V
Vaarivanhus
Vieras
Otsikon mukaisesta autosta tuli sitten tehtyä kaupat. Tarkkaan ottaen Yeti 1.2 TSI Adventure etuveto on vaihtumassa Suzuki SX4 S-Cross 1.6 VVT 4WD GL+ 5MT merkkiseen autoon. Autoon olen myymälässä ottanut perstuntumaa, mutta edes moottorin käyntiääntä en ole kuullut. Ehtiihän siihen sitten myöhemmin tutustua ja arviota esittää.
Pientä odottelun aiheuttamaa kihelmöintiä on ilmassa. Se, mitä olen autoa silmäillyt, lueskellut netistä ja papereista vertaillut, niin Yetin kanssa samaa kokoluokkaa. Vapaasti hengittävä moottori, kulutuslukemat paperilla Yetin luokkaa, ehkäpä hieman huonompi ajettavuus kuin Yetillä. Katsastustilastoissa Yetiä parempi, hylkäysprosentti 1,27 3-vuotiaana.
Nastarenkaat aluvanteilla ja vetokoukku sekä metalliväri, niin auto maksaa tonnin kieppeillä enemmän kuin Yetistä maksoin.
Moottorin tyyppi on M16A , väittävät siinä olevan "huoltovapaa" jakoketju. Näkkeepähän..
Rengaskoko on 205/60 R16.
5-vaihteinen manuaalivaihteisto, joidenkin kirjoituksien mukaan hieman tahmea.
Halogeenivalot, vakionopeudensäädin, tihkukytkin, CD-soitin ja radio USB-liittimellä, joten voi laittaa tikkuun musaa, säätimet ratissa.
Automaattinen 2-alueilmastointi, 12V keskikonsolissa ja takarontissa, varapyörä ja tunkki vakiona. Avainta ei tarvitse ottaa taskusta esille, oliko se se Kessy? Sähkölasit myös takaovissa.
Niin ja Suzuki on nelivetoinen.
Alusta ei näytä olevan tehtaan jäljiltä olevan ruostesuojaukseltaan VAG:gineiden veroinen, vienkin sen suoraan autokaupasta ruostesuojaukseen. Josko tuo olisi viimeinen autoni, niin pitää panostaa jokunen euro asian siihen puoleen.
Siinäpä tärkeimmät, enempää en tässä vaiheessa osaa autosta sanoa.
edit: taisi jäädä mainitsematta, että odotusaika on sattumalta reilu pari viikkoa.
Pientä odottelun aiheuttamaa kihelmöintiä on ilmassa. Se, mitä olen autoa silmäillyt, lueskellut netistä ja papereista vertaillut, niin Yetin kanssa samaa kokoluokkaa. Vapaasti hengittävä moottori, kulutuslukemat paperilla Yetin luokkaa, ehkäpä hieman huonompi ajettavuus kuin Yetillä. Katsastustilastoissa Yetiä parempi, hylkäysprosentti 1,27 3-vuotiaana.
Nastarenkaat aluvanteilla ja vetokoukku sekä metalliväri, niin auto maksaa tonnin kieppeillä enemmän kuin Yetistä maksoin.
Moottorin tyyppi on M16A , väittävät siinä olevan "huoltovapaa" jakoketju. Näkkeepähän..
Rengaskoko on 205/60 R16.
5-vaihteinen manuaalivaihteisto, joidenkin kirjoituksien mukaan hieman tahmea.
Halogeenivalot, vakionopeudensäädin, tihkukytkin, CD-soitin ja radio USB-liittimellä, joten voi laittaa tikkuun musaa, säätimet ratissa.
Automaattinen 2-alueilmastointi, 12V keskikonsolissa ja takarontissa, varapyörä ja tunkki vakiona. Avainta ei tarvitse ottaa taskusta esille, oliko se se Kessy? Sähkölasit myös takaovissa.
Niin ja Suzuki on nelivetoinen.
Alusta ei näytä olevan tehtaan jäljiltä olevan ruostesuojaukseltaan VAG:gineiden veroinen, vienkin sen suoraan autokaupasta ruostesuojaukseen. Josko tuo olisi viimeinen autoni, niin pitää panostaa jokunen euro asian siihen puoleen.
Siinäpä tärkeimmät, enempää en tässä vaiheessa osaa autosta sanoa.
edit: taisi jäädä mainitsematta, että odotusaika on sattumalta reilu pari viikkoa.