Soittelin Telialle lasteni liittymistä alkuvuodesta. Asian selvittyä liittymämyyjä kysyi haluaisinko ottaa 3kk ilmaista CMORE-palvelua, kun se kuului liittymäasiakkaan etuihin. Sanoin, että sopii kun ilmoitatte milloin ilmaisjakso loppuu. Asia oli ok.
Ilmoitusta ei koskaan tullut, enkä itsekkään muistanut laittaa kalenteriini siitä merkintää. Kahden kuukauden lasku pätkähti paperisena (lisähintaan tietenkin) postilaatikkoon ilmaisjakson päättymisen jälkeen, vaikka e-lasku on aktivoitu. Kysyin Telialta, että miksi näin eli paperilasku ja ei ole ilmoitettu. Vastaukseksi sain, että minulla on kielto päällä, ettei minulle saa lähettää Telian tiedotteita, siis minun käsitykseni mukaan mainoksia. E-laskun toimimattomuuteen eivät vastanneet mitään. Koska CMOREN irtisanominen kestää kuukauden, joudun siis maksamaan yhteensä tästä ilmaisesta palvelusta 3 kk:n maksut. Telia ei hyvitä CMORE laskua pyynnöstäni huolimatta.
Onko vika minun? Melko pa*ka maku tästä kyllä jäi.