- 14.11.2022 klo 17:45 / Turhimmat/ärsyttävimmät varusteet autossa
rajamies sanoi:...nostaa vain jalan jarrulta.
Väsyttävää liiikennevaloissa tms. painella jarrua koko ajan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rajamies sanoi:...nostaa vain jalan jarrulta.
Eipä Suomessa yleensä kauaa tarvitse paikallaan seisoskella.Taky sanoi:Väsyttävää liiikennevaloissa tms. painella jarrua koko ajan.
teme565 sanoi:Eipä Suomessa yleensä kauaa tarvitse paikallaan seisoskella.
Takaluukun avaus jalan heilautuksella. Toimii n. joka neljäs kerta, muuten naapurit katsoo onko se tullut hulluksi kun autoa potkii. Yleensä toimii parhaiten silloin kun ei pitäisi. Esim. autoa pihalla tai itsepalvelupaikalla pestessä.
Tuo on kiva menettely, nousee autosta: kuuluu klik ja ovet lukossa avain sisällä.Autoa pestessä avainta ei kuulu pitää taskussa, sen kuuluu olla autossa sisällä
Tuo on kiva menettely, nousee autosta: kuuluu klik ja ovet lukossa avain sisällä.
Kahteen kertaan lähipiirillä käynyt niin, kollegan Toyota juurikin pesupaikalle lukkoon - hinurilla huoltoon.
Toinen, likalla Rellu kaupan pihalla ja vajaan vuoden ikäinen muksu auton sisällä ovet lukossa kun avainkortti oli käsilaukussa auton sisällä hänen ajatuksena ensin ottaa muksu kantoon istuomellaan ja sitten vasta laukku - Bilian huoltopartio kävi avaamassa ovet - about tunti meni.
Itse en jätä ikinä avaimia auton sisälle jos ovet suljetaan.
Kerta se on ensimmäinenkin, onhan taas toisin päin, avainta ei lueta niin auto ei käynnisty vaikka avain on sisällä kuten aikaisemminkin.En saanut ovia lukkoon millään, kun avain oli sisällä.
Kaksi kertaa käynyt tuo.Tuo on kiva menettely, nousee autosta: kuuluu klik ja ovet lukossa avain sisällä.
Itse en jätä ikinä avaimia auton sisälle jos ovet suljetaan.
Juu, hyvä niin. En jätä minäkään, paitsi juuri kotipihassa renkaanvaihdossa tms. Se vain että jos en ankaralla testauksella saanut ovia lukkoon niin ihmettelen miten siinä onnistuu.Kerta se on ensimmäinenkin, onhan taas toisin päin, avainta ei lueta niin auto ei käynnisty vaikka avain on sisällä kuten aikaisemminkin.
Usein patteri hyytynyt, niin ei siitä ole pitkää matkaa että auto ei tunnista avainta sisällä olevaksi ja naks auto lukossa avain sisällä - mahdollisesti. En ota riskiä.
sen kuuluu olla autossa sisällä tai kauempana autosta niin ei luukut aukeile ja lukot räpsy ees taas.
Ovet voi sitten avata puhelimella... ainakin Volvossa. Mutta minulla on aina avaimet autossa, kun esimerkiksi pesen autoa. Muuten aina kun koskee mihin tahanssa ovenkahvaan, ovet menevät joko lukkoon tai avautuvat. Samalla kun peilit kääntyvät. Eihän sitä kestä kukaan.Tuo on kiva menettely, nousee autosta: kuuluu klik ja ovet lukossa avain sisällä.
Kahteen kertaan lähipiirillä käynyt niin, kollegan Toyota juurikin pesupaikalle lukkoon - hinurilla huoltoon.
Toinen, likalla Rellu kaupan pihalla ja vajaan vuoden ikäinen muksu auton sisällä ovet lukossa kun avainkortti oli käsilaukussa auton sisällä hänen ajatuksena ensin ottaa muksu kantoon istuomellaan ja sitten vasta laukku - Bilian huoltopartio kävi avaamassa ovet - about tunti meni.
Itse en jätä ikinä avaimia auton sisälle jos ovet suljetaan.
Sydämen särkymisestä tiedä, mutta kerran olen jossain autossa kokeillut tuota pysäköintiavustinta. Mulla ei pää tahtonut kestää sitä, että osaako se nyt vai ei. Helpommin pysäköi itse.Pysäköintiavustin (automaattinen pysäköinti). Itse pysäköi nopeammin, varsinkin 360-kameroiden avustuksella. Lisäksi kun on pienestä pitäen opetettu siihen, että renkaita ei käännellä auton ollessa paikallaan, sydäntä särkee kun automatiikka veivaa rattia paikallaan niin että nivelet huutaa.
Tämä on ihan ehdoton varuste, varsinkin jos auton perä on kurassa ja/tai käsissä on parit kauppakassit. Sama sen luukun sulkeminen jalalla kun on kauppakassit kädessä. Tosi helppoa ja mukavaa. Ja koskaan ei ole auennut autoa pestessä käsin tai koneessa. Varmaan toteutuksissa on eroja. Välillä joutuu toki potkiskelemaan pidempään, mutta yleensä menee kerrasta putkeen.Takaluukun avaus jalan heilautuksella. Toimii n. joka neljäs kerta, muuten naapurit katsoo onko se tullut hulluksi kun autoa potkii. Yleensä toimii parhaiten silloin kun ei pitäisi. Esim. autoa pihalla tai itsepalvelupaikalla pestessä.
Nojaa, minusta takaluukun avaus jalanheilautuksella on erittäin kätevä ominaisuus. Ei tarvitse liata talvella käsiä ja ei tarvitse laskea tavaroita välissä maahan että saa avattua luukun. Kannattaa se harjoitella mistä kohtaa se avaa sen niin ei tule turhia potkuja.User error. Toki tuo potkuavaus on melkoisen turha varuste mutta hyvin tuommoinen toimii kun on oikea tekniikka. Autoa pestessä avainta ei kuulu pitää taskussa, sen kuuluu olla autossa sisällä tai kauempana autosta niin ei luukut aukeile ja lukot räpsy ees taas.
Miksi en välitä kovin tiukkaan pysäköintiä, itse tai avustettuna, kun pelivara on minimaalinen ja kun edessä tai takaa vaihtuu auto, niin alkuaan minimaalinen olla enää mikro kokoinen tila ja ei pääskään lähtemään varsinkaan kun/jos alla talvinen keli.Paitsi se pysäköi pienempään koloon tutkista huolimatta
Citroënin parkkiavustin lienee sitten pykälää fiksumpi, se kun ei veivaa rattia lainkaan ellei renkaat pyöri = ei tule paikallaan väkisin renkaita väänneltyä ja alustan niveliä syötyäPysäköintiavustin (automaattinen pysäköinti). Itse pysäköi nopeammin, varsinkin 360-kameroiden avustuksella. Lisäksi kun on pienestä pitäen opetettu siihen, että renkaita ei käännellä auton ollessa paikallaan, sydäntä särkee kun automatiikka veivaa rattia paikallaan niin että nivelet huutaa.
Samaa mieltä, en ole tainnut tuon Q5 luukkua avata 8kk aikana kuin pari-kolme kertaa muuten kuin sisäpuolen namiskasta tai potkaisemalla. Potkaisu toimii ekalla kerralla hiha-arviolla 9 kertaa 10:stä.Nojaa, minusta takaluukun avaus jalanheilautuksella on erittäin kätevä ominaisuus. Ei tarvitse liata talvella käsiä ja ei tarvitse laskea tavaroita välissä maahan että saa avattua luukun. Kannattaa se harjoitella mistä kohtaa se avaa sen niin ei tule turhia potkuja.
Voisi toivoa, että c alkaa nyt EUn päätöksen myötä yleistymään, mutta vanhat tietenkin jäävät paikoilleen.Audissa olikin usb-c-liitännät kun Polossa usb-a--usb-c.. Varusteena hyvä joo, mutta topiciin sopivasti ärsyttävä kun näitä liitäntästandardeja on erilaisia käytännössä hyvin lähelle saman ikäisissä autoissa.
Tai sitten vaan joku ulkoinen signaali häiritsee auton ja avaimen kommunikaatiota.Kerta se on ensimmäinenkin, onhan taas toisin päin, avainta ei lueta niin auto ei käynnisty vaikka avain on sisällä kuten aikaisemminkin.
Usein patteri hyytynyt, niin ei siitä ole pitkää matkaa että auto ei tunnista avainta sisällä olevaksi ja naks auto lukossa avain sisällä - mahdollisesti. En ota riskiä.
Just näin, etenkin näillä loskaisilla ilmoilla tuota jalan heilautusta tottelevaa takaluukkua kiittelee joka kerta. C4 Grand Picasson luukku on vielä XXL-kokoa, mutta tottelee silti joka kerta kiltisti.Tämä on ihan ehdoton varuste, varsinkin jos auton perä on kurassa ja/tai käsissä on parit kauppakassit. Sama sen luukun sulkeminen jalalla kun on kauppakassit kädessä. Tosi helppoa ja mukavaa. Ja koskaan ei ole auennut autoa pestessä käsin tai koneessa. Varmaan toteutuksissa on eroja. Välillä joutuu toki potkiskelemaan pidempään, mutta yleensä menee kerrasta putkeen.