Kyllähän tuollaisen tarve on väyläsähköisissä autoissa ollut arkipäivää jo 10 vuotta. Toki jotkut edelleen ryöstelevät sähköjä takavaloilta ja jotkut tarvikeboksit eivät kytkeydy väylään vaan valojen ohjaus ryöstetään takavaloilta ja virta vedetään akulta. Kumpikin sekoittaa auton omia sähköjä, jälkimmäinen ehkä lähinnä auton kykyä tunnistaa virheelliset polttimot. Vanhempana tällaiset kytkennät voivat olla todella ongelmallisia.
Viimeisin villitys noissa ohjausbokseissa on että yrittävät jollain logiikalla tunnistaa, että perässä todellakin on kytkettynä perävaunun sähköt ja vasta sitten alkavat antaa virtaa ulos. Itselläni oli yhden sähkövikaisen kärryn kanssa isoja ongelmia, kun auto ei tunnistanut koko kärryn sähköjä, eikä sitten suostunut laittamaan yhteenkään perävaunupistorasian napaan virtaa päälle. Joskus tuntuu, että näistä tehdään tarpeettoman älykkäitä.