Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tuRboman sanoi:Mahtaisko tuossa olla jo tuotantoo n valmis seuraavan sukupolven Subaru farkku? 1.6 DiT, eli nykyisen 2.5i koneen korvaaja. Outback versiota odotellessa...
tuRboman sanoi:Levorgin Euroopan myynti on saanut vahvistuksen väittää Autobild. Syksyllä 2015 pitäis olla myynnissä.
On varmasti kolmosella, mutta pakko jäädä alle 35k. Halvin Outback bensalla on kuitenkin 41k niin hintaeroa täytyy olla useampi tonni jos aikovat näitä myydä yhtään.focceristi sanoi:Hinta-arvio oliskohan kuitenkin tällä pikkubensalla 3:lla kuitenkin alkava? Kuitenkin lähempänä 40000 kuin 35000?
Subaru Levorg:
Uusi Subaru Levorg nähdään Genevessä ensimmäistä kertaa Euroopassa.
Subaru Levorg on urheilullinen, jatkuvalla AWD-nelivedolla varustettu Sport Tourer -farmariauto. Nimi Levorg tulee sanoista ”Legacy”, ”Revolution” ja ”Touring”. Uudessa mallistossa on kaksi vaihtoehtoa: Levorg 1.6 ja Levorg 2.0 GT-S, jotka ovat jatkuvatoimisella symmetrisellä AWD-nelivedolla varustettuja. Molempien moottorien yhteyteen on valittavissa portaaton Lineartronic-automaattivaihteisto.
Penguin sanoi:Miten tämä kuvien perusteella yet another Legacy farmari oikein sijoittuu Subarun mallistossa?
Markku J sanoi:Hienolta näyttää, ja 2.0 -litran turbolla maukkaat tehoarvot, 221 kW / 400 Nm TM:n mukaan. Kokolailla tasoissa Bemun 3-litraisen bensaturbon kanssa. Saattaisi kelvata minullekin. Automaatti vaan taitaa olla kuminauhamallia (Lineartronic).
Soon siinä Impun ja Legacyn välissä??? On muuten sellaista mallisto politiikkaa, että täytyy ihmetellä. Sen sijaan, että moottoreita olisi päivitelty päiviteltyihin malleihin väänetään olemattomiin rakoihin uusia tuotteita. Kukakohan nämäkin on hyväksynyt?Penguin sanoi:Miten tämä kuvien perusteella yet another Legacy farmari oikein sijoittuu Subarun mallistossa?
pyllerö sanoi:Imprezan kokoluokkaa pienen rengaskoon perusteella.
Penguin sanoi:Ai. Tuolla yhdessä edellä linkitetyssä jutussa lukee: "The less powerful model is getting the 17-inch alloy wheels, with 215/50 tires, in Japan, while the other model has 18-inch rims wrapped in 224/45 tires." Kuvittelin tuon perusteella että Legacyn kokoluokassa olisi, mutta kai tuo sitten jotenkin on vähän pienempi. Pieni tuo ei kyllä ole mittojen mukaan.
jf sanoi:Soon siinä Impun ja Legacyn välissä??? On muuten sellaista mallisto politiikkaa, että täytyy ihmetellä.
Eikös tuo nyt ole tuollainen perus-haista-paska-mukamas-perheauto kahdelle hengelle ja parille pölyharjalle sinne takaluukkuun? Akselivälikin viisi senttiä jopa meidän Prius lyhyempi ja se on jo vähän...Penguin sanoi:Pieni tuo ei kyllä ole mittojen mukaan.
Noita nyt satutaan myymään varsin paljon.. Onko se sitten tyhmää myydä sitä mitä kansa ostaa.jf sanoi:Eikös tuo nyt ole tuollainen perus-haista-paska-mukamas-perheauto kahdelle hengelle ja parille pölyharjalle sinne takaluukkuun? Akselivälikin viisi senttiä jopa meidän Prius lyhyempi ja se on jo vähän...
Paitsi Astra.Penguin sanoi:^^Akseliväli on lyhyt, mutta pituus 4,69 m on enemmän kuin pienen keskiluokan farmarit ovat tähän mennessä olleet.
Juu, ilmeisesti on rakennettu pitkä pleksikeula? Itse arvostaisin enempi niitä senttejä siellä ihmisten tiloissa, mutta ehkä se on ihan turhaa?Penguin sanoi:^^Akseliväli on lyhyt, mutta pituus 4,69 m on enemmän kuin pienen keskiluokan farmarit ovat tähän mennessä olleet.