https://tummennuskalvot.fi/

Playstation 4 pelikonsoli

Karvis sanoi:
Jaa siinäkö voi käyttää usb-levyä lisätilana, no tuohan olisi näppärin ratkaisu, pitääpä hiukan tutustua aiheeseen.

Joo ulkoinen vaan, ei tartte kuin kytkeä usb-johdolla ja se on siinä. Itselläni 1Tb USB3-standardin mukainen levy, joka ottaa käyttämänsä virran samasta liitännästä ja kaikki uudet pelit asentuvat nyt suoraan sinne. Latausajoissa ei tosiaan ole mitään havaittavaa eroa sisäiseen levyyn verrattuna.
 
Oma vanha PS4 simahti neljän vuoden ikäisenä. Ongelma oli, että käyttöjärjestelmä ei suostunut päivittymään. Kun yritin päivittää tikulta Sonyn ohjeiden mukaan, jäi järjestelmä vikasietotilan bootlooppiin.

Tilalle tuli sitten PS4 Pro ja hieno laite onkin. Vanhatkin pelit saavat puhtia Prosta. Esim. Witcher 3 pyörii todella nätisti ja sulavasti. Full HD-telkullakin pelaavat hyötyvät Prosta, koska se skaalaa Supersampling-tilassa pelit 4K-resoluutioon sisäisesti ja sen jälkeen skaalaa ne takaisin Full HD:ksi. Lopputuloksena pelit näyttävät Full HD:na tarkemmilta eikä aliasointia juuri näy.

Red Dead Redemption 2 on jo syy ostaa Ps4 Pro, aivan mielettömän upea peli kaikin tavoin. Full HD:na supersampling päällä 60 fps päivitysnopeudella näyttää mielettömän hienolta. Mielestäni 4K ja HDR ei edes paljoa lisää tuo, sen verran hienolta näyttää jo Full HD:nä.
 
vanha ps4 tikkaa edelleen , mutta postissa odottelee Pro , uuden 4k töllön kaveriksi , katsotaan mitä silmäkarkkia luvassa  8)
 
Pikkujätkälle piti hakea Verkkiksestä mokoma.

Ja tietenkin Gran Turismo peli. 8)

Pitääkö tämä ihan oikeasti vaan päivittää 10h? :eek: :-X
 

Liitteet

  • 078AC7E0-3960-422D-A5B1-FBB56EBE4001.jpeg
    078AC7E0-3960-422D-A5B1-FBB56EBE4001.jpeg
    35,3 KB · Katsottu: 225
JiiJii71 sanoi:
Pitääkö tämä ihan oikeasti vaan päivittää 10h? :eek: :-X

Kannattaa jättää PS4 yöksi valmiustilaan niin jatkaa päivityksen lataamista vaikka muuten meneekin unille.
 
Neuvokaa joku tyhmää iskää.  :-[
Pitääkö tuossa PS4:ssä ihan oikeasti kaikille ohjaimille olla oma käyttäjätilinsä? Hankittiin NHL 20 ja toinen ohjain ja nyt jos halutaan pelata poitsun kanssa yhdessä, niin toista ohjainta yhdistettäessä sille pitää valita myös jokin käyttäjä, joka ohjainta käyttää. No meidän pelikassa on kaksi käyttäjätiliä, mun tili ja poitsun tili. Poitsun tilissä on käytössä lapsilukko ja päivittäinen aikaraja. Nyt jos mä vaikka haluaisin joskus pelata änäriä jonkun muun kuin pojan kanssa, niin se kuluttaa sitten pojan peliaikaa. Vai pitääkö tuota tarkoitusta varten luoda vielä ylimääräinen käyttäjä?
Oli taas niin sekava selostus ettei mitään rajaa, mutta toivottavasti joku ymmärtää mikä on ongelma.
 
jrinnes sanoi:
Neuvokaa joku tyhmää iskää.  :-[
Pitääkö tuossa PS4:ssä ihan oikeasti kaikille ohjaimille olla oma käyttäjätilinsä? Hankittiin NHL 20 ja toinen ohjain ja nyt jos halutaan pelata poitsun kanssa yhdessä, niin toista ohjainta yhdistettäessä sille pitää valita myös jokin käyttäjä, joka ohjainta käyttää. No meidän pelikassa on kaksi käyttäjätiliä, mun tili ja poitsun tili. Poitsun tilissä on käytössä lapsilukko ja päivittäinen aikaraja. Nyt jos mä vaikka haluaisin joskus pelata änäriä jonkun muun kuin pojan kanssa, niin se kuluttaa sitten pojan peliaikaa. Vai pitääkö tuota tarkoitusta varten luoda vielä ylimääräinen käyttäjä?
Oli taas niin sekava selostus ettei mitään rajaa, mutta toivottavasti joku ymmärtää mikä on ongelma.

Siinähän taitaa olla vaihtoehto että pelaa vierailijana ja kirjautumatta kun yhdistää sen toisen kapulan?
 
Joo, löysinkin tuonkin vaihtoehdon kun loin uuden käyttäjän järjestelmään. Olin ilmeisesti tuota poitsun rajoitettua tiliä luodessani estänyt vieraana kirjautumisen.
 
Löytyykö täältä World of tanks pelaajia? Melkoisen iso päivitys tuli eilen peliin, versio 6.0. Peli muuttui kerta heitolla PC-peliä vastaavan näköiseksi ja toki samalla pelin grafiikka muuttui PS5 vaatimusten mukaiseksi. Edelleen peli nätisti pyörii perus PS4:lla. Närää tämä minussa herättää, koska värimaailma on muuttunut sellaiseksi, ettei vastustajaa enää oikein tahdo erottaa. Pelin aikana tilastoja ei näe mistään? Olenko osunut vastustajaan vai en? Kuinka monta vastustajaa olen spotannut?