https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

Volvo V40 (2013-)

Vanha suola janottaa...tuli tultua Hml.aan ja pyydettyä tarjous V40 d4 ja t5. Hyvitys olisi hyvä ja nyt kampanjana tonnilla varusteita. R design houkuttaisi punaisena tai valkoisena. D4 se olisi varmasti koska hintaero suuri ja kukutusero myös. Katsotaan...
 
Houkuttelee kyllä. Etuvedoksi erinomainen vetopito ja täysin tunteeton tuulelle ainakin isoin kone 2.0 keulalla. Ja ulkonäkö mieleinen. R design aika mielenkiintoinen.
 
Peeveli sanoi:
Houkuttelee kyllä. Etuvedoksi erinomainen vetopito ja täysin tunteeton tuulelle ainakin isoin kone 2.0 keulalla. Ja ulkonäkö mieleinen. R design aika mielenkiintoinen.
R-design ehdottomasti ;)
 
Nimeä paperiin vaan.  8) Paikallisen liikkeen pihassa ihastelin jokin aika sitten punaista R-Desingnia. Väri käy todella hyvin kyseiseen malliin..
 
Punanen r-design on kyllä todella nätti paketti!

Naapurin mies vaihtoi juuri tojon V40 cross country t5 awd malliin, kivan näköinen auto tossa parkkiksella.
 
Osta nyt hyvä mies ja R-paketilla ehdottomasti. Ei siitä kuumeesta muuten eroon pääse 8)
 
Peeveli sanoi:
Vanha suola janottaa...tuli tultua Hml.aan ja pyydettyä tarjous V40 d4 ja t5. Hyvitys olisi hyvä ja nyt kampanjana tonnilla varusteita. R design houkuttaisi punaisena tai valkoisena. D4 se olisi varmasti koska hintaero suuri ja kukutusero myös. Katsotaan...

Silloin se on taottava, kun rauta on kuumaa ;). R-designia tilaukseen vaan!
 
Punainen R-design on todella hieno. Minun olisi varmaan vaikea valita moottoria D4:n ja T5:n välillä. Volvon sivuilla on nyt heikosti tietoa, kun siellä on konfiguraattorikin pois pelistä. Onko tuo T5 nykyään 2 -litrainen neloskone ? Muistaakseni TimoS:n hienossa sinisessä yksilössä oli 5 -sylinterinen, mutta siitä taitaa olla jo pari vuotta aikaa...
 
T5 on nykysin 2-litrainen neloskone, 245 hv ja 350 Nm. Sen uuden 8-lovisen tomaatin saa vain D4 tai T5-malleihin.

Minulle riittäisi pelkkä businesskin, jos D4:een saisi 17" lisävarustevanteet mutta tehdastilauksena ei saa. Päästöjuttu..Ne perus-16-valssit menisi jos ulkoväri olisi metallinhopea, muihin vaatii isompaa kesärenkaille. MAK Goethenburg tietysti jälkikäteen rengsfirmasta olisi yksi vaihtoehto. Digimittaristo olisi nyt must, kun siinä näkyy moottorin lämpömittarikin. Sen sijaan avaimeton käyttö ja sensus + 7" näyttö voisi jäädä pois -kivoja toki mutta ei must. Navia en kiinteänä tarvitse joten sen sisältävä varustepaketti jäisi pois. Nyt tehdastilaukset on mallivuotta -16. Harmi kun ei edelleenkään ole sd-muistikorttipaikkaa kuten vageissa; saako ison oman mielimusakirjastomäärän kopioitua miten helposti usb-muistitikulle (olen kokeillut mutta herjaa että kapasiteetti ei riitä vaikka tikun gigamäärä ilmoitettuna on reilusti yli)? R-design kyllä visuaalisesti kiva mutta oikea anti vähäinen...Värissä kallistuisin edelleen luulltavimmin valkoiseen tai yllärinä se hopea; sitä ei nyt paljon näy ja auringossa puhtaana sekin on bueno.

Saas nähdä johtaako pähkäily mihinkään vai jatkuuko RS-taival...
 
Rohkenen sanoa, että Peeveli on oikeammilla jäljillä kuin pari viikkoa sitten. :)

Ääni punaiselle R-designelle, jossa tilaamaan lähdet. Valkoinen ilman R-designia tuntuu kuitenkin liian samalta kuin ex, vaikka siitä hyvät muistot onkin.
 
Pekka P sanoi:
Rohkenen sanoa, että Peeveli on oikeammilla jäljillä kuin pari viikkoa sitten. :)

Ääni punaiselle R-designelle, jossa tilaamaan lähdet. Valkoinen ilman R-designia tuntuu kuitenkin liian samalta kuin ex, vaikka siitä hyvät muistot onkin.

Heh! Katsotaan nyt... Vaimokin edelleen ihastunut Volvoon ja muistaa välillä näpäyttää miksi hukkasin V40:n aikoinaan johonkin naurishypriitiin. :rolleyes:
 
Muistelen, että Peeveli on kautta autohistoriansa pitäytynyt varsin tiukasti "värittömällä" linjalla musta-valkoinen - ja olikohan joukossa myös joku harmaa? Nyt olisi aika vihdoin räväyttää ja valita väriksi tuohon (ja eräisiin muihinkin) Volvo-malliin erinomaisesti sopiva punainen, vieläpä R-design -varustelulla.
 
Jos itselleni ostaisin V40:n, niin ehkä valinta olisi sittenkin tämä sininen Summum -varustein ja vaalein nahkapenkein. Vanhan papan valinta  ;D.

v40_exterior_4.jpg
 
Markku J sanoi:
Jos itselleni ostaisin V40:n, niin ehkä valinta olisi sittenkin tämä sininen Summum -varustein ja vaalein nahkapenkein. Vanhan papan valinta  ;D.

Sama, nokka vaakamallin päivävaloilla on paremman näköinen kuin R-Designin keula pystymallin valoilla...
 
Minä ottaisin R-designiin väriksi Rebel bluen, ei tule joka nurkalla vastaan ja on törkeän hyvän näköinen.
 
Karvis sanoi:
Minä ottaisin R-designiin väriksi Rebel bluen, ei tule joka nurkalla vastaan ja on törkeän hyvän näköinen.

Nyt on sanottava rehellinen oma mielipide, että minusta tuo väri on harvinaisen kamala.  :eek:
 
Mietteitä...koeajoin äsken V40 D4 A cross countryn kun vakioversiota ei ollut tänään ajoon. Moottori on hieno! Vääntää ja kulkee mukeasti, loota toimii hyvin. Motarilla sinkaisi aika moiset lukemat mittariin lyhyellä matkalla rampilta tullessa. Nopeudella 150 kierroksia vain 2000. Hiljainen oli, toki alla oli vielä Misukan kitkat 17". Istuimet on itselleni parhaat mitä olen istunut, RS pääsee myös kiitettävään mutta ei ole V40:n veroiset. Ajettavuudeltaan junamaisen vakaa. Sisustus erityyppinen, laadukas, ratti isompi joka ainoana vähäsen kävi silmään. Busineksen alinta astetta parempi äänentoisto (oliko 4X45W vahvistimella) soi hienosti, luulin harman-kardoneiksi mutta ei ollut.

Hmm...edullsiimmin selviäisi busineksena, laittaisi orkkisalut talvikiekoille ja hommaisi 16" Mak Goethenburgit kesäksi kuten aiemmassa ex-autossani oli:



 

Liitteet

  • MAK Gothenburg 4.jpg
    MAK Gothenburg 4.jpg
    237,8 KB · Katsottu: 387
Tyhmä kysymys.
R-Design paketin mukana tulee R-Designa digital mittaristo.
Hinnastossa lisäksi erikseen digital mittaristo kolmella näyttögrafiikalla jota ei kuitenkaan ole merkitty R-Designin vakiovarusteeksi. Mitä eroa näillä mittaristoilla on jos eroa yleensä on?