L
LuppaKorva
Vieras
Kohta näemme liikenteessä vw merkillä varustettuja scanioita.
http://www.iltalehti.fi/talous/2014051318293894_ta.shtml
http://www.iltalehti.fi/talous/2014051318293894_ta.shtml
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ConD sanoi:VW Scania Streamliner 16.3TDI DSG
Saas nähdä koska tulee markkinoille...![]()
Todellakin vw:n kannattaa tehdä kaikki toisin kun henkilöauto puolella. =)ConD sanoi:Monenmoista pikkuautoista poikkeavaahan tuolla raskaan kaluston puolella jo on ollut.
ConD sanoi:Eivaan sikäli hyvä jos VW:llä riittää paukkuja Scanian kehittämiseen. Monenmoista pikkuautoista poikkeavaahan tuolla raskaan kaluston puolella jo on ollut.
Urlaub sanoi:Ihan ilmaisena vinkkinä sinne Wolfsburgiin, älkää kajotko Scanian V8-koneisiin. Jos sen tapatte, niin menee koko lehmä samalla. Mersuhan jo luopui isoista kasikoneista, joten saksalaisten ajatukset tunnetaan..
karhunik sanoi:Kajotkaa sen verran, että näiden Euro6 normin v8 koneiden kanssa saa sen vauhtipyörä ulosoton käyttöön, ei tartte päälirakentajan kipuilla mistä käyttövoima laitteisiin jos asiakas haluaa v8 koneella ehdoin tahdoin![]()
karhunik sanoi:Ja eikös Vw omistanut ihan kivan siivun Scaniaa jo aiemminkin?
Urlaub sanoi:Eikös 6-sylinteriset ole liian tehottomia 76 tonnin yhdistelmiin? Urakka kusee, jos pitää vajailla kuormilla ajaa.
karhunik sanoi:Eikös noi yhdistelmämassat mene lähinnä akselien perusteella? En tähän ole niin paneutunut, ei ole ollut tarvetta.
Urlaub sanoi:Yli 44 tonnin yhdistelmillä on tehovaatimus eli 5 kW per tonni.
76 tonnia vaatii 380 kW eli 517 hv. Tehokkain 6-koneinen Scania on 490 hv, joten ei laillisesti kelpaa täyttä kuormaa vetämään.
Ile sanoi:Kyllä toi minimiteho liikuttaa tota 76 tonnii, mutta kyllä se kaikki vastamäet haistaa....kyllä 600hp alkaa ollee sellanen oikee noille painoille...imo!
Sama tää vertaus ku 420 riittää 60 tonnin vetoon....riittää tasasella tiellä![]()