Myyjät taitaa haistaa tuollaisen jo kilometrin päähän .kroonista daycruiser-kuumetta,
Mutta eikö edes auta jos tekee kylmän vastatarjouksen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Myyjät taitaa haistaa tuollaisen jo kilometrin päähän .kroonista daycruiser-kuumetta,
Juu, mutta kerron myös mitä vaihtoehtoisia paatteja on kiikarissa, joten valveutunut myyjä osannee päätellä ettei ole tarjouskilpailussa yksinMyyjät taitaa haistaa tuollaisen jo kilometrin päähän .
Mutta eikö edes auta jos tekee kylmän vastatarjouksen ?
Minä olen harrastunut tuota, kun seisoo kuitenkin puoli vuotta paikoillaan ja helppo tehdä. Luulisi että lisäelinikää renkaille ja jousille saa, mutta vaikeahan sitä on verrata siihen jos ei olisi tehnyt niihin.Onko järkeä tunkata traileria ylös sen verran saisi puupöllit alle ja renkaat ilmaan?
Minä olen tyytynyt keventämään renkaiden/jousituksen kuormaa valmiilla Motenista saatavilla pukeilla. Taisi maksaa parikymppiä pari, niin en käynyt askartelemaan itse pöllejä.Minä olen harrastunut tuota, kun seisoo kuitenkin puoli vuotta paikoillaan ja helppo tehdä. Luulisi että lisäelinikää renkaille ja jousille saa, mutta vaikeahan sitä on verrata siihen jos ei olisi tehnyt niihin.
Ilman on hyvä vaihtua siellä peitteen alla. Kerääntyyhän sinne tosin silloin pölyä ja roskia, mutta eipä tule hometta.Jäin miettimään homehtuuko kuskin ja apparin penkit peitteen alla vai pitäisikö ne irroittaa talveksi ja säilytys autotallissa?
Kutakuinkin sama itsellä. Halvat pukit Lidlistä, ja en nyt ihan ilmaan renkaita nosta, melkein.Minä olen tyytynyt keventämään renkaiden/jousituksen kuormaa valmiilla Motenista saatavilla pukeilla. Taisi maksaa parikymppiä pari, niin en käynyt askartelemaan itse pöllejä.
Mä nostan tunkilla akselin alle betoniharkot sen verran että renkaat on just ilmassa, kumivääntöjouset myös trailerissa.Respo 1200 trailerissa ei ole lehtijousia vaan kumivääntöjousitus. Sen takia ajattelin että voisi pöllit laittaa rungon alle.
Kränzle 1152. Perustelut riittävä veden tuotto. Kestävä rakenne, johon saatavilla varaosia tarvittaessa. +10v ollut tuo kotikäytössä eikä pahaa sanottavaa. ~800e hinta on ainoa miinus, mutta leluja ei kannata ostaa.Mietinnässä painepesurin hankinta mm veneen pesuun (ensi kaudelle). Paatti lilluu merivedessä, joten vaatiiko syysputsaus lämmintä vettä vai riittääkö kylmä kaivovesi? Vinkit järkevänhintaisista pesureista plussaa
Sama laite käytössä ja veneen pohjanpesua varten ostin vielä 90 asteen kulmassa olevan suuttimenKränzle 1152. Perustelut riittävä veden tuotto. Kestävä rakenne, johon saatavilla varaosia tarvittaessa. +10v ollut tuo kotikäytössä eikä pahaa sanottavaa. ~800e hinta on ainoa miinus, mutta leluja ei kannata ostaa.
Ei ole pakollinen. Varsinkin noin vähillä nostolla & laskuilla, lisäksi jos ramppi vielä hyvä niin en näe tarpeelliseksi. Tarpeeksi syvälle vaan ja vene päälle tai pois.Kiikarissa isompi traileri vähintään tonnin kantavuudella.
Monessa näkyy olevan kippitoiminto, mutta ei kuitenkaan kaikissa. Pohdin, että se olisi hyvä, jos traileria ei saa kunnolla veteen jolloin veneen nostokulma on suuri. Mutta edellisen 5 m alumiiniveneen kanssa ei tullut ikinä mieleenkään, että kippi tarttis olla.
Itse nostan trailerille vain kerran vuodessa ja hyvältä veneenlaskupaikalta. Tarvitsenko kippiä 6 m lasikuituisen, moottoreineen reilun tonnin painoisen, veneen kanssa?
Just näin, mutta kannattaa tosiaan ajaa oikeesti syvälle. Kippi säästää veneen runkoa, mutta ei tosiaan ole pakollinen. Jotkut pienempien veneiden omistajat eivät mielellään kastele laakereita, vaan jättävät trailerin niin ylös jos on kippi ja luiskan profiili sallii. Itsellä reilu 6 m vene ja aina tulee ajettua niin syvälle että vene tulee kevyesti vinssaamalla kyytiin, vaikka kippi trailerissa onkin.Ei ole pakollinen. Varsinkin noin vähillä nostolla & laskuilla, lisäksi jos ramppi vielä hyvä niin en näe tarpeelliseksi. Tarpeeksi syvälle vaan ja vene päälle tai pois.
Tuon kun kolistelisi kiveen, saattaisi vakuutusyhtiökin vähän nikotella...Uudessa Kipparilehdessä oli kivasti asiaa. Varusteuutuuksissa oli mainittu kuvan innovatiivinen Sharrow-rupellipotkuri, jonka sanotaan olevan jopa 30% normaalia tehokkaampi. Mietin heti saisko tuon avulla Sukisukin menemään vähemmällä?
Valmistajan sivuilla oli testituloksia eri vene-moottorikomboilla ja käppyrät oli nk "lupaavia". Konservatiivisesti voisi olettaa 15-20% säästöjä bensakuluissa. Onneksi sivuilla oli potkurin hinta mainittu (hintaluokka 5kUSD) niin ei aiheuttanut lisätoimenpiteitä. Aika paljon saisi lirutella bensaa tankkiin ja tulla käyttötunteja, että investointi edes jollain tasolla olisi kannattava. Viranomaisilla yhtälö voisi toimiakin, mutta liekö heillä intressissä.
Hyvä idea siis, mutta....