Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kättelyongelmaanhan tuo viittaa.Töpselin kun irroittaa ja laittaa takaisin, alkaa lataus.
Lähtikö pelittämään?Uusi bugi, näyttö ei käynnisty. Ei lähtenyt toimimaan autosta poistumisella. Toivotaan että aamulla toimii. Haittapuolena se, perseenlämmitintä ei saa pois päältä. Boottikaan ei äkkiseltään auttanut.
….pitkän vikakoodilistan tutkimisen jälkeen autosta tarkastettiin jokainen liitin. Autosta löydettiin maavuotovika, joka korjattiin. Auton ollessa huollossa sillä oli ajettu kolmisensataa testikilometriä.Harmi kun vaan jäsenille lukuoikeus;
![]()
Tapion vain reilu 400 kilometriä ajettu uusi Volkswagen-sähköauto hyytyi kesken ajon tielle: ”Rekkaa ohittaessa olisi tullut kylmä hiki”
Huollossa Volkswagen ID.4 -autosta tulostettu vikakoodilista oli puolen metrin pituinen.moottori.fi
Hinnastahan se on kiinni.Tuo pikkuakkuinen voi kieltämättä olla vähän hankalahko myydä eteenpäin.
Tilaa on riittävästi ja tavaratilankin saa penkit kaatamalla venytettyä 543 kilometristä 1 575 litraan asti.Onko näin;
![]()
Tätä autoa on vaikea myydä käytettynä
Upea auto, jolle voi kuitenkin povata melko pitkää myyntiaikaa. Isolle sähkömaasturille kun optimistisimmillaankin 343 kilometrin toimintamatka on tänä päivänä liian vähän.www.iltalehti.fi
8/22 ID.4:ssa ei ole mitään nästä oireista. Ajettu 61tkm. Koiran luut vaihdettu kerran edestä.Onko muiden autoissa esiintynyt että keyless ei toimi, ovet aukeaa vasta avaimen auki painikkeesta. 12 V akun varoitusvalo ja -tekstit palavat yli kymmenen asteen pakkasilla! Edelleen pakkaskelillä kolinaa takaa (alustasta?) takaluukussa ei tavaraa, hattuhylly tiivistetty, työkalut pois, takapenkin lukitukseen laitettu pehmustetta ym. Nollan yläpuolella kolina vaimeampaa? 10/23
On tuttu tuo keyless access ongelma pakkasella, liittyy tietääkseni tuohon 12V akun varauksen laskemiseen. Minulla ei ole vielä valon palamiseen asti homma päässyt, mutta kyeless access on ollut puolet talvesta pois pelistä. Auto ottaa pois ominaisuuksia varauksen säilyttämiseksi. Jos tuo keltainen valo ei häviä nopeasti ajon alkaessa (eli 12V saa latausta), auto pitäisi viedä huoltoon sen 12V akun takia sanoo ohjekirja.Onko muiden autoissa esiintynyt että keyless ei toimi, ovet aukeaa vasta avaimen auki painikkeesta. 12 V akun varoitusvalo ja -tekstit palavat yli kymmenen asteen pakkasilla! Edelleen pakkaskelillä kolinaa takaa (alustasta?) takaluukussa ei tavaraa, hattuhylly tiivistetty, työkalut pois, takapenkin lukitukseen laitettu pehmustetta ym. Nollan yläpuolella kolina vaimeampaa? 10/23
Kappas vaan! Vaihdat autoa nopeaan tahtiin.Alle puolivuotias id.4 lähti kierrätykseen.
Loppuviikosta tulee uusi tilalle, mutta nelivetoisena.
Meille ollut id4 aivan loistava auto.
17tkm / 5 kk ja hävisin auton hinnassa vain 370€. Oli niin houkutteleva tilaisuus että piti käyttää. Vanhan myin siis suoraan pois. Oudosti nämä hinnat joskus menee, ostajalla oli tarve saada auto heti.Kappas vaan! Vaihdat autoa nopeaan tahtiin.Minä ajattelin olevan nopea käänteissäni, kun vaihdot menneet noin vuoden välein.
Sinulle ei tullut niitä kalliita kilometrejä, kun yleensä sanotaan että heti kun ajat autoliikkeen pihasta pois, tonneja menee pois.17tkm / 5 kk ja hävisin auton hinnassa vain 370€. Oli niin houkutteleva tilaisuus että piti käyttää. Vanhan myin siis suoraan pois. Oudosti nämä hinnat joskus menee, ostajalla oli tarve saada auto heti.