M
mremonen
Vieras
Sen kummemmin ilkkumatta pitää todeta, että USA on vaikea markkina eurooppalaisille. Koska eurooppalaiseksi tuo Volvokin varmaan vielä laskettaneen USAssa kiinalaisomistuksesta huolimatta. Ja tuskin tuota USAn markkinointisanomaakaan on sen kiinalaisuuden varaan rakennettu.
Täytyy vain toivoa, että saavat homman lentämään. USAn markkinaa kyllä kuvaa hyvin se, että 0.3%:n (siis kolmen promillen, juhannuskänni...) markkinaosuus USAssa tarkoittaisi Suomessa 40% markkinaosuutta.
http://www.hs.fi/autot/a1305922104105
Täytyy vain toivoa, että saavat homman lentämään. USAn markkinaa kyllä kuvaa hyvin se, että 0.3%:n (siis kolmen promillen, juhannuskänni...) markkinaosuus USAssa tarkoittaisi Suomessa 40% markkinaosuutta.
http://www.hs.fi/autot/a1305922104105