autoilua & elämää

Kirjoittaja Aihe: Triathlon  (Luettu 68270 kertaa)

Poissa Vice

• Sisäänajettu
  • *
Vs: Triathlon
« Vastaus #460 : 30.06.2018 21:33 »
Kyllä sitä piti käydä tuttuja ja tuntemattomia kannustamassa.

Hieno tapahtuma! Keli nyt ei ollut ehkä paras (mutta onneksi ei sentään perjantain keli). Ensi vuonna sit taas uudestaan.

Poissa Jere

« Vastaus #461 : 01.07.2018 10:25 »
Eikö kukaan AS porukasta ole Lahessa katsomassa isojakisoja?
Harmi kun itse en ole lähelläkään. Jos olisin niin seuraisin kisoja pyöräilyreitin varrella koska se menee n100-150m päästä meiltä.

Olin juu päivän katsomassa ja kannustamassa kamuja. Hieno tapahtuma, urheilukaupunki.

Poissa tuRboman

• Moderaattori
  • Grand Legend
  • - турбоман -
    • www.autostadium.fi
« Vastaus #462 : 23.07.2018 17:17 »
Tuli sitten ostettua paikka IM Nokian Tyres 2019 kisaan. Tekee mieli kokea ison maaliman meininkiä niin tuossahan sitä on lähinnä tarjolla :)
"The journey of a thousand miles begins with one step"

Paikalla Ale

• Klassikko
« Vastaus #463 : 23.07.2018 18:27 »
Tuli sitten ostettua paikka IM Nokian Tyres 2019 kisaan. Tekee mieli kokea ison maaliman meininkiä niin tuossahan sitä on lähinnä tarjolla :)

Ostin minäkin. Revanssi tälle vuodelle. Tavoite ens vuonna -1h ajasta. Meni tälle vuodelle treenit aivan perseelleen perhesyiden vuoksi. Olin esimerkiksi ajanut tripyörällä tasan yhden lenkin koskaan ennen starttia, alle 10 minuuttia aeroasennossa. Enkä edes tiennyt mihin suuntaan vaihteet toimii eikä ne lopulta toimineetkaan kun ei ollu säädetty.

Mutta tapahtuma oli erittäin jees, vielä kun sää suosisi niin siellä olisi kyllä suuren urheilujuhlan tuntua.
« Viimeksi muokattu: 23.07.2018 18:31 kirjoittanut Ale »

Poissa tuRboman

• Moderaattori
  • Grand Legend
  • - турбоман -
    • www.autostadium.fi
« Vastaus #464 : 23.07.2018 23:19 »
Mulla tavoitteena ensinnäkin saada tuohon vapaata! Sattuu työvuoro. Mutta josko onnistuis lomaa saamaan. Ja toiseksi, päästä kunnialla paikalle hieman aiemmin kuin vasta edellisenä iltana...

Toki hieman kuntoa. Mutta aikatavoite lienee siinä 4:45 mikäli terveenä saa olla ja kaikki sujuu normaalisti. Monta muttaa matkassa. Silti hienoa kun piiitkästä aikaa on hyvissä ajoin jotain lyöty lukkoon ja tietää mihin tähtää.

Nyt tarkoitus käydä Levillä sprintti ja katsoa sen jälkeen onko minusta mihinkään loppukesänä. Siellähän ois Tahkoa yms. Mutta kun tässä on ollut tiukka putki kohta 50pvää ilman vapaapäiviä. Aina 6pvä töissä ja 4pvä mökkiä rakentamassa. Treenit vähissä. Toki lenkkeillyt, mutta se ei ole ollut treeniä vaan hermolepoa lähinnä!

Poissa Jere

« Vastaus #465 : 25.07.2018 21:22 »
Joroisissa kisasin puolikkaalla, uinti tuli ilman märkkäriä hyvin, pyörässä ehkä liian kova alku kolmannes huomioiden, että uinti kuormitti jalkoja enemmän kuin märkkärin kanssa tottunut..ei kulkenut toivotusti Cervelo ja juoksukin oli normaalitasoon verraten pehmyt veto.

+6min viime vuotiseen aikaan, ja kello pysähtyi 4h 38min. Nyt palautellut ja vajaan kahden viikon päästä Tallinnassa tuplataan hauskanpito :)

Poissa tuRboman

• Moderaattori
  • Grand Legend
  • - турбоман -
    • www.autostadium.fi
« Vastaus #466 : 25.07.2018 22:16 »
Hellekin varmasti teki osansa. Mutta todella hyvä aika! Minusta ei edelleenkään ole pidempiin kisoihin. Mutta mukava seurata miten tutut menee. Sinunkin ajan bongasin ja osioaikojakin katselin. Ei paljon märkkärikielto vaikuttanut. Ja niinhän se on, että merkitys on suurempi vähän uineilla. Jotka osaa kunnolla uida, ei ajassa enää hirveitä eroja synny.

Et sitten Tahkolle SM skabaan lähtenyt täysmatkalle!? No, rajantakana varmaan isommat karkelot ja hieno meininki!

Poissa Jere

« Vastaus #467 : 26.07.2018 20:15 »
Hellekin varmasti teki osansa. Mutta todella hyvä aika! Minusta ei edelleenkään ole pidempiin kisoihin. Mutta mukava seurata miten tutut menee. Sinunkin ajan bongasin ja osioaikojakin katselin. Ei paljon märkkärikielto vaikuttanut. Ja niinhän se on, että merkitys on suurempi vähän uineilla. Jotka osaa kunnolla uida, ei ajassa enää hirveitä eroja synny.

