- Liittynyt
- 21.2.2023
Piti tilata, 2 työpäivää toimitus. Vaihto oli nopeaa.No ei ole pitkäikäinen led jos 25tkm antautuu. Oli polttimo hyllyssä vai pitikö tilata?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Piti tilata, 2 työpäivää toimitus. Vaihto oli nopeaa.No ei ole pitkäikäinen led jos 25tkm antautuu. Oli polttimo hyllyssä vai pitikö tilata?
JepLisäksi jos huollossa huomaavat vian niin sitä ei saa myöhemmin korjattua relaxin piirissä.
Eikös se pitäisi silloin korjata sen Relaxin piikkiin?Lisäksi jos huollossa huomaavat vian niin sitä ei saa myöhemmin korjattua relaxin piirissä.
Ei jos huolto on myöhässä, seuraavat huollot jos on ajoissa niin sittenEikös se pitäisi silloin korjata sen Relaxin piikkiin?
Kannattaa varmaan olla aika hiljaa vioista, jos huoltoväli on mennyt pitkäksi ja kehua vaan kovasti auton kestävyyttä huoltoon luovutettaessa.Ei jos huolto on myöhässä, seuraavat huollot jos on ajoissa niin sitten
Koskiko päivitys 12v akkua vai?Vilkku alkoi toimimaan normaalisti tänään, mutta kävin näyttämässä sitä silti huollossa. Tilasivat uuden polttimon joka tulee parin päivän päästä. Tekivät samalla sen akkupäivityksen, mutta ei siitä kysyttäessäkään tullut kauheasti lisätietoa. Johonkin toimilaitteeseen se päivitys kuulemma liittyi.
Koskiko päivitys 12v akkua vai?
On ne poijaat! Liekö salaisuus vai eivätkö itsekkään tiedä?Tuli siitä kysyttyä, mutta en saanut siihen oikein selkeää vastausta vaikka sitä tiedotetta kävi kaksi eri huoltoneuvojaa tulkitsemassa.
Päivitys korjaa mahdollisen vikatilanteen (varoitusvalo) useamman peräkkäisen kylmän akuston lataustapahtuman aikana. Siis vapaa tulkinta asiasta.Ko. päivitys liittyy ajoakkuun, ECU päivitys.
On näissä muitakin ongelmia. Range pakkasella ja latauksen vastaanotto. Jatkuva huollossa ravaaminen turhaan.Ei ole tämä Bz selvästikään niin huoleton ja vähävikainen kuin nämä itselataavat hybridit jotka ovat käytännössä olleet viattomia autoja. Harmi kun auto on muuten hyvä.
On näissä muitakin ongelmia. Range pakkasella ja latauksen vastaanotto. Jatkuva huollossa ravaaminen turhaan.
On näissä muitakin ongelmia. Range pakkasella ja latauksen vastaanotto. Jatkuva huollossa ravaaminen turhaan.
Nyt taitaa uudessa Toyotassa olla pahimmat puutteet korjattu.Kokonaan uuden sähköautomallin lisäksi myös BZ4X:ään uudistuksia:
Isompi akku, uusi sisustus/kojelauta ja 4-vetomallin teho jatkossa 343 hevosvoimaa....
Toyota updates the battery-electric bZ4X for faster charging, more power and longer range
New bZ4X line-up to be extended with dual battery option – 57.7 kWh and 73.1 kWh gross capacity – increasing customer choiceNew battery pre-conditioning function improves charging performance in most conditionsNewly available 22 kW on-board AC chargerEnhancements to Toyota’s eAxle system for...newsroom.toyota.eu
Brutto on 2kWh isompi, mutta käytettävissä on 5kWh enempi kuin vanhassa.Uudessa mallissa vain pari kWh isompi akku, mutta muuten ihan hyviä uudistuksia ja eiköhän se kantamakin jonkin verran parane moottorien ja aerodynamiikan muutoksilla.
Kaikki tuijottaa sitä akkukokoa ihan liha pinkeänä mutta unohtaa sen että se akun koko ei ole mikään autuus jos kottero vie 30-35kWh/100km sähköä. Varsinkin nuo bydit ja äkspengit tms kiinalaiset tuntuu olevan kovin sähkönsyöppöjä. Jos pitkät automatkat on ihan must niin selailisin hyvin tarkkaan vaikka teslabjörnin 1000km testien aikoja. Voi yllättää että pieniakkuinen mutta pienikulutuksinenkin auto saattaa olla nopeampi matkantekijä kuin isoakkuinen mutta myös isompikulutuksinen. Lisäksi isompiakkuisella käy herkästi niin että latauspysähdys on silti sen 30min vaikka maksimilatausnopeus on 1,5-2.0 kertainen pienempiakkuiseen.