Škodan tuleva täyssähköauto sai nimen – ja tällaiselta se näyttänee
*edit* muutettu topicin nimi kuvaamaan julkaistua autoa. t. ConD
*edit* muutettu topicin nimi kuvaamaan julkaistua autoa. t. ConD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näinhän se käytännössä on, että ei tuolla maavaralla kyllä kilpailla oikeiden maastureiden kanssa.BarrelNut sanoi:Ihan kiva, mutta eihän tuolla ole mitään tekemistä katu"maasturin" kanssa. Maavaraa lienee saman verran kuin perus-Octaviassa, jos sitäkään?
Tässä vaiheessa Škoda ei paljasta uudesta sähköautostaan kuin nimen. Enyaq-nimi noudattaa q-kirjaimeen päättymisellään merkin katumaastureiden tyyliä eli voidaan hyvin päätellä auton olevan katumaasturi – ja näin yhtiö kertoo myös tiedotteessaan. Nimen alkaminen e-kirjaimella kertoo sähkömoottorista.
BarrelNut sanoi:Ihan kiva, mutta eihän tuolla ole mitään tekemistä katu"maasturin" kanssa. Maavaraa lienee saman verran kuin perus-Octaviassa, jos sitäkään?
Tämähän näyttää aivan Polestar kakkoselta.BarrelNut sanoi:Ihan kiva, mutta eihän tuolla ole mitään tekemistä katu"maasturin" kanssa. Maavaraa lienee saman verran kuin perus-Octaviassa, jos sitäkään?
![]()
Taky sanoi:the vehicle can also be conveniently topped up overnight at home using a wall box delivering up to 11 kW.
Hyvä juttu.
Noin tosiaan luki TM:n koeajossa, että akku- ja varusteversiosta riippuen lataus on joko 7,2 tai 11 kW.Tipi sanoi:Tuo toki jättää auki sen mahdollisuuden, että pieniakkuisessa on vain 7kW laturi kuten pieniakkuisessa ID3:ssa, mutta ihan asialliset latausominaisuudet joka tapauksessa.
jopo sanoi:Ihan asialliset speksit. Varsinkin tavaratila (585l) positiivinen yllätys. Oikeastaan ainoa negari on tuo max pikalatausnopeus (125kW). Eihän tuo kotilataajan näkökulmasta haittaa, mutta jos vähänkin meinaa pidemmälle ajaa, niin matka-aikaan tulee kyllä lisäminuutteja vs. esim. Tesla. Siinä vaiheessa kun auto tulee markkinoille laajemmin, saattaa moni kilpailja tarjota jo nopeampia latausaikoja.
jopo sanoi:Ihan asialliset speksit. Varsinkin tavaratila (585l) positiivinen yllätys. Oikeastaan ainoa negari on tuo max pikalatausnopeus (125kW). Eihän tuo kotilataajan näkökulmasta haittaa, mutta jos vähänkin meinaa pidemmälle ajaa, niin matka-aikaan tulee kyllä lisäminuutteja vs. esim. Tesla. Siinä vaiheessa kun auto tulee markkinoille laajemmin, saattaa moni kilpailja tarjota jo nopeampia latausaikoja.
IS jutussa (https://www.is.fi/autot/art-2000006499472.html) arvioitiin hinnan olevan Kodiaqin tasoa. Jos näin on, niin tuo ruma ulkonäkö saa kyllä paljon anteeksi.Urlaub sanoi:Katsotaan vielä hinta niin voi arvioida kärsiikö muutamien minuuttien pidennyksen kaffepaussiin, jos auton hinta on viisinumeroisen hinnan kilpailijoitaan halvempi.