- 27.9.2019 klo 08:23 / SsangYong
Täyssähkö oli ilmeisesti tulossa 2021 ja heti perään hybridit.Taky sanoi:Ihan tyylikäs paketti kuvissa ainakin - vielä kun täyssähköisen tekniikan saisivat mukaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täyssähkö oli ilmeisesti tulossa 2021 ja heti perään hybridit.Taky sanoi:Ihan tyylikäs paketti kuvissa ainakin - vielä kun täyssähköisen tekniikan saisivat mukaan.
Leo sanoi:Täyssähkö oli ilmeisesti tulossa 2021 ja heti perään hybridit.
Leo sanoi:Myös tuo bensaturbo vaikuttaa arvoiltaan hyvältä koneelta.
Noilla tehoilla menee monelle ykkösautoonkin ja on jopa liioiteltu kun litrainenkin menisi. Toki sitten nelivetoisena saisi olla vielä yks vaihtoehto joku 250-300 heppainen kaks litrainen ja hinta 35000 kohtuu varusteilla. Mutta varmaan enempi keskittyvät hybridiin ja sähkömalliin seuraavana. Dacia Duster varmaan aika samoilla tehoilla kova kilpailija, mutta saiko siihen vielä digimittareita ja ilmastoituja penkkejä? Laatu Daciassa kuitenki epäilyttää niin siinä mielessä Ssangyongin ehkä uskaltaisi ennemmin noista hankkia.///M sanoi:Varmaan ihan riittävän hyvä kakkosautoon. 21990e olisi kohtuuhintakin tuollaisesta.
Edit: maksaa automaattivaihteisena etuvedolla 26990e. Manuaali ei tule kysymykseen.
Leo sanoi:Laatu Daciassa kuitenki epäilyttää niin siinä mielessä Ssangyongin ehkä uskaltaisi ennemmin noista hankkia.
No ei tuo ainakaan lisää luottoa kun ajattelee vielä, että todennäköisesti ajomäärät olleet alhaisia:https://www.is.fi/autot/art-2000005928308.htmlTaky sanoi:Ei kait Dacian laadussa erityistä ongelmaa ole - ainakaan media ei niistä uutisoi - mutta sen etu on jo tunnettuus, toimiva halpa kombinaatio, siihenhän se on tarkoitettua ja näi ollen viimeiset digi jutut ei kuulu palettiin.
Trilisser sanoi:Ainakin aussien maasturifoorumeilla yleisesti SsangYongilla on merkkinä hyvä maine.
Sande sanoi:Maahantuojastakin menestys on paljonkin kiinni. Pitää vaan sitten pystyä vastaamaan lupauksiin pitkästä takuusta, eikä alkaa venkoilemaan sen suhteen. Näistä venkoilijoistakin on kokemusta....
Sande sanoi:Pitäisi myös olla maan kattava huoltoverkosto, sillä paljoa ei ole iloa pitkästä takuusta jos takuuasioita pitää hoitaa useamman sadan km:n päässä.
Sorentoa käytin korjattavana ainakin 7 kertaa 1.5 vuoden aikana. Ei olisi paljoa naurattanut jos huoltoon olisi ollut 100 km.Urlaub sanoi:Totta, mutta aika pieni osa autoista myydään alueelle, joista olisi yli 100 km Ssangyong huoltoon. Pinta-alaa katsoten tietysti tilanne toisin.
Pk-seudun, Tampereen ja Turun lisäksi huoltopisteet Kouvolassa, Porissa, Oulussa ja Rovaniemellä. Isommista kaupungeista taitaa vain Jyväskylä ja Kuopio jäädä tuon 100 km säteen ulkopuolelle.
Sande sanoi:Sorentoa käytin korjattavana ainakin 7 kertaa 1.5 vuoden aikana. Ei olisi paljoa naurattanut jos huoltoon olisi ollut 100 km.
Ootko ihan tosissas kommenttisi kanssa? Jos auto menee vähän väliä nelivedon vikatilaan niin huolto ei taida hinuria laittaa tulemaan. Ei ainakaan Kian maahantuoja asiaan korviaan lotkauttanut. Tai sitten auton ohjausongelma. Eivät vaivautuneet sitä edes tutkimaan, vaikka jenkeissä oli vaihtokampanjat päällä.Urlaub sanoi:Eiköhän se hoidu hinurilla ja samalla kyydillä palautetaankin. Siis olettaen, että vika on korjattava nyt eikä seuraavassa huollossa.