Et sitten Tahkolle SM skabaan lähtenyt täysmatkalle!? No, rajantakana varmaan isommat karkelot ja hieno meininki!

Uintia sain talven aikana eteenpäin niin se kyllä auttoi, kun ilman märkkäriä mentiin.
Tahko oli ajatuksissa, ja jonkinlaiset mitallisaumatkin olis liene ollut..Tallinnaan lähdetään koko perheen voimin, niin se ratkaisi. Pitää syksyllä miettiä rauhassa mitä -19 kesällä, kun liene jatkan vielä harrastamista.

Poissa Jere

« Vastaus #468 : 15.06.2019 21:06 »
Olitko tuRboman tänään Sotkamossa, jos olit niin kylällä lapa pystyssä ollut pyöräilijä olin minä 😄

Poika on täällä kiekkoleirillä ja minä treenailen joutessani

Poissa tuRboman

• Moderaattori
  • Grand Legend
  • - турбоман -
    • www.autostadium.fi
« Vastaus #469 : 15.06.2019 22:30 »
No kyllä vaan olin! Ja haavi auki katselin, että kukahan se nosti hanskaa! Moi vaan jälkikäteen. Minä polkaisin Hyrynsalmelta Sotkamoon ja vietettiin päivää perheellä uimarannalla & tuttavaperheen luona. Nyt taas mökillä back.

Et siis mennyt Vantaalle SM sprinttiin. Onko Joroisille matka? Mulla jää väliin. Lahteen tarkoitus, jos taudeiltani selviän.

Poissa Jere

« Vastaus #470 : 16.06.2019 21:44 »
No kyllä vaan olin! Ja haavi auki katselin, että kukahan se nosti hanskaa! Moi vaan jälkikäteen. Minä polkaisin Hyrynsalmelta Sotkamoon ja vietettiin päivää perheellä uimarannalla & tuttavaperheen luona. Nyt taas mökillä back.

Et siis mennyt Vantaalle SM sprinttiin. Onko Joroisille matka? Mulla jää väliin. Lahteen tarkoitus, jos taudeiltani selviän.

Autosta tunnistin😀

En mennyt, kun tosiaan pojalla täällä Selänteen kiekkoleiri. Joroinen& Kuopio ja Kalmar kalenterissa.

Poissa GTA1

• Klassikko
  • BMW 3Gt
  • F34 320iA x-Drive ///M-Sport
« Vastaus #471 : 23.06.2019 20:03 »
Niin ketäs AS porukkaa on tulossa ensi viikonloppuna kilpailemaan tänne Lahteen? Ajattelin tulla ainakin tuohon fillarireitin varrelle katsomaan touhua kun kerran lähellä reittiä asutaan. Ei haittaa paljoa vaikka olis surkeat säätkin silloin riesana mutta toivotaan sopivaa säätä tuohon tapahtumaan.

Poissa tuRboman

• Moderaattori
  • Grand Legend
  • - турбоман -
    • www.autostadium.fi
« Vastaus #472 : 23.06.2019 21:10 »
Hep!

Täältä tulee yks huonokuntoinen läski sinne höntyilemään. Joko musta/pinkki RCC:n kisa-asu ( kuvassa kyseisen värinen pyörä-asu ) päällä tai sitten ihan suomi-puku jossa isolla "Alatalo" molemmin puolin  ;D Saa hoputtaa, jos näyttää että plösö ei jaksa!!

Poissa Jere

« Vastaus #473 : 23.06.2019 22:12 »
Minä myös, tosin joukkueessa juoksuosuuden, nokianrenkaiden kisa-asulle, koskapa heidän joukkueessa mukana olen

tuRboman, 5km reipasta juoksua pohjalle ja maaliin tulon jälkeen vielä heti 4km lisälenkki. Haetaan Kalmaria ajatellen reipas 30km

Poissa tuRboman

• Moderaattori
  • Grand Legend
  • - турбоман -
    • www.autostadium.fi
« Vastaus #474 : 23.06.2019 22:49 »
Mulla on tässä ihan hölmöä valmistautumista. Sairastelu pilasi liian paljon kun huhti/touko/kesäkuussa tuli jokaiseen alkupuolella viikon sairastelu josta palautuminen vei parisen viikkoa. Juuri ne kuukaudet jolloin tehot ja kisaan valmistautuminen ois pitänyt tehdä. Pohjakausi marras-maaliskuu meni ihan ok. Mutta vauhti ja tehot jäi puuttumaan tyystin. Joten meni maku yrittää mitään kovin viisasta. Ja juhannuksena tuli 9h pitkä pyörälenkki joka veti aika sippiin. Hyvä jos ehtii edes palautua ensi lauantaiksi. Jälleen sama virsi kuin ennenkin,  en lähtisi kisaan ellen olisi maksanut sitä etukäteen.

Mutta koetetaan ottaa tapahtumasta ja äijästä kaikki irti mitä on tarjolla. Ja varsinkin toivottavasti pääsee nauttimaan hieman kansainvälistä meininkiä. Jerellä aika hyvän kuuloinen juoksu-osuus. Siinä joku katsoo haavi auki kun äijä ei osaa pysähtyä vaan jatkaa menoa kilometrikaupalla maalin jälkeen