- 11.10.2022 klo 14:00 / Toyota Corolla Cross 2021
Pätevältä vaikuttaa, jopa hiljainen Saksan teillä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hesusnis sanoi:Pätevältä vaikuttaa, jopa hiljainen Espanjan teillä.
Arcca sanoi:Aikamoista suitsutusta sai kyllä, ilmeisen hyvä auto.
Jännä nähdä vieläkö tällaiset perushybridit menee kaupaksi, vai pitääkö olla sähköauto.
Hyvän oloisen auton ovat tehneet. Ulkonäkökin kohentunut huomattavasti aiempiin Toyotiin verraten.Hesusnis sanoi:
Arcca sanoi:Jännä nähdä vieläkö tällaiset perushybridit menee kaupaksi, vai pitääkö olla sähköauto.
Vempula sanoi:ja ei välttämättä asu kotilatausmahdollisuuden vieressä. Kerrassaan soiva pelihän Toyon täyshybridi on siihen tarpeeseen.
Hesusnis sanoi:Positiivista, jos Toyota vihdoinkin on suunnitellut autosta hiljaisemman.
Arcca sanoi:Aikamoista suitsutusta sai kyllä, ilmeisen hyvä auto.
Jännä nähdä vieläkö tällaiset perushybridit menee kaupaksi, vai pitääkö olla sähköauto.
fillari sanoi:Hyvän oloisen auton ovat tehneet.
fillari sanoi:Hyvän oloisen auton ovat tehneet.
Uti sanoi:Corolla Cross on hieman erikoinen tapaus. Auton sisäilme on vuoden 2019 alussa esitellystä Corollasta, siis jo nyt 4 vuotta ikääntynyt. Pohjalevy akseliväleineen (2640 mm) vuoden 2016 lopulla esitellystä Toyota C-HR:stä. Tämä jälkimmäinen määrittää takapenkin tilat ja tavaratilan koon. Itse olisin toivonut Corolla Crossin tilalle mieluummin RAV3:ksi nimetyn auton ja nykyaikaisen kojelautakokonaisuuden, joka kestäisi aikaa. Mutta hybriditekniikka Crossissa on joka tapauksessa huippua. Hinta vain esim. sähköpenkkiä haluavalle on alkaen 45000€.
Hesusnis sanoi:Herää kysymys, että tekivätkö vähän liian myöhään?
Ohjauspyörä ja kojelauta on autossa se mikä on kuljettajan edessä ensimmäisenä ja koko ajan. Crossin kojelauta oli minun Corolla TS Premiumissa jo lähes 3,5 vuotta sitten. Sitä tarkoitin. Nyttemmin muotoilutrendit ovat muuttuneet ja erillisistä ylösnostetuista tableteista on luovuttu mutta makuasioitahan muotoiluasiat ovat. Toiminnallisuus on sitten eri juttu, siihen en ottanut kantaa.Tietäjä sanoi:Mitä tarkoitat nykyaikaisella kojelautakokonaisudella? Pelkkä kosketusnäyttöä mikä on testeissä todettu huonommaksi käyttää kuin perinteiset namikat vai jotain muuta?
Minä en ainakaan kaipaa mitään eriskummallisia visualisointeja. RAVistakin olen animaation pistänyt pois. Ei tee ajamisesta yhtään vaivattomampaa ja turvalisempaa.
RAVissa on aikas hyvin kaikella omat nappinsa. Osa nepista on vaan surkeita ja huonossa paikassa käytettävyyden kannalta mutta parempi se silti on kuin Teslan tapa.
googleismyfriend sanoi:Minulle on jäänyt vähän arvoitukseksi mikä auton vetokyky ja maavara on. Onko joku löytänyt nämä tiedot?
Hesusnis sanoi:Pätevältä vaikuttaa, jopa hiljainen Saksan teillä.
Uti sanoi:Ohjauspyörä ja kojelauta on autossa se mikä on kuljettajan edessä ensimmäisenä ja koko ajan. Crossin kojelauta oli minun Corolla TS Premiumissa jo lähes 3,5 vuotta sitten. Sitä tarkoitin. Nyttemmin muotoilutrendit ovat muuttuneet ja erillisistä ylösnostetuista tableteista on luovuttu mutta makuasioitahan muotoiluasiat ovat. Toiminnallisuus on sitten eri juttu, siihen en ottanut kantaa.
Arcca sanoi:Vetokyky on 750 kg, sopii oikein hyvin tauno tavalliselle, peukku tälle. Maavara on 16 cm, joka aika hintsusti SUVille, peukku alaviistoon.
https://www.toyota.fi/content/dam/toyota/nmsc/finland/pdf-files/tekniset-tiedot/Corolla_Cross_tekniset_tiedot.pdf
IS220Ds sanoi:Onko Crossissa ”parempia” hifejä missään mallissa?