nemos
Klassikko
- Liittynyt
- 24.12.2013
- 31.12.2022 klo 22:32 / Volvo EX90 (2024-)
EQS SUV tarvitsee muutaman liki 10 000 euron paketin. Eihän tuossa ole esim. ratin tai takaistuimen lämmitystäkään vakiona.EQS SUV startti on saman hintainen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
EQS SUV tarvitsee muutaman liki 10 000 euron paketin. Eihän tuossa ole esim. ratin tai takaistuimen lämmitystäkään vakiona.EQS SUV startti on saman hintainen.
Tuo on aivan totta. Valitettavasti AA tuntuu noin muuten olevan vielä selvässä kehitysvaiheessa; sisältää bugeja ja toiminnot rajallisia.Iso hyvä puoli uusissa Volvoissa on Android Automotive: kun on kerran käyttänyt integroitua google-navigaattoria, omat viritykset (kuten Mersussa tai Bemarissa, vaikka) tuntuvat antiikkisilta jo uutena.
Hyvin tutun kuuloisia kommentteja viiden vuoden takaa Sensus/Volvo on Call käyttisyhdistelmästä (olihan siinä paremmat muokkausmahdollisuudet jne jo silloin sekä ajopäiväkirja joka itsellä oli yhden vuoden osittain toimimattomana reittien piirron osalta)Tuo on aivan totta. Valitettavasti AA tuntuu noin muuten olevan vielä selvässä kehitysvaiheessa; sisältää bugeja ja toiminnot rajallisia.
Kuljettajan ovessa ei ole kaikille ikkunoille aukaisumahdollisuutta vaan valitaan etu- tai takaovet erikseen.Ohjaamosta on ainakin tehty todella minimalistinen (ei juurikaan fyysisiä nappuloita)
Kuten ID:t.Kuljettajan ovessa ei ole kaikille ikkunoille aukaisumahdollisuutta vaan valitaan etu- tai takaovet erikseen.
Noinhan se on, mutta mikä olisi Volvon kohtalo ollut/oleva ilman kiinalaisia? Saabin kohtalo?EX90-mallin tuotekehityksen viivästymiseen liittyen on naapurimaa Ruotsissa viritelty keskustelua Kiina-riippuvuudesta. Volvo Cars on ruotsalaisille erittäin tärkeä työllistäjä ja sähköautotekniikan myötä työpaikkojen säilyvyydestä ollaan huolissaan...
"Geopolitiken påverkar Volvo Cars mer än de flesta andra företag. Detta besvärliga läge är inte bara en angelägenhet för bolagets styrelse och ägare – det är en angelägenhet för hela Sverige. Volvo Cars är en av landets viktigaste och största arbetsgivare. Regeringen har därför all anledning att noga följa vad som sker på Hisingen och vilken teknik som används i bilarna. Kina-risken i Volvo Cars har aldrig varit större."
https://www.di.se/ledare/teknikhaveriet-spar-pa-volvos-kina-risk/
Tuo aikakausi taisi ollakin Volvon historiassa sellainen mikä mielellään unohdettaisiin.Ennen Geelyä välissä oli jo Ford Motor Companykin, kun ei ruotsalaisilla riittänyt rahkeet.
Volvoa ei välttämättä olisi enää jos Fordin tallissa olisi meno jatkunut.Tuo aikakausi taisi ollakin Volvon historiassa sellainen mikä mielellään unohdettaisiin.
Tuli käytyä katsomassa, ja aika hienohan se on. Pieniä prototyyppijuttuja vielä, kun muutama muoviosa ja käteen kun takapenkkejä yritti kaataa tms.Onko kukaan käynyt flamingossa katsomassa?
Ehkä Volvolla ei ole vara tehdä lähes samankaltaista, hiukan pienempää mutta 30k€ halvemmalla olevaa EX60:stä?enemmän kysyntää olisi EX60 luokassa, josta ei edes tuon vertaa ole olemassa
Eiköhän xc60 t8 ois jossain 75t€ ja xc90 t8 97t€ paikkeilla eli noin 22t€ hintaero.hintaero ole XC60 ja XC90:llä?