Tuli tehtyä jonkinlaisen tojo-ranskisväännön jälkeen kaupat Proacesta. Asiaa puin tuolla Peugeot osastolla kun kyse siis samasta autosta kuin Expert tai Citroen Jumpy.
Jos oisin käteisellä ostanut niin valinta olisi ollut toinen, mutta tojon 0 rahotuskorko&-kulu puri.
Jäi kyl vieläkin kalliimmaks, mutta alv korjaa asian aika lähelle ja sai sit pari ylimäärästä varustettakin. Jotenkin uteliaan luottavainen huollon asiallisuuteen (joka perustuu mutuun ja kokemuksien puutteeseen) ja toivottavasti sais paremman hyvityshinnan tulevaisuudessa. Ainakin liisausyhtiöt uskaltaa jättää tähän 3-5 te enemmän jäännösarvoa kun ranskis merkkeihin- siis enemmän kuin uusissa hintaero. Ja Aygokin kuulema muihin merkkeihin nähden käytettynä helpommin myytävä- tosin tää "tieto" tuli Toyota palatsin tiskiltä. Tuo voi kyllä tulevaisuudessa sulaa- en laske tän varaan tulevaisuutta.
Liekö tuosta alhaisemmasta leasing vuokrasta johtuen tojoja myydään näistä reilut neljä kertaa enemmän kuin muita yhteensä.
Mukavuus vähenee Vitoon verrattuna, mutta 163 hevosessa 13 enemmän, jos se lohduttais sitä että koyhän pitää vilkuilla pussiin.
Ei muuten myyjistä kukaan myöntänyt auton tarvitsevan noita litkuja hiukkasloukkuun?!
Onhan täs Toyota historiaa kahden auton verran- -76 mallin isoCorolla ja -91 Hiace.
Tässä nyt topic perustettu innokkaan odotuksen ajaksi- kai näistä jollakin on työpaikaltaan tuntumaa.
Mulle on tulossa 163 hp automaatti Active varustein, lisättynä Webaston kellolla. Vaneroinnin teetätän itse kun se oli poskettoman hintanen tääl kaupassa. Aluvanteet kesäks myös haussa.
Lopullinen kauppa tehtiin puhelimessa torstai aamuna kun keskiviikkona jäi kauppa viel vajaasta tonnista kiinni. Väri valinnassa hosuin ja nyt tiedän et valittu väri ihan liian tumma. Maanantaina mentävä testaan liikkeen palvelukykyä ja muuttamaan ko sävy oikeaksi.
Täydennetty otsikkoa - juupeli
Jos oisin käteisellä ostanut niin valinta olisi ollut toinen, mutta tojon 0 rahotuskorko&-kulu puri.
Jäi kyl vieläkin kalliimmaks, mutta alv korjaa asian aika lähelle ja sai sit pari ylimäärästä varustettakin. Jotenkin uteliaan luottavainen huollon asiallisuuteen (joka perustuu mutuun ja kokemuksien puutteeseen) ja toivottavasti sais paremman hyvityshinnan tulevaisuudessa. Ainakin liisausyhtiöt uskaltaa jättää tähän 3-5 te enemmän jäännösarvoa kun ranskis merkkeihin- siis enemmän kuin uusissa hintaero. Ja Aygokin kuulema muihin merkkeihin nähden käytettynä helpommin myytävä- tosin tää "tieto" tuli Toyota palatsin tiskiltä. Tuo voi kyllä tulevaisuudessa sulaa- en laske tän varaan tulevaisuutta.
Liekö tuosta alhaisemmasta leasing vuokrasta johtuen tojoja myydään näistä reilut neljä kertaa enemmän kuin muita yhteensä.
Mukavuus vähenee Vitoon verrattuna, mutta 163 hevosessa 13 enemmän, jos se lohduttais sitä että koyhän pitää vilkuilla pussiin.
Ei muuten myyjistä kukaan myöntänyt auton tarvitsevan noita litkuja hiukkasloukkuun?!
Onhan täs Toyota historiaa kahden auton verran- -76 mallin isoCorolla ja -91 Hiace.
Tässä nyt topic perustettu innokkaan odotuksen ajaksi- kai näistä jollakin on työpaikaltaan tuntumaa.
Mulle on tulossa 163 hp automaatti Active varustein, lisättynä Webaston kellolla. Vaneroinnin teetätän itse kun se oli poskettoman hintanen tääl kaupassa. Aluvanteet kesäks myös haussa.
Lopullinen kauppa tehtiin puhelimessa torstai aamuna kun keskiviikkona jäi kauppa viel vajaasta tonnista kiinni. Väri valinnassa hosuin ja nyt tiedän et valittu väri ihan liian tumma. Maanantaina mentävä testaan liikkeen palvelukykyä ja muuttamaan ko sävy oikeaksi.
Täydennetty otsikkoa - juupeli