Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Milloinhan saataisiin Volvo Cars sovelluksen android versioon latausrajan säätö ja latausvirran rajoitus? iOS vehkeissä ollut jo pitkän tovin..
Ehkä yksi * ja palaute puuttuvasta ominaisuudesta Play Kaupassa auttaa tai sitten ei. Uhkasin jo vaihtaa iPhoneen.Milloinhan saataisiin Volvo Cars sovelluksen android versioon latausrajan säätö ja latausvirran rajoitus? iOS vehkeissä ollut jo pitkän tovin..
Paljonko all seasoneissa pintaa?Volvoon XC40 twin MY24 lähti talvirenkaat alta pois tänään. On kyllä painavia käsitellä.
2 talvea ja 36 tkm noilla ajettu.
Nokian R5 SUV EV kitkat. Urasyvyysmittarilla sain nokian kulumismerkkejä vastaavat arvot, eli edessä 8mm ja takana 6 mm
Aika paljon enemmän takarenkaat kuluneet, mutta kilometreihin nähden kuitenkin kohtuullisesti.
Takarenkaiden kuluminen kertoo siitä, mistä Polestar2 ketjussakin keskusteltu, että auto on aika takavetopainotteinen.
Huomaa hyvin kun nyt hiekoitushiekan päältäkin risteyksistä lähtee, kuinka takapää sutaisee. viivettä siis on...
Samoin maantiellä ohitukseen lähtiessä liukkaalla kelillä saattaa lipsauttaa peräpäätä hieman ennenkuin etuveto tulee mukaan.
Koska on eripari renkaat, niin ensi talven jäljkeen varmaan ostan 2 uutta takarengasta vastoin kaikkia suosituksia, että edessä pitäis olla paremmat...
katso liitettä 121723
Katsoitko, mille tasolle automaatti-ilmastoinnin puhallusnopeus on asetettu? Normaalisti tuo on tasolla 3.Onko tuo 2025 B3:n automaattiilmastointi todella näin huono toteutus vai onko se rikki heti kaupasta tullessa, automaatilla ei ilmaa paljoa sisään puhalla, käsikäytöllä kyllä tulee?
Sama kokemus myös minulla C40 twin vm22 mallista.Muistankohan väärin vai oliko jotain arvailua että tuo minullakin oleva vanhempi MY22 olisi enemmän etuvetopainotteinen tai ns tasaisempi nelikko liikkeellelähtiessä?
Tämän talven aikana joka tapauksessa olen huomannut varsinkin paikallisen rautakaupan pihasta jyrkkään ylämäkeen oikein rasvaisen tuntusella jäällä tai oikein irtonaisella loskalla lähtiessä että perse kyllä lipsuu alta, mutta puolen metrin jälkeen etupää tarraa mukaan ja sit mennään nelivetoslaidissa ylös.
Ilmastointi toimii automaatilla vaikka puhallustehoa muuttaa.automaatilla ei ilmaa paljoa sisään puhalla, käsikäytöllä kyllä tulee?
Juurikin noin se toimii.Käsitänkö nyt oikein että jos säädän itse automaatilla nopeuden 1 niin automaatti ei nosta sitä koskaan yli tuon?
Koska on eripari renkaat, niin ensi talven jäljkeen varmaan ostan 2 uutta takarengasta vastoin kaikkia suosituksia, että edessä pitäis olla paremmat...
no näinhän se olikin... ensi talvena menee varmaan sitten 2 takarengasta uusiksiOlet tainnut katsella vain autostadiumin suosituksia.Kyllähän kaikki "viralliset" tahot suosittavat, että paremmat aina taakse.
Miksi paremmat renkaat laitetaan aina taakse? / Nokian Renkaat
Paremmat" eli vähemmän kuluneet renkaat kannattaa asentaa takarenkaiksi pääasiassa turvallisuuden takia. Kun enemmän kulutuspintaa omaavat renkaat ovat taka akselilla yliohjautumisen, eli takapään irtoamisen tiekontaktista, välttäminen on helpompaa. Haastavissa tilanteissa yliohjautumisen vaara...www.nokianrenkaat.fi
![]()
Paremmat renkaat – eteen vai taakse?
Erikuntoisten renkaiden sijoittelu auton alle ei ole makuasia. Autoliiton koulutuspäällikkö Teppo Vesalaisen ohje on yksiselitteinen: jos kesärengassarjassa on kaksi huonompaa, ne tulee laittaa eturenkaiksi.moottori.fi
Paremmat renkaat aina taakse? - Rengastutka
Paremmat renkaat taka-akselille Paremmat renkaat eteen vai taakse? Jos etu- ja takarenkaat kuluvat eri tahtiin, niin ne on syytä vaihtaa siten, että autoon saahan maksimaalinen hallittavuus. Yleisesti ajatellaan että pareammat renkaat tulisi laittaa vetävälle akselille. Tämä ajattelutapa on...rengastutka.fi
Takana 5 mm ja edessä 6 mm. tosin uutenakaan ei ollut muistaakseni kuin vähän päälle 7mmPaljonko all seasoneissa pintaa?
Mulla menee huomenna uudet kitkat vielä alle. Aika tasaisesti kuluneet, mutta kyllä selvästi takarengas kuluneempi. Olisiko jopa sakoilla, että hyvä on vaihtaa.Takana 5 mm ja edessä 6 mm. tosin uutenakaan ei ollut muistaakseni kuin vähän päälle 7mm
yhden kesän oli alla ja 24 tkm niillä ajettu.
nämä ehkä vaihdan settinä pois oikeisiin kesärenkaisiin
Tämä varmaan selittää senkin, kun tuo vanhempi malli kaiketi nelivetona tasapainoisempi (Polestar 2 ketjussa myös aiheesta)Mulla menee huomenna uudet kitkat vielä alle. Aika tasaisesti kuluneet, mutta kyllä selvästi takarengas kuluneempi. Olisiko jopa sakoilla, että hyvä on vaihtaa.
Joulukuussa pois luovutetussa C40twin vm22 oli kuntotarkartuksessa kesä ja talvirenkaat tasaisesti kuluneet. Jopa tarkastuksen tehnytkin asiaa ihmetteli kun sai saman tuloksen niin etu kuin takarenkaista.tuo vanhempi malli
Harmillista.Huurtumisesta kysyin, niin ei ollut tietoa korjauksista. vikamuistissa ei koodeja, niin mitään ei tehty...
Oliko jarrunesteet ok? Mietin josko vaihdattaisi jarrunesteet tässä 60tkm huollossa..Käytin autoa 60 ykm huollossa ja samalla asentui 3.4.4. softa.
en tiedä johtuuko siitä vai jostain muusta tilapäisestä ietoliikenteen hitaudesta, mutta keskinäytön kartta vähän takkuisesti päivittää näkymiä. ratin takana näyttö päivittyy ok.
kokeilin sateliitti & normikartalla. ruudun yläreunassa karttaan tulee kuva melkoisella viiveellä esim jonkun käännöksen jälkeen tai tunnelista kun yötilasta vaihtuu päivänäyttöön
en nyt muuta eroa softassa huomannut, kuin että ratin taakse tule se navin saapumisaika ym. arvio
Huurtumisesta kysyin, niin ei ollut tietoa korjauksista. vikamuistissa ei koodeja, niin mitään ei tehty... olin toki huoltoa varatessa tästä maininnut, mutta eivät viitsi ottaa asioista selvää.
autossa on vielä ilmaiset huollot, niin sulat ja raitisilmasuodatin ja muut tarkastukset 0€
Eli tämäkin on ihan mekaanikosta/huoltoliikkeestä kiinni vaihtavatko vai ei..Omaan sain se takuuvaihtona vaikka ei ollut vikakoodeja ja huurtuminen loppui.