T
Trollsten
Vieras
Vein autoni viime maanantaina paikalliseen merkkiliikkeeseen takuukorjaukseen joka oli sovittu edellisellä viikolla. Auton piti olla valmis kello 13.00, mutta se oli vielä hallissa 16:20, kun menin autoa hakemaan. Nopeasti se sieltä kuitenkin ulos saatiin. Oli kiire muille asioille niin sen kummemmin autoa katselematta lähdin ajamaan. Kuitenkin tiistaina töistä lähtiessäni havaitsin että etupuskuri on osittain irti. Mitään osumajälkeä tms. ei löytynyt ja tiedän, että itse en ole autolla mihinkään osunut.
Huollon asenne tapahtuneeseen oli alusta asti hyökkäävä ja kiistivät kaiken osuutensa asiaan. Huoltopäällikkö kaivoi puskurin paskakerroksen alta jopa kiveniskemän esiin väittäen että auto on ajettu johonkin. Kyseinen jälki on tyypillinen kiveniskemä kooltaan n. 2mmx1mm. Lupasi kuitenkin ottaa yhteyttä ja selvittää asiaa. Eipä ole vielä ottanut ja itselläni on niin kiire ollut töissä, että virastoaikana ei mitään mahdollisuutta asiaa viedä eteenpäin.
Olisi mielenkiintoista tietää, miksi auto oli yli 3h huollon aikataulutettua valmistusaikaa vielä hallissa. Ettei vaan olisi sattunut jotain poikkeuksellista. Tätä tuskin tulen koskaan tietämään.
Oma mokani on tietenkin se, että en heti tarkastanut autoa tarkalla silmällä. En ole vain tälläiseen tottunut, kun edellisen autoni huoltanut merkkiorganisaatio hoiti asiansa aina todella hyvin ja ongelmitta. En myöskään usko sattumaan, että joku olisi kolhaissut autoani juuri nyt kotipihassa tai betoniseinää vasten pysäköitynä työpaikalla.
Minulla ei tietenkään ole mitään mahdollisuutta todistaa, että huolto olisi rikkonut autoni. Tässä on sana sanaa vastaan eli todennäköisesti tuo puskuri jää omaan piikkiini. Jos jotain hyvää asiasta etsii niin tässä kaupungissa on onneksi kaksi muutakin huoltoa, joilla on merkkiliikkeen status, joten jos haluan pitää merkkihuoltohistorian autollani niin se onnistuu ja kyseisen korjaamon ei tarvitse autooni koskea. Selvää on kuitenkin se, että asiakassuhde jonka kyseisen liikkeen myyjä onnistui luomaan palvelualttiudellaan ja halullaaan on nyt huoltopäällikön toimesta tuhottu täysin.
Huollon asenne tapahtuneeseen oli alusta asti hyökkäävä ja kiistivät kaiken osuutensa asiaan. Huoltopäällikkö kaivoi puskurin paskakerroksen alta jopa kiveniskemän esiin väittäen että auto on ajettu johonkin. Kyseinen jälki on tyypillinen kiveniskemä kooltaan n. 2mmx1mm. Lupasi kuitenkin ottaa yhteyttä ja selvittää asiaa. Eipä ole vielä ottanut ja itselläni on niin kiire ollut töissä, että virastoaikana ei mitään mahdollisuutta asiaa viedä eteenpäin.
Olisi mielenkiintoista tietää, miksi auto oli yli 3h huollon aikataulutettua valmistusaikaa vielä hallissa. Ettei vaan olisi sattunut jotain poikkeuksellista. Tätä tuskin tulen koskaan tietämään.
Oma mokani on tietenkin se, että en heti tarkastanut autoa tarkalla silmällä. En ole vain tälläiseen tottunut, kun edellisen autoni huoltanut merkkiorganisaatio hoiti asiansa aina todella hyvin ja ongelmitta. En myöskään usko sattumaan, että joku olisi kolhaissut autoani juuri nyt kotipihassa tai betoniseinää vasten pysäköitynä työpaikalla.
Minulla ei tietenkään ole mitään mahdollisuutta todistaa, että huolto olisi rikkonut autoni. Tässä on sana sanaa vastaan eli todennäköisesti tuo puskuri jää omaan piikkiini. Jos jotain hyvää asiasta etsii niin tässä kaupungissa on onneksi kaksi muutakin huoltoa, joilla on merkkiliikkeen status, joten jos haluan pitää merkkihuoltohistorian autollani niin se onnistuu ja kyseisen korjaamon ei tarvitse autooni koskea. Selvää on kuitenkin se, että asiakassuhde jonka kyseisen liikkeen myyjä onnistui luomaan palvelualttiudellaan ja halullaaan on nyt huoltopäällikön toimesta tuhottu täysin.