- Liittynyt
- 22.12.2013
"Webastot" ovat itselleni varsin vieraita laitteita, kun en ole ikinä omistanut autoa missä sellainen olisi ollut. Hinta on aina ollut sen verran kova, että mielummin sitä on sitten palellut pari minuuttia. Ja tuttavien ongelmat automaatiikan ohjaamien lämppärien kanssa eivät ole ainakaan lisänneet ostointoa. Mutta jos päätyisi uuden Passatin ostamiseen, niin sen lisälämppäri on järkihinnoissa ja automatiikan voi kytkeä pois, joten sen ruksisi luultavasti tilaukseen mukaan.
Passatin lisälämmittimen mukana tulee toinen akku tavaratilaan. Tämä laittoi miettimään, että millainen virranhallinta näissä ratkaisuissa on. Käyttävätkö lisälämppäri ja matkustamon puhatimet vain ja ainoastaan takaluukussa olevaa akkua, kun moottori ei ole käynnissä? Eli missään tilanteessa ei käyteta moottoritilassa olevaa akkua, jos moottori ei ole käynnissä? Vai onko molemmat akut lämmitysjärjestelmän käytössä ja lisäakulla saadaan vain akkuihin lisäkapasiteettia?
Eli pystyykö lisäakullisen lämppärin kohdalla imemään molemmat akut tyhjiksi pelkällä lämppärin käytöllä?
Passatin lisälämmittimen mukana tulee toinen akku tavaratilaan. Tämä laittoi miettimään, että millainen virranhallinta näissä ratkaisuissa on. Käyttävätkö lisälämppäri ja matkustamon puhatimet vain ja ainoastaan takaluukussa olevaa akkua, kun moottori ei ole käynnissä? Eli missään tilanteessa ei käyteta moottoritilassa olevaa akkua, jos moottori ei ole käynnissä? Vai onko molemmat akut lämmitysjärjestelmän käytössä ja lisäakulla saadaan vain akkuihin lisäkapasiteettia?
Eli pystyykö lisäakullisen lämppärin kohdalla imemään molemmat akut tyhjiksi pelkällä lämppärin käytöllä?