainen vakioväri ja tulee "vain" 18" rengastuksella. Jos nelivedosta pystyt luopumaan niin en usko, että tuo ajan kanssa tulisi sitä Veloce Giuliaa kalliimmaksi sinun käsittääkseni melko vähäisillä kilometreilläsi..

Poissa TON-III

  • Klassikko
  • ****
  • Viestejä: 4940
Eikös tuollainen uusi Cayman olisi sinullekin näppien ulottuvissa?

Josko vaikka voisin sanoa että on ulottuvissa niin olen asettanut ehdottomaksi maksimiksi 50 donan lisäyksen nykyiseen kiuluuni, eli 60 on maks. maks. , yritän silti pysyä jossain 30 lisädonan paikkeilla ( johon esim. TTRS sopisi).

Passelein Cayman voisi olla gen2 ja 2.9 versio manuskalla, talveksi saisi 17" pyörät.
« Viimeksi muokattu: 10.03.2018 16:01 kirjoittanut TON-III »

Poissa braide

  • Sisäänajettu
  • *
  • Viestejä: 269
Kaveri/tuttu tilas itelleen 911 GTS:n. Varmaan ihan kiva peli. Tarviskin kysästä josko sais koeajaa :D
Skoda Octavia III RS Combi 2,0 TSI Dsg + Stage 1

Poissa clima

Kaveri/tuttu tilas itelleen 911 GTS:n. Varmaan ihan kiva peli. Tarviskin kysästä josko sais koeajaa :D

Saksasta vai marmorilta?
Mietin vaan onko meillä yhteisiä tuttuja.
Life's too short to drive only boring cars

Poissa braide

  • Sisäänajettu
  • *
  • Viestejä: 269
Auto tulee kuulemma saksasta mutta suomalaisen firman kautta. Taitaa olla vm.2017 peli 9000km ajettuna.
Skoda Octavia III RS Combi 2,0 TSI Dsg + Stage 1

Poissa clima

Maailma on pieni.  ;)
Life's too short to drive only boring cars

Poissa braide

  • Sisäänajettu
  • *
  • Viestejä: 269
 ;D yhteisiä tuttuja siis :)
Skoda Octavia III RS Combi 2,0 TSI Dsg + Stage 1

Paikalla ePa

919 käyny ajamassa Spassa ennätykset uusiksi.



Jonkun verran siis lajikohtaiset säännöt rajoittavat autojen menohaluja, kun 919 omasta kierrosennätyksestä raapastiin kerralla rapiat 12 sekunttia pois. Melkein missä tahansa lajissa tuollainen parannus on todella kovan työn takana eikä tapahdu ensimmäisellä kerralla. Vai saataisiinko F1 autojen kierrosajoista saman verran pois jos sääntörajoitukset poistettaisiin ja laitettaisiin lisää tehoa ja parannettaisiin aeroa?

https://www.motorauthority.com/news/1116169_porsche-919-going-on-goodbye-world-tour-destroy-lap-records-along-the-way

https://jalopnik.com/watch-porsches-unrestricted-le-mans-prototype-that-ran-1825109119

http://sportscar365.com/lemans/wec/jani-breaks-spa-track-record-in-porsche-919-hybrid-evo/

Nythän on hyvä alkaa jo spekuloimaan rikotaanko Bellofin Nurburgringin kaikkien aikojen nopein kierrosaika tänä vuonna, kun 919EVO tribute menee N24 kisan alla sinne.

https://www.roadandtrack.com/car-culture/classic-cars/news/a32791/nurburgring-record-stefan-belof-porsche-956/


Ihan miten vaan, mutta melko kyytiä "pisaralla pisimmälle" autolla.  ;D
Samassa pihassa: W164, Skoda Superb, VW Golf mk1, Porsche 911/964

Paikalla ePa

Pala suomalaista motorsport historiaa karkaamassa todennäköisesti ulkomaille.

https://vintageracecar.com/exquisite-pair-set-tone-rm-sothebys-monaco-sale/


Ymmärtääkseni kyseinen yksilö ollut kotimaisella liikemiehellä, mutta onkohan taskun pohjat tullut vastaan ja tästä otetaan lisää pelimerkkejä kassaan?





Sinne meni. 1.1M€.

Kilpi ois vissii vapailla markkinoilla. Kenelle se päätyy ja mihin autoon?
Samassa pihassa: W164, Skoda Superb, VW Golf mk1, Porsche 911/964

 

https://www.efh.fi