- 25.6.2021 klo 13:05 / Tesla Model S
jols sanoi:Mikä tällä hetkellä on arvaus toimituksista?
Ehkä vuodenvaihteessa alkaa toimitukset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jols sanoi:Mikä tällä hetkellä on arvaus toimituksista?
JuhaSS sanoi:Tesla Model S Plaid syttyi tuleen omistajan ollessa tien päällä. Mies jäi asianajajien mukaan hetkeksi jumiin autoon sähköisten ovien reistaillessa.
https://www.tivi.fi/uutiset/tv/588ebee7-984e-45ac-8990-95e21c6462ad?ref=ampparit:ee20
Eikö Mersun EQS kuulu samaan luokkaan?el_ucca sanoi:….se on silti on Dougin pisteytyksellä luokassaan paras auto. Taakse jää Porsche, BMW ja Audi.
Holkki sanoi:Eikö Mersun EQS kuulu samaan luokkaan?
Patteri sanoi:Ehkäpä Doug ei ole vielä päässyt käsiksi Mersuun.
el_ucca sanoi:Douge DeMuro koeajaa uuden Model S Plaidin. Autossa on kyllä paljon hyviä juttuja, mutta laatu on tuttua Teslaa. Uudesta autosta tippuu nimittäin jo maalit ja maalauksen laatu on muutenkin huono. Myös laatuvaikutelma sisällä on ämpärimuoveineen hintaan nähden ala-arvoinen.
tunnelma sanoi:Onko sisustan tasokkuudessa otettu takapakkia? Koeajoin uuden Model S:n 2020 ja varsin laadukkaalta se tuntui. Ei ehkä hienoimman saman hintaisen preemiosaksalaisen tasoa, mutta ei todellakaan mistään ämpärimuoveista voinut puhua.
The Tesla Model S Plaid is nothing more than a marketing exercise designed to draw attention to an aging car. Also, the yoke is a joke. Our full review of the fastest car we’ve ever tested
lnaukkar sanoi:Mutta oleellisin osin lyhhennetty arvio on, että model 3 on edelleenkin se ajajan tesla.
Sopeutuja sanoi:Ajajan auto on nykymaailmassa yksi typerimmistä markkinointikeinoista, koska tosiasiassa Polon kokoinen ja tasoinen auto tarjoaa vallan riittävät ajo-ominaisuudet, jos ajelee rauhallisesti ja rajoitusten mukaan liikennevirrassa.
Mitä se ajaja sillä autollaan tekee? Kiihdyttää kolme kertaa vuodessa kapealla maalaistiellä mutkaan ja lopun vuotta hyväilee kiihdytyksellä mieltään. Hintaa kokemusta kohti on satasia tai tonneja, mutta mitäs siitä, kun voi kokea ajavansa ajajan autoa.
Näin.MikeoHearn sanoi:Jollekin se auto on muutakin kuin välttämätön paha millä ajetaan paikasta A paikkaan B.
oddis sanoi:Mitä sitä merkkivaatteita ostamaan, kun Lidlistä sää kaapuja ylle.
No ei tesla nyt mikää LV/Prada sentään oleVempula sanoi:Se ero tässä tosin on, että äärettömän harvat Louis Vuittonin ja Pradan käyttäjät käyvät paasaamassa netissä, että se on vain Excelin käytöstä kiinni, että onko varaa ostaa Pradaa vai ei. Kaikilla siihen on oikeasti mahdollisuus, jos vaan vähän osaa käyttää laskinta!
oddis sanoi:No ei tesla nyt mikää LV/Prada sentään ole
Ihan Boss/Hilfiger ;D
Vempula sanoi:Se ero tässä tosin on, että äärettömän harvat Louis Vuittonin ja Pradan käyttäjät käyvät paasaamassa netissä, että se on vain Excelin käytöstä kiinni, että onko varaa ostaa Pradaa vai ei.
Olin kirjoittamassa samaa. On kyse sitten mistä tahansa sähköautoihin liittyvästä ketjusta, tai jostain muusta aiheesta, niin miksi (provoamismielessä?) pitää jatkuvasti vetää jossain ihan muualla olevaa keskustelua mukaan, ja viitata kuin se keskustelu tai yleinen mielipide olisi tuotu esille ko. ketjussa? Tekee varsinaisesta keskustelusta todella vaikeaa.Mika_M sanoi:Mistä sinä nyt sitten tuon paasaamisen vedit tähän keskusteluun mukaan? Joku jossain toisella foorumilla tai toiseen aikaan on sanonut tuollaista, joten se piti jälleen tuoda mukaan tännekin